Millainen nainen on kaveriainesta mutta ei puolisoainesta?
Olen jotenkin jämähtänyt kaikkien miespuolisten tuttavien kanssa siihen että ollaan kavereita. Sitten jossain illanistujaisissa pienessä sievässä vaikka vasta vuosikymmeniä myöhemmin voidaan tulla kertomaan kuinka oltiin ihastuneita silloin joskus aikoinaan. Mutta mitään ei silloin minkään eteen tehty! Minä olen ollut sinkku kaikki nämä vuodet, miehet seurustelleet kuka kenenkin kanssa ja millaista aikaa. Mutta kenellekään en ole puolisoksi kelvannut, vain tällaisiin outoihin tunnustuksiin jälkeenpäin.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ap siltä, että miehet pitävät sinua hyvänä tyyppinä mutta et viehätä heitä fyysesti. Olet siis varmaan ok näköinen, mutta et tarpeeksi viehättävä parisuhteeseen.
Ihan käsi sydämellä täytyy kysyä että ovatko kaikki parisuhteessa olevat naiset jotain kaunottaria? Kun ihan vaikka kauppakeskuksia kierrellessä tuntuu olevan päinvastoin! Ihan kummallisen näköisiä ihmisiä pääsee vaimoksi.
Sinun kauneuskäsityksesi lienee sitten aika rajoittunut. Esim. sinne omaan peiliin.
Ei tarvitse kummoistaan kauneuskäsitystä näissä tapauksissa.
No, ehkä se ulkonäkö onkin sitten yllättävän harvalla se tärkein juttu kun parisuhteeseen lähtee. Minä onkin minusta oikein hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ap siltä, että miehet pitävät sinua hyvänä tyyppinä mutta et viehätä heitä fyysesti. Olet siis varmaan ok näköinen, mutta et tarpeeksi viehättävä parisuhteeseen.
Ihan käsi sydämellä täytyy kysyä että ovatko kaikki parisuhteessa olevat naiset jotain kaunottaria? Kun ihan vaikka kauppakeskuksia kierrellessä tuntuu olevan päinvastoin! Ihan kummallisen näköisiä ihmisiä pääsee vaimoksi.
Sinun kauneuskäsityksesi lienee sitten aika rajoittunut. Esim. sinne omaan peiliin.
No, ehkä se ulkonäkö onkin sitten yllättävän harvalla se tärkein juttu kun parisuhteeseen lähtee. Minä onkin minusta oikein hyvä asia.
* Mikä
Mulla on kavereista noin puolet miehiä. Muutaman kerran olen jutellut näiden miespuolisten kavereiden kanssa siitä, miksi olemme olleet 'vain kavereita' alusta saakka. Kaikilta tullut sama vastaus, että olen aika pidättyväinen luonteeltaani, enkä siksi herätä välttämättä kiinnostusta. Saatan vaikuttaa tylsältä, totiselta ja vähän ylimieliseltä. Tämä kyllä pitää täysin paikkansa. Myös oma avomieheni on allekirjoittanut tämän ja hänkin suhtautui minuun lähinnä kaverillisesti ensimmäisten tapaamisten aikana. Luonteeni tulee paremmin esille vasta ajan saatossa (en ole oikeasti totinen, enkä ylimielinen, en kai kovin tylsäkään :D).
Kaveripiirini naisista helpoiten ovat pariutuneet sellaiset avoimet, hymyileväiset ja symppikset naiset. Heihin kaikki miehet ihastuvat helposti. Minäkin ihastuisin, jos olisin kiinnostunut naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa vastauksessa on vihjailtu ja sanottu suoraan kysyjän ulkonäössä olevan parantamisen varaa.
Ehkä sulla niitä miespuoleisia kavereita riittää. Ne on monelle miehelle todella iso varoitusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa vastauksessa on vihjailtu ja sanottu suoraan kysyjän ulkonäössä olevan parantamisen varaa.
Hupsis, niinpä olikin! Tuli jokunen viesti hypättyä yli niin meni tuo pointti vähän ohi :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös ollut kaveripoikia.
Yhteen olin ihastunut vuonna keppi ja kirves. Kahdeksan vuotta tämän jälkeen alkoi pohtimaan, voisko meistä sittenkin tulla jotain. Ehdotti että mietitään molemmat tahoillamme ja katsotaan jos jotain kehittyy. Kai se olisi siinä kahdeksassa vuodessa selvinnyt?
Toiseen olin vähän ihastunut ja kerroin tämän hänelle. Meillä oli ollut aika paljon flirttiä ja selkeästi oli vähintään viehättynyt ulkoisesti. :D Alkoi armoton pohdinta. Oli "tavallaan ihastunut, mutta ei ihan varma mitä haluaa" "ei kannata pilata hyvää ystävyyttä" "pitää tutustua enemmän ja miettiä" liibalaaba. Sellaista ihme epämääräistä "joo / ei sittenkään / eiku joo / ei " venkoilua oli tämän jälkeen.
Sillä aikaa kun mietiskelivät, löysin hyvän miehen. Rakastuin, menin naimisiin. Hävisivät poijjaat kuin tuhka tuuleen. Heippa.
Luulen syynä olleen etteivät vain olleet ihastuneet minuun, ei sen kummempaa. :D Sitä en ymmärrä, miksi pitää venkoilla.
On tainneet miehet yrittää luovia tilanteesta mahdollisimman nätisti. Eivät halunneet menettää kaveruutta, mutteivät halunneet kaveruutta enempää. Näin oma tulkintani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kavereista noin puolet miehiä. Muutaman kerran olen jutellut näiden miespuolisten kavereiden kanssa siitä, miksi olemme olleet 'vain kavereita' alusta saakka. Kaikilta tullut sama vastaus, että olen aika pidättyväinen luonteeltaani, enkä siksi herätä välttämättä kiinnostusta. Saatan vaikuttaa tylsältä, totiselta ja vähän ylimieliseltä. Tämä kyllä pitää täysin paikkansa. Myös oma avomieheni on allekirjoittanut tämän ja hänkin suhtautui minuun lähinnä kaverillisesti ensimmäisten tapaamisten aikana. Luonteeni tulee paremmin esille vasta ajan saatossa (en ole oikeasti totinen, enkä ylimielinen, en kai kovin tylsäkään :D).
Kaveripiirini naisista helpoiten ovat pariutuneet sellaiset avoimet, hymyileväiset ja symppikset naiset. Heihin kaikki miehet ihastuvat helposti. Minäkin ihastuisin, jos olisin kiinnostunut naisista.
Jännä juttu. Itse olen täysin samantapainen luonteeltani kuin sinä, aluksi aina todella hillitty ja kuullemma vakavan oloinen, myös tuon ylimielisyyskommentin olen parilta kaveriltani kuullut. Mutta eipä ole tuntunut miehiä haittaavan, sillä moni on uskaltanut oma-aloitteisesti lähestyä, eikä pelkästään kaverimielessä. Olen tätä kovasti ihmetellyt, koska en tosiaan vastaa ainakaan ensivaikutelmalta ihan sitä, mitä miesten luulisi etsivän. Ehkä kohdalleni on vain osunut poikkeuksellisen paljon miehiä joilla on psykologista silmää ja jotka näkevät heti pinnan alle :D
Vierailija kirjoitti:
Liian helposti seksiin suostuva päätyy (pano)kaveriksi.
Suhteeseen en sellaista kelpuuttaisi, koska on liian impulsiivinen eli on pettämässä kohta postimiehen kanssa.
Eli puolisoksi mahdollisimman epäseksuaalinen tapaus, jotta pääset sitten seuraavaksi valittamaan "pihtaamisesta"?
Itse harrastin mieheni kanssa seksiä jo ekoilla treffeillä. Tuosta on jo liki kymmenen vuotta, eikä ole kyllä tullut petettyä postimiehen kanssa, eikä kenenkään muunkaan kanssa.
Mieheni kanssa sen sijaan harrastan seksiä oikein mielelläni edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Itse olen täysin samantapainen luonteeltani kuin sinä, aluksi aina todella hillitty ja kuullemma vakavan oloinen, myös tuon ylimielisyyskommentin olen parilta kaveriltani kuullut. Mutta eipä ole tuntunut miehiä haittaavan, sillä moni on uskaltanut oma-aloitteisesti lähestyä, eikä pelkästään kaverimielessä. Olen tätä kovasti ihmetellyt, koska en tosiaan vastaa ainakaan ensivaikutelmalta ihan sitä, mitä miesten luulisi etsivän. Ehkä kohdalleni on vain osunut poikkeuksellisen paljon miehiä joilla on psykologista silmää ja jotka näkevät heti pinnan alle :D
Olet ulkonäöltäsi jotenkin poikkeuksellisen hemaiseva. Isot rinnat?
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Mm. Nämä syyt, joko yksistään tai yhdistettynä:
Lihava
Anorektinen
Huono pylly
Huonot tissit
Meikkaamattomuus
Huono pukeutuminen
Huono hygienia
Tupakointi
Alkoholiongelma
Mt-ongelmat
Liikunnan harrastamattomuus
Koira/kissa/heppa tai muu eläinhulluNämä ominaisuudet eivät estä kaveruutta, mutta parisuhteeseen ne on ehdoton nogo.
Parisuhteeseen nämä ovat sinulle ehkä ehdoton nogo mutta monelle muulle ei, tai vain muutama tuolta listalta. Jos kaikilla miehillä olisi tuo sama lista, tässä maassa olisi aika paljon nykyistä enemmän sinkkuja.
Minulle, minulle. Minä vastasin omasta näkökulmastani, enkä puhunut yleisellä tasolla miessukupuolen mandaatilla...
Mistä sä tiedät kenellä on huonot tissit?
No, teoreettista toivotteluahan tuo on, kuulunet siihen miesjoukkoon jolla ei naisia ole edes kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ulkonäöltäsi jotenkin poikkeuksellisen hemaiseva. Isot rinnat?
Ei itse asiassa edes ole :D En jaksa uskoa että voisi johtua ulkonäöstä, mutta mistäpä minä toisaalta miesten mieltymyksistä tiedän. Toki olen jonkin verran saanut positiivista kommenttia, mutta eivätkös kaikki naiset saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Lihava
Anorektinen
Huono pylly
Huonot tissit
Meikkaamattomuus
Huono pukeutuminen
Huono hygienia
Tupakointi
Alkoholiongelma
Mt-ongelmat
Koira/kissa/heppa tai muu eläinhulluNämä ominaisuudet eivät estä kaveruutta, mutta parisuhteeseen ne on ehdoton nogo.
Parisuhteeseen nämä ovat sinulle ehkä ehdoton nogo mutta monelle muulle ei, tai vain muutama tuolta listalta. Jos kaikilla miehillä olisi tuo sama lista, tässä maassa olisi aika paljon nykyistä enemmän sinkkuja.
Ja ei ole yhtäkään miestä jolla ei olisi vähintään yksi näistä.
Totta, aika harva mies meikkaa.
Ukko36 kirjoitti:
Lihava
Anorektinen
Huono pylly
Huonot tissit
Meikkaamattomuus
Huono pukeutuminen
Huono hygienia
Tupakointi
Alkoholiongelma
Mt-ongelmat
Tuota viimeistä en ole koskaan ymmärtänyt. Kunhan nainen ymmärtää että koira on koira eikä ihminen, eikä sille ole asiaa esimerkiksi makuuhuoneseen. Koira-, ja kissanaisia olen tapaillut, heppatyttöä...naista, puuttuu vielä.