Millainen nainen on kaveriainesta mutta ei puolisoainesta?
Olen jotenkin jämähtänyt kaikkien miespuolisten tuttavien kanssa siihen että ollaan kavereita. Sitten jossain illanistujaisissa pienessä sievässä vaikka vasta vuosikymmeniä myöhemmin voidaan tulla kertomaan kuinka oltiin ihastuneita silloin joskus aikoinaan. Mutta mitään ei silloin minkään eteen tehty! Minä olen ollut sinkku kaikki nämä vuodet, miehet seurustelleet kuka kenenkin kanssa ja millaista aikaa. Mutta kenellekään en ole puolisoksi kelvannut, vain tällaisiin outoihin tunnustuksiin jälkeenpäin.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja voin sanoa, että sen näköinen nainen jonka kanssa ei halua harrastaa seksiä on loistavaa kaverimateriaalia. Tyttöystävätkään ei tule mustasukkaisiksi, kun kaverinaisella on esim. omenavartalo, paha akne tai pullonpohjalasit. Ei millään pahalla, nämä ei-niin-hehkeät naiset ovat usein niitä hauskimpia!
Itselläni taas on vaatimattoman näköisenä naisena sellainen kokemus, että useimmat miehet eivät halua olla "ruman" naisen kanssa missään tekemisissä. Eihän ruman naisen kanssa voi liikkua missään, ei edes kaverina, kun joku tuttu voi vaikka nähdä.
Voiko noin lapsellisia miehiä olla?? No, ei siinä paljoa menetä jos ei heidän seurassaan "pääse" liikkumaan.
Tää on tätä ihmissuhdemystiikkaa.
Oon itse ihmetellyt samoja juttuja, miksi miehet suhtautuvat toisiin naisiin asiallisesti kavereina ja toisia haluavat kiusoitella ja puhuvat selän takana härskejä keksittyjä juttuja. Eivät selvästikään suhtaudu vakavasti.
Naisena en ole tuota ymmärtänyt koskaan.
Oletko tehnyt aloitteita? Josset niin eikö siinä ole vastaus kysymykseesi.
Minä olin hyvä ystävä. Puolisoksi en köyhyyteni vuoksi kelvannut.
En tiedä, koska haluaisin puolisokseni nimenomaan parhaan kaverini. Tai siis haluaisin, että puolisoni olisi paras kaverini. No, tiedätte mitä tarkoitan.
Sellainen nainen joka ei anna kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt aloitteita? Josset niin eikö siinä ole vastaus kysymykseesi.
Minulle miehet ovat kyllä osanneet kiinnostuksensa osoittaa, vaikka itse en olisi tehnyt siihen suuntaan elettäkään. Ei siis kaikille päde.
Mm. Nämä syyt, joko yksistään tai yhdistettynä:
Lihava
Anorektinen
Huono pylly
Huonot tissit
Meikkaamattomuus
Huono pukeutuminen
Huono hygienia
Tupakointi
Alkoholiongelma
Mt-ongelmat
Liikunnan harrastamattomuus
Koira/kissa/heppa tai muu eläinhullu
Nämä ominaisuudet eivät estä kaveruutta, mutta parisuhteeseen ne on ehdoton nogo.
Kuulostaa ap siltä, että miehet pitävät sinua hyvänä tyyppinä mutta et viehätä heitä fyysesti. Olet siis varmaan ok näköinen, mutta et tarpeeksi viehättävä parisuhteeseen.
Ukko36 kirjoitti:
Lihava
Anorektinen
Huono pylly
Huonot tissit
Meikkaamattomuus
Huono pukeutuminen
Huono hygienia
Tupakointi
Alkoholiongelma
Mt-ongelmat
Koira/kissa/heppa tai muu eläinhulluNämä ominaisuudet eivät estä kaveruutta, mutta parisuhteeseen ne on ehdoton nogo.
Parisuhteeseen nämä ovat sinulle ehkä ehdoton nogo mutta monelle muulle ei, tai vain muutama tuolta listalta. Jos kaikilla miehillä olisi tuo sama lista, tässä maassa olisi aika paljon nykyistä enemmän sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Lihava
Anorektinen
Huono pylly
Huonot tissit
Meikkaamattomuus
Huono pukeutuminen
Huono hygienia
Tupakointi
Alkoholiongelma
Mt-ongelmat
Koira/kissa/heppa tai muu eläinhulluNämä ominaisuudet eivät estä kaveruutta, mutta parisuhteeseen ne on ehdoton nogo.
Parisuhteeseen nämä ovat sinulle ehkä ehdoton nogo mutta monelle muulle ei, tai vain muutama tuolta listalta. Jos kaikilla miehillä olisi tuo sama lista, tässä maassa olisi aika paljon nykyistä enemmän sinkkuja.
Ja ei ole yhtäkään miestä jolla ei olisi vähintään yksi näistä.
olette kasvaneet samoissa ympyröissä joten on tullut "sisarus" suhde.
Ei voi ajatella mitään seksuaalista mutta kaverina loistava kun tietää toisen pitkältäkin ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Lihava
Anorektinen
Huono pylly
Huonot tissit
Meikkaamattomuus
Huono pukeutuminen
Huono hygienia
Tupakointi
Alkoholiongelma
Mt-ongelmat
Ja ei ole yhtäkään miestä jolla ei olisi vähintään yksi näistä.
Pitää varmasti paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ap siltä, että miehet pitävät sinua hyvänä tyyppinä mutta et viehätä heitä fyysesti. Olet siis varmaan ok näköinen, mutta et tarpeeksi viehättävä parisuhteeseen.
Ihan käsi sydämellä täytyy kysyä että ovatko kaikki parisuhteessa olevat naiset jotain kaunottaria? Kun ihan vaikka kauppakeskuksia kierrellessä tuntuu olevan päinvastoin! Ihan kummallisen näköisiä ihmisiä pääsee vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä usko kaikkea mitä kuulet.
No en mä noita ihastumistunnustuksia niin tosissani otakaan mutta mikä saa sitten miehen olemaan kaveri naisen kanssa vuosikaudet muttei koskaan yritä mitään? En ole mitään jätkätyyppiä edes että menisin sillä tavalla miehestä vaan ihan naisellinen nainen.
Itseasiassa vaikea sanoa. Pari exääni kaikki alkoivat naiskavereina kunnes suhde syventyi molemmilla kerroilla humalaisen baari-illan jälkeen. Eronkin jälkeen pysyttiin ihan kavereina, eron syyksi kun usein tuli joku käytännön syy esim. opiskelemaan muutto, toinen muutti ulkomaille ja minulla ei ollut varaa seurata perässä.
Ja on minulla pari naispuolistakin kaveria jotka suoraan myönnän olevan hyvännäköisiä ja hyvää kalja-ja videopeliseuraa mutta taas oma köyhä elämäntilanne ja epävarmuus työmarkkinoilla puskee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsi sydämellä täytyy kysyä että ovatko kaikki parisuhteessa olevat naiset jotain kaunottaria? Kun ihan vaikka kauppakeskuksia kierrellessä tuntuu olevan päinvastoin! Ihan kummallisen näköisiä ihmisiä pääsee vaimoksi.
"pääsee vaimoksi"
:D
Mun tilanne ei ole ihan sama kuin sulla, mutta tuota samaa olen ihmetellyt. Mulla oli opiskeluaikana liuta miespuolisiakin kavereita, joiden kanssa opiskeltiin ja bailattiin. Olin silloin nuori, nätti, vilkas ja iloinen.
Muutaman näiden kanssa suhde oli ihan syvällistäkin ystävyyttä, puhuttiin tosi henkilökohtaisia asioita. Yhteen olin tosi ihastunut, ja meillä olikin pientä säätöä koko opiskeluajan. No, opiskelut päättyi, alkoi työt ja perhevaihe ja yhteydenpito kaikkien kanssa jäi joksikin aikaa.
Usean vuoden jälkeen meillä oli yhteinen tapaaminen, pitkän kaavan mukaan, ja olin todella hämmästynyt, kun moni niistä kundeista kännissä tunnusti olleensa aiemmin aivan lätkässä muhun! Mm. se säätö, ja minä kun silloin aiemmin toivoin eniten juuri sitä, että hän olisi ”valinnut” minut! Eniten olin järkyttynyt todella hyvän ystäväni tunnustuksesta, hän oli minulle silloin lähes yhtä rakas kuin veljeni :( Olin silloin (ja edelleenkin) onnellisesti naimisissa, joten tuo ei mitenkään mullistanut maailmaani, jäinpä vaan miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kauneuskäsityksesi lienee sitten aika rajoittunut. Esim. sinne omaan peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Lihava
Anorektinen
Huono pylly
Huonot tissit
Meikkaamattomuus
Huono pukeutuminen
Huono hygienia
Tupakointi
Alkoholiongelma
Mt-ongelmat
Minulle, minulle. Minä vastasin omasta näkökulmastani, enkä puhunut yleisellä tasolla miessukupuolen mandaatilla...
Itselläni taas on vaatimattoman näköisenä naisena sellainen kokemus, että useimmat miehet eivät halua olla "ruman" naisen kanssa missään tekemisissä. Eihän ruman naisen kanssa voi liikkua missään, ei edes kaverina, kun joku tuttu voi vaikka nähdä.