Olen saanut kohta kaikki ulosottomaksut maksettua
Olen niin onnellinen. Nuorena kärsin masennuksesta ja kerääntyi velkaa. Nyt olen painanut hulluna töitä, että saisin velkani maksettua ja kohta ne on kaikki kuitattu.
Kommentit (13)
Niin ja ajattele mitä saat säästööb kohta. Toteuta unelmasi
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hienoa ja hatunnoston ja aplodien ja halauksen paikka! ❤️ Sulla on homma hallussa!
Kiitoksia. Sain pari vuotta sitten terveen paperitkin yli kymmenen vuoden masennuskauden jälkeen. :)
Tsemppiä loppukiriin! - Toivottvasti kokemus ulosotosta on auttanut sinua kasvamaan vastuullisemmaksi kuluttajaksi.
Mainio juttu. Elämä maistuu varmasti vielä makoisammalta kun kaikki velka kuitattu. Sitten miettimään mihin kivaan käytät jatkossa säästyvän rahan, pistätkö osan säästöön jne.
M
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä loppukiriin! - Toivottvasti kokemus ulosotosta on auttanut sinua kasvamaan vastuullisemmaksi kuluttajaksi.
Maksan kaikki laskut aina heti tilin saatuani tai jos tili ei riitä, niin siirrän eräpäivää.
Paljonko ulosotossa oli pahimmillaan? Itsellä on velkaa 137 000€ tosin pankille, mutta maksettava sekin on ja ihan joka kk. Mutta onnea joka tapauksessa. Jää vähän enempi kuussa käteen kun vouti ei vie 30%.
Hienoa : ) suuret onnittelut. Upeaa, että olet selviytynyt ja jaksanut raataa. Olen onnellinen puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ulosotossa oli pahimmillaan? Itsellä on velkaa 137 000€ tosin pankille, mutta maksettava sekin on ja ihan joka kk. Mutta onnea joka tapauksessa. Jää vähän enempi kuussa käteen kun vouti ei vie 30%.
Ei onneksi kuin reilu 10k. Oon mä kuitenkin raatanut sen eteen, että saan maksettua.
Tosi hieno juttu! ♥️ Nyt varmasti on suuri kivi vierähtänyt pois hartioilta, vapaampi elämä kutsuu. Kaikkea hyvää sinulle!
Itsekin olen oppinut vasta iän myötä, vaikka koskaan ulosotossa ei ole yhtään laskua, että tilillä oleva raha tuo enemmän tyydytystä kuin jokin ex-tempore ostos, josta ei pitkäksi aikaa iloa synny. Vaatteostot kannattaa suunnitella kunnolla ja panostaa laatuun hintaa enemmän. Hyvät vaatteet, jotka eivät ole vain kvartaalimuotia, kestävät usemman vuoden, ovat luonnonmateriaaleja mahdollisimman paljon ja niitä voi täydentää uusilla asusteilla. Varsinkin juhlavaatteet ovat usein kalliita kertakäyttövaatteita. Järjetöntä!
Vanha kunnon kirjanpito tuloista ja menoista pitää maat jalassa. Tavoitteita varten pitää säästää etukäteen eikä maksaa luottoja törkeillä koroilla lisättynä.
Erittäin hienoa ja hatunnoston ja aplodien ja halauksen paikka! ❤️ Sulla on homma hallussa!