Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua päästää yksin kävelylle

Vierailija
24.05.2019 |

Olemme olleet yhdessä vuoden ja vietämme kaiken vapaa-ajan yhdessä. Jos haluan lähteä kävelylle kuntoilumielessä niin ettei mies pääse mukaan tulee siitä hirveä riita. Miehen mielestä se on epäilyttävää ja olen vain lenkillä iskemässä miehiä. Olen harrastanut lenkkeilyä 15 vuotta.
Käymme miehen kanssa yhdessä monta kertaa viikossa kävelyllä, mutta minä haluan käydä joka päivä. Jos mies ei pääse en pääse minäkään ulos.
Onko muilla vastaavaa? Mikä avuksi muu kuin eroaminen?

Ymmärtäisin jos pukeutuisin jotenkin ns viettelevästi lenkille, mutta en ja en edes puhu miehille ollessani ulkona. Kuuntelen musiikkia ja menen täysillä eteen päin. Mies näkee kuntoilusovelluksesta missä menen.
En ole pettänyt enkä jutellut tuntemattomille miehille koko suhteen aikana.
Onko tämä sairaalloista mustasukkaisuutta?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puhuisin miehen kanssa vakavasti että mulla on oikeus mennä ulos ihan milloin haluan eikä siitä tarvitse miehelle tiliä tehdä. Ei tarvitse kertoa mitä reittiä on kulkenut eikä mihin kellonaikaan palaa. Jos ei asia menisi perille, niin sitten se olis ero luvassa. 

Tuossa tilanteessa puhuminen on aivan turhaa. Lähtö heti on oikea ratkaisu.

No jaa, meilläkin oli aiemmin ongelmia miehen mustasukkaisuuden kanssa. Ja en lähtenyt heti karkuun vaan asiasta keskusteltiin moneen otteeseen ja käytiin pariterapiassakin jonkun aikaa.  Nykyään kaikki on hyvin. Jotkut voivat muuttua jos itse ymmärtävät että se on tarpeen. 

Vierailija
22/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutku se on niiiin ihana nappisilmä käkkäräpää

Joopa joo, löytyy kuule ihan suomalaisistakin miehistä tuollaisia ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku se on niiiin ihana nappisilmä käkkäräpää

Joopa joo, löytyy kuule ihan suomalaisistakin miehistä tuollaisia ja paljon.

Itse luulin löytäneen maailman kilteimmän ja ihanimman suomalaisen miehen, kun oli ujo, rauhallinen, hiljainen ja ystävällisen oloinen. Lyhyt, maantienvärinen, perunanenäinen peruspoika, ei todellakaan mitenkään j ännä.

Ja mitäs sieltä kiltin kuoren alta paljastuikaan: sairas, väkivaltainen, mustasukkainen kyttääjä.

Vierailija
24/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/7

PYLLY

Paskoja provoja.

Vierailija
25/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo tulemasta raskaaksi, sitten on vaikeampi lähteä. Haluatko elää noin rajoittavassa suhteessa?

Vierailija
26/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole trolli

AP

Et varmaan.

Vierailija
27/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse pakoputki vielä kuin ehdit. Tuo mies on klassinen esimerkki siitä narsistista joka vielä tuhoaa sun mielenterveyden.

Vierailija
28/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet vasta vuoden yhdessä, ja nyt mies alkaa näyttämään todellisen luonteensa. Nyt sun on vielä helppo lähteä, mies ei ole sitä mitä tilasit ja homma poikki heti alkuunsa. Tuo tulee pahenemaan varmasti, ja mitä kauemmin sitä siedät, sitä vaikeampaa on erota.

Vierailija
29/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/7

PYLLY

Paskoja provoja.

Jotkut ne haluavat ummistaa silmänsä todellisuudelta.

Kuule, noita on. Olen itsekin elänyt tuollaisessa suhteessa. Lähdin, enkä ole hetkeäkään katunut päätöstäni, vaikka vainoaminen ja piinaaminen jatkuikin kuukausia. Siihen saakka, että mies löysi uuden uhrin, sitten luojan kiitos loppui.

Vierailija
30/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylle lähteminen on HYPER-HYPERGAMIAA. Löydät vielä paremman miehen sieltä!!!!!

;)

Vierailija
31/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puhuisin miehen kanssa vakavasti että mulla on oikeus mennä ulos ihan milloin haluan eikä siitä tarvitse miehelle tiliä tehdä. Ei tarvitse kertoa mitä reittiä on kulkenut eikä mihin kellonaikaan palaa. Jos ei asia menisi perille, niin sitten se olis ero luvassa. 

Tuossa tilanteessa puhuminen on aivan turhaa. Lähtö heti on oikea ratkaisu.

No jaa, meilläkin oli aiemmin ongelmia miehen mustasukkaisuuden kanssa. Ja en lähtenyt heti karkuun vaan asiasta keskusteltiin moneen otteeseen ja käytiin pariterapiassakin jonkun aikaa.  Nykyään kaikki on hyvin. Jotkut voivat muuttua jos itse ymmärtävät että se on tarpeen. 

Niin, jos itse ymmärtävät.

Vierailija
32/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaihtoehto erolle? Se, että sinä luovut lenkkeilystä, ystävistäsi, sukulaisistasi ja elät vain miestä varten. Toivottavasti hän on  sen arvoinen.

Älä unohda tehdä testamenttia siltä varalta, että ehdit kuolla lapsettomana.

Vierailija
33/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos pukeutuu tähän burghaan vai mikä rätti se on josta näkyy vaan silmät.

Vierailija
34/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko?

Totta helvetissä on. Juokse tyttö, juokse!

Etkä nyt ilmeisesti tarkoita tuota lenkkeilyä?

Vierailija
35/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Usko tai älä, mutta aloituksen kaltaisia todellakin on.

Exäni oli samanlainen, tosin hän veti pidemmälle ja lähti varjostamaan minua kun lähdin lenkille. Jäi kiinni ja räyhäsi puolustuksekseen, että "ei kukaan normaali käy lenkillä, olit ihan varmasti menossa tapaamaan jotain miestä!".

Epäilyttävää hänestä oli myös se, kun vein koirani koirapuistopn. Salatreffit kuulema varmasti sielläkin, ja varmaan oli sielläkin jossain puskassa vahtaamassa -.-

Vierailija
36/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ette asu yhdessä? Älä suostu siihen vaikka kuinka pyytäisi. Toivottavasti osaat ajatella omaa parastasi ja jättää tuon sairaan suhteen taaksesi!

Vierailija
37/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä, että olet muuttanut miehen perässä toiselle puolelle maata paikkakunnalle, jossa et tunne ketään muita, sinun on vaikea saada työpaikkaa muualta, olette juuri ostaneet unelmienne asunnon ja odotatte teidän yhteistä rakkauspakkausta, joka on molempien unelmien täyttymys. 

Vierailija
38/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-miehen väkivaltaisuus alkoi juuri noin. En saanut mennä yksin kävelemään, kun olisin muka ollut siellä iskemässä muita miehiä. Silloin tajusin, kuinka sairas mies oli. Sairas mustasukkaisuus ehti sitten vaihtua sairaaksi väkivallaksi ennen kuin pääsin pakenemaan. Ahdistelu jatkui erosta ja lähestymiskielloista huolimatta, mutta nyt jos soitan poliisit, hekin ottavat minut sentään tosissaan.

Eroa heti. Ei ole muita keinoja.

Vierailija
39/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset (tai miehetkään) alistuko tuollaiseen henkiseen väkivaltaan. Siitä ei ole kuin pieni askel siihen, että väkivalta muuttuu fyysiseksi.

Enkä lähtisi katsomaan, josko kumppani haluaisi parantua. Ei näillä yleensä ole sairaudentuntoa, ja vaikka olisikin, ei ole kumppanin tehtävä ryhtyä terapeutiksi oman hyvinvointinsa kustannuksella.

Vierailija
40/40 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi alat saamaan turpaan riitelyn sijasta.

Lähde kun mies on töissä äläkä palaa enää takaisin. Hae apua.

Ja sit se tappaa teidän koiran ja sit se tappaa sut ja sit se tappaa sun suvun. Oikeesti. Tätä tapahtuu paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme