Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut kohta kaikki ulosottomaksut maksettua

Vierailija
25.05.2019 |

Olen niin onnellinen. Nuorena kärsin masennuksesta ja kerääntyi velkaa. Nyt olen painanut hulluna töitä, että saisin velkani maksettua ja kohta ne on kaikki kuitattu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hienoa ja hatunnoston ja aplodien ja halauksen paikka! ❤️ Sulla on homma hallussa!

Vierailija
2/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ajattele mitä saat säästööb kohta. Toteuta unelmasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hienoa ja hatunnoston ja aplodien ja halauksen paikka! ❤️ Sulla on homma hallussa!

Kiitoksia. Sain pari vuotta sitten terveen paperitkin yli kymmenen vuoden masennuskauden jälkeen. :)

Vierailija
4/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä loppukiriin! - Toivottvasti kokemus ulosotosta on auttanut sinua kasvamaan vastuullisemmaksi kuluttajaksi. 

Vierailija
5/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio juttu. Elämä maistuu varmasti vielä makoisammalta kun kaikki velka kuitattu. Sitten miettimään mihin kivaan käytät jatkossa säästyvän rahan, pistätkö osan säästöön jne.

M

Vierailija
6/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä loppukiriin! - Toivottvasti kokemus ulosotosta on auttanut sinua kasvamaan vastuullisemmaksi kuluttajaksi. 

Maksan kaikki laskut aina heti tilin saatuani tai jos tili ei riitä, niin siirrän eräpäivää.

Vierailija
7/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ulosotossa oli pahimmillaan? Itsellä on velkaa 137 000€ tosin pankille, mutta maksettava sekin on ja ihan joka kk. Mutta onnea joka tapauksessa. Jää vähän enempi kuussa käteen kun vouti ei vie 30%.

Vierailija
8/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko jonkun mitalin?

Vierailija
9/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, onnea!!!

Vierailija
10/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa : ) suuret onnittelut. Upeaa, että olet selviytynyt ja jaksanut raataa. Olen onnellinen puolestasi.

Vierailija
11/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ulosotossa oli pahimmillaan? Itsellä on velkaa 137 000€ tosin pankille, mutta maksettava sekin on ja ihan joka kk. Mutta onnea joka tapauksessa. Jää vähän enempi kuussa käteen kun vouti ei vie 30%.

Ei onneksi kuin reilu 10k. Oon mä kuitenkin raatanut sen eteen, että saan maksettua.

Vierailija
12/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hieno juttu! ♥️ Nyt varmasti on suuri kivi vierähtänyt pois hartioilta, vapaampi elämä kutsuu. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
13/13 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen oppinut vasta iän myötä, vaikka koskaan ulosotossa ei ole yhtään laskua, että tilillä oleva raha tuo enemmän tyydytystä kuin jokin ex-tempore ostos, josta ei pitkäksi aikaa iloa synny. Vaatteostot kannattaa suunnitella kunnolla ja panostaa laatuun hintaa enemmän. Hyvät vaatteet, jotka eivät ole vain kvartaalimuotia, kestävät usemman vuoden, ovat luonnonmateriaaleja mahdollisimman paljon ja niitä voi täydentää uusilla asusteilla. Varsinkin juhlavaatteet ovat usein kalliita kertakäyttövaatteita. Järjetöntä! 

Vanha kunnon kirjanpito tuloista ja menoista pitää maat jalassa. Tavoitteita varten pitää säästää etukäteen eikä maksaa luottoja törkeillä koroilla lisättynä.