Ällöttävät kuiskailumainokset
En siedä näitä kuiskailumainoksia. Kuten esim Pippa Laukan mainos jostain kauratuotteesta ja nyt tämä Fazerin Tutti Frutti -karkkipussi. Niin ällöttävän kuuloista, että noita tuotteitakaan en aio ostaa ikinä. Korvat on pakko tukkia joka kerta.
Kommentit (23)
Ja sitten vielä se, että nämä "vihaamisketjut" ja kommentit saattavat ihan hyvin olla mainostoimiston sissimarkkinointia. Jokainen kommentti, jossa on tuotenimi mainittu, on mainos.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä se, että nämä "vihaamisketjut" ja kommentit saattavat ihan hyvin olla mainostoimiston sissimarkkinointia. Jokainen kommentti, jossa on tuotenimi mainittu, on mainos.
No itse ainakin olen 100% raivoissani kun kuulen noita kuiskutusmainoksia, enkä edes ennen tätä ketjua ollut varma mitä niissä oli mainostettu, koska olen aina kiireellä vaihtanut kanavaa.
Nämä mainostoimistot jotka myivät joskus aikoinaan asiakkailleen sen idean, että parasta mainontaa on sellainen mainonta joka ärsyttää ja kiusaa eniten, ovat saaneet aikaan sen että iso osa kansasta katsoo ohjelmat vain tallenteina joissa mainokset voi skipata tai sitten striimaamalla maksutelevisiosta ilman mainoksia. En edes muista milloin näin viimeksi kokonaisen televisiomainoksen. Oikeasti mainokset voisivat olla kivoja katsoa mutta sellasisia mainoksia on vaikeampi tehdä.