Esitän eri roolia töissä ja vapaa-ajalla
Sain juuri uuden työpaikan, työpäällikön tehtävän. Kuukausitulot 4500e/k amk-inssinä. Ikää vasta 34. Työelämä sujuu ja urakehitystä tapahtuu. Vapaa-ajalla on sitten eri meininki. En ole koskaan käynyt treffeillä tai edes nähnyt naista alasti. Olen pohjattoman katkera ja vihainen vapaa-ajallani. Urheilullisena ja koulutettuna miehenä en millään pysty huolimaan naista, joka on ruma, tyhmä ja lihava ja jonka älylliset kyvyt riittävät vain kodinkoneeksi. Kateellisena ja katkerana katselen niitä miehiä, joilla on perusnätti ja seksikäs nainen.
Näistä asioista en ole koskaan puhunut kenellekään sanaakaan. Epäilen kyllä, että jotkut saattavat aavistaa, kun eivät ole koskaan nähneet vastakkaisen sukupuolen kanssa enkä perheestä ole koskaan puhunut sanaakaan.
En tietenkään ole kovin pitkä (175cm) enkä ole NHL:n ykkösvarauksia enkä kirkkaimpia supertähtiä, joiden perään kaikki nuoret ja nätit naiset ovat.
Kommentit (34)
Oma pää kääntyy lähes aina pienten ja sirojen naisten perään. Kerran yritti lähestyä reilusti ylipainoinen 4 lapsen äiti, joka kaupan kassana. Ei kiitos. Omat vanhempani elivät sellaista elämää. Isäni oli hyvätuloinen insinööri, äiti pienituloinen ja hoiti kodin. Ei kiitos sellaiselle elämälle. Suurinpiirtein samantasoinen nainen kiitos.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ainakin vaatimuksesi ovat täysin kohtuulliset. Tiedä arvosi, äläkä tyydy mihin tahansa.
t. #1Oon ihan samaa mieltä. Ei ap vaadi naiselta mitään sellaista mitä ei vaadi itseltään
"Olen pohjattoman katkera ja vihainen vapaa-ajallani."
Luuletko että AP etsii naista, joka on vapaa-ajallaan äärettömän katkera ja vihainen koska ei ole löytänyt itselleen sopivaa miestä? Vai pitäisikö kumppanin kuitenkin olla mukava, hauskaa seuraa, tms?
Mukavat ja hauskat seuralaiset usein haluavat myös itse puolison, jonka kanssa viihtyvät.
Miksi oletat, että kaikki naiset etsivät pitkää miestä / jääkiekkoilijaa? Voin nyt kertoa sulle että oletuksesi on väärä.
Kohtaatko naisia missään? Oletko koskaan edes yrittänyt lähestyä ketään kiinnostavan oloista?
Vierailija kirjoitti:
Oma pää kääntyy lähes aina pienten ja sirojen naisten perään. Kerran yritti lähestyä reilusti ylipainoinen 4 lapsen äiti, joka kaupan kassana. Ei kiitos. Omat vanhempani elivät sellaista elämää. Isäni oli hyvätuloinen insinööri, äiti pienituloinen ja hoiti kodin. Ei kiitos sellaiselle elämälle. Suurinpiirtein samantasoinen nainen kiitos.
AP
Se, miten asian ilmaiset, saa sinut ehkä kuulostamaan turhan pinnalliselta, mutta ihan okei se tosiaan on noitakin asioita miettiä. Samaa tekevät naisetkin. Sama koulutustaso lupailee yleensä sitä, että toisen kanssa pystyy keskustelemaan laajemmin itseä kiinnostavista asioista. Samoin molempien sama taso liikkunnallisuudessa olisi suotavaa, että ymmärtää toisen ajankäyttöä ja voi ehkä harrastaakin jotain yhdessä, ruokailutottumukset ovat lähempänä toisiaan jne. Kannattanee silti pysyä avoinna sille, että joku aivan ihana ihminen voi tulla vastaan myös silloin, kun kaikki ennakko-odotuksesi eivät täyty.
Tästä tulikin mieleeni, että etkö siellä urheiluharrastuksen parissa tapaa ollenkaan potentiaalisia naisia?
Sain juuri uuden työpaikan, työpäällikön tehtävän. Kuukausitulot 4500e/k amk-inssinä. Ikää vasta 34. "Työelämä sujuu ja urakehitystä tapahtuu. Vapaa-ajalla on sitten eri meininki. En ole koskaan käynyt treffeillä tai edes nähnyt naista alasti. Olen pohjattoman katkera ja vihainen vapaa-ajallani. Urheilullisena ja koulutettuna miehenä en millään pysty huolimaan naista, joka on ruma, tyhmä ja lihava ja jonka älylliset kyvyt riittävät vain kodinkoneeksi. Kateellisena ja katkerana katselen niitä miehiä, joilla on perusnätti ja seksikäs nainen.
Näistä asioista en ole koskaan puhunut kenellekään sanaakaan. Epäilen kyllä, että jotkut saattavat aavistaa, kun eivät ole koskaan nähneet vastakkaisen sukupuolen kanssa enkä perheestä ole koskaan puhunut sanaakaan.
En tietenkään ole kovin pitkä (175cm) enkä ole NHL:n ykkösvarauksia enkä kirkkaimpia supertähtiä, joiden perään kaikki nuoret ja nätit naiset ovat."
Herra A haluaa naisen, joka on
1. kaunis
2. fiksu
3. hoikkat ai normaalipainoinen, ja
4. edelleen fiksu, oletettavasti myöskin koulutettu
Puuttumatta siihen että hän on kateellinen miehille ainoastaan näiden tapailemien naisten ulkonäön vuoksi, missä tämä työelämässä menestynyt, urheilullinen, koulutettu ja täysin normaalipituinen mies on koittanut tavata toivomansalaisia naisia?
Se ei käy aiemmasta ilmi, mutta koska kohdat 1. ja 2. on helppo hahmottaa pikasilmäyksellä suosittelen AP:lle paikkoja ja tapahtumia, joissa todennäköisyydet tavata fiksu ja koulutettu nainen ovat korkeammat. Niissä on helppo skriinata pois ne jotka ei silmää miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Kateus ja katkeruus kuluttavat vain sinua itseäsi... Kannattaisi ensisijaisesti pyrkiä käsittelemään noita tunteita terveellä tavalla, vaikka sitten terapiassa.
Jep, ja mä "haistan" tälläiset miehet kaukaa ja kierrän ne vaikka muuten olisivat potentiaalisia ehdokkaita. Kenties AP juuri näillä tunteilla tiedostamattasi ajat potentiaaliset naiset pois. Naiset vaan huomaa tälläiset asiat todella nopeasti (= miehen tyytymättömyys itseensä). Suosittelen sinun hankkivan mieleisen harrastuksen ja hankkimaan sen kautta vapaa-ajallasi hyvää fiilistä. Tämä näkyy sitten ulospäin tietenlaisena positiivisena säteilynä josta me naiset pidämme.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se, että kaikki hyvät naiset on tuossa iässä jo varattu tai toisella kierroksella. Itse sovin nuorempana vaatimuksiisi, nyt kyllä paino noussut. Mutta itsekin insinöörinainen alle 30-vuotias ja suoritan jo toista korkeakoulututkintoani. Naimisissa olen.
Aina tuota samaa "parhaat on jo varattu". En usko tuohon, eikä se enää nykyään pidä paikkaansa. Todella monet ei ala parisuhteeseen ollenkaan, koska vaatimukset on niin kovat, ja viihtyvät yksin liiankin hyvin. Toisekseen, ihmiset eroavat aika helposti, joten ns. "parhaita" myös vapautuu markkinoille uudelleen ja uudelleen. Monilla myös se eka kierros on vähän harkitsemattomasti aloitettu vähän väärän tyypin kanssa, ja siitäkin syystä erotaan.
Joopa joo. Tällä palstalla ei pyöri ketään sun palkkaluokassa olevaa. Painuppa v*ttuun siitä kehittämään parempi provo.
Ja luulis, että 4500e kk liksalla osaisit tilaa ees maksullisen...
Onko tuo palkka jotenkin erikoinen? Olen itse näiden palstamiesten parjaama humanistinainen ja olen ajatellut olevani palkkakuopassa, kun brutto on 3 700 e/kk. Nettopalkassa ei siis eroa juuri ole. Eikö täällä kaikki teekään vaativaa asiantuntijatyötä?
Ap:lla on esittää sinänsä ok vaatimuslista kumppanille. Ongelma vain on, että itsekin itseään katkeraksi luonnehtiva etsinee hauskaa, fiksua ja seurallista kumppania. Ap:n tyyliset miehet yleensä rakastavat puhua tasoista, miksi näissä asioissa tasolla ei olekaan mitään merkitystä?
Omassa tuttavapiirissä ne ketkä sinkkuina ovat pysyneet tai seilaavat suhteesta toiseen ovat juuri näitä ns. uraihmisiä joilla kova kuori ja hurjat vaatimukset toiselle ihmiselle.[/quote]
Olisko niin että he eivät kaipaa ns. tunnesidettä, vaan seksiä ja seuraavaksi nk. normistatusta tasokkaan kumppanin kanssa. Egopönkkää. Ap:kin vaatimukset oli pitkälti ulkoisia tekijöitä. Lihavissakin kun on älykkäitä ja kouluttautuneita naisia ja jokainen kaunis omalla tavallaan. Jos ap hoitaa olemustaan edes kohtuullisesti ja osoittaa fiksuutensa on kumma jos ei useampikin nainen edes yritä. Urakehitys voi sitten jäädä naisten kanssa pelehtiessä.
Ongelmasi on se, että kaikki hyvät naiset on tuossa iässä jo varattu tai toisella kierroksella. Itse sovin nuorempana vaatimuksiisi, nyt kyllä paino noussut. Mutta itsekin insinöörinainen alle 30-vuotias ja suoritan jo toista korkeakoulututkintoani. Naimisissa olen.