Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä seuraa eroottiseen kirjoitteluun?

Vierailija
25.05.2019 |

Aikojen kuluessa on tullut muutaman naisen kanssa harrastettua eroottista kirjoittelua sähköpostitse. Ajatuksena ollut ainoastaan jakaa eroottisia ajatuksia, ilman kuvia tai ajatusta fyysisestä näkemisestä.

Nyt on taas pitkästä aikaa tullut kaipuu tuollaiselle kirjoittelulle. Tiedän toiveeni olevan marginaalinen, mutta ovatko muut palstalla pyörineet löytäneet tuollaista seuraa ja mistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin sitä aikoinani paljonkin, kun olin pienten lasten yksinhuoltajaäiti eikä minulla ollut mahdollisuutta muunlaiseen erotiikkaan. Kirjoittelu miesten kanssa, joista monet asuivat toisessa maassa, toi juuri sellaista mukavaa pientä jännitystä elämään, jota kaipasin arjen keskellä. Löysin näitä kirjeenvaihtokavereita mm. kansainvälisiltä deittipalstoilta. Muutama kontakti johti myös tapaamiseen ja vähitellen ystävyyteen, joka jatkuu edelleenkin.

2/3 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikojen kuluessa on tullut muutaman naisen kanssa harrastettua eroottista kirjoittelua sähköpostitse. Ajatuksena ollut ainoastaan jakaa eroottisia ajatuksia, ilman kuvia tai ajatusta fyysisestä näkemisestä.

Nyt on taas pitkästä aikaa tullut kaipuu tuollaiselle kirjoittelulle. Tiedän toiveeni olevan marginaalinen, mutta ovatko muut palstalla pyörineet löytäneet tuollaista seuraa ja mistä?

Joillekin tämä toimii ja toiset ei välitä. Itse jokusen kanssa lähtenyt tämmöselle linjalle ja kaikkien niitten kanssa myös sit myöhemmin myös treffanut koska näissä tapauksissa kuitenkin ollut se kiinnostus nähdä myös. Osa näistä edelleen kavereina vaikka mitään enempää ei niistä tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksichatista olen löytänyt, kun kiinnostavimpien miesten kanssa on vaihdettu sähköpostiosoitteita sopimuksella, että ei koskaan tavata, kirjoitellaan vain. Nainen siis olen.