Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kansallismielisyys jääkiekossa

Vierailija
25.05.2019 |

Mm-kisoissa se on taas nähtävissä, mikä rikkaus on siinä, että on olemassa kansakuntia, jotka voivat kisata keskenään ja näin taata myös rauhaa maailmaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo asiat liittyvät toisiinsa?

Vierailija
2/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta yhtään lätkä. Se on ihan tosi pieni laji eikä kiinnosta maailmassa. Futista ja korista on kiva kattoo ne on maailman juttu ja kaikkia kiinnostaa ne. Tosi noloa koko lätkä ja ne ihmiset jotka kattoo sitä ja luulee että iso juttu hei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta yhtään lätkä. Se on ihan tosi pieni laji eikä kiinnosta maailmassa. Futista ja korista on kiva kattoo ne on maailman juttu ja kaikkia kiinnostaa ne. Tosi noloa koko lätkä ja ne ihmiset jotka kattoo sitä ja luulee että iso juttu hei. 

Heh.

Vierailija
4/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain n4t$it kannattavat Suomea. Suvaitsevaiset kannattavat Venäjää.

Vierailija
5/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää jalkapallossa se pelaajien neitimäisyys. Pienestä hipaisusta kieritään muka tuskissaan maassa, että saataisiin vastustajalle punaista korttia. Jääkiekossa tyypit ottaa välillä jopa turpaan ja peli vaan jatkuu.

Vierailija
6/6 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko on talviurheilun darts.

Tosin anteeksi darts. Tikkaa heittäessähän täytyy omata lajille ominaisia taitoja. Ekassa voi pärjätä vaikka lajitaidot on nollassa mutta osaa mättää kentällä kasuaalisti vastustajaa nyrkillä kuonoon.