Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on kaveriainesta mutta ei puolisoainesta?

Vierailija
24.05.2019 |

Olen jotenkin jämähtänyt kaikkien miespuolisten tuttavien kanssa siihen että ollaan kavereita. Sitten jossain illanistujaisissa pienessä sievässä vaikka vasta vuosikymmeniä myöhemmin voidaan tulla kertomaan kuinka oltiin ihastuneita silloin joskus aikoinaan. Mutta mitään ei silloin minkään eteen tehty! Minä olen ollut sinkku kaikki nämä vuodet, miehet seurustelleet kuka kenenkin kanssa ja millaista aikaa. Mutta kenellekään en ole puolisoksi kelvannut, vain tällaisiin outoihin tunnustuksiin jälkeenpäin.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko kaikkea mitä kuulet.

Vierailija
2/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä usko kaikkea mitä kuulet.

No en mä noita ihastumistunnustuksia niin tosissani otakaan mutta mikä saa sitten miehen olemaan kaveri naisen kanssa vuosikaudet muttei koskaan yritä mitään? En ole mitään jätkätyyppiä edes että menisin sillä tavalla miehestä vaan ihan naisellinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata tähän, en ajattele asioita tuolla tasolla. Sekin lienee pienehkö ongelma, että lähestulkoon kaikki naispuoliset "kaverini" ovat avautuneet haluavansa jotain enemmän. Ota tästä nyt selvää. Kaverit kelpais.

Vierailija
4/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on yritys saada helppoa piparia

Vierailija
5/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena näitä kavereita. Oli sitten niitäkin, jotka olivat aloitteellisia ja päädyin naimisiin. Moni kaverisuhde päättyi siihen, kun menin naimisiin, yksi läheinen ystävyys aika katkeran oloisestikin. Ikinä ei kuitenkaan ennen sitä mitään aloitetta tehnyt.

Vierailija
6/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on yritys saada helppoa piparia

No luulisi saavan helpommallakin kuin olemalla ensin vaikka 15 vuotta kaveri ja sitten kertoa menneistä ihastumisen tunteista. Ei noista tunnustamistilaisuuksista ole jäänyt sellaista oloa että silloinkaan oltaisiin mitään sen kummoisempaa vailla.

Vierailija
7/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat tunteneet ettei ole mitään saumoja sinuun niin ei kysy eikä tarvi pettyä

Vierailija
8/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja voin sanoa, että sen näköinen nainen jonka kanssa ei halua harrastaa seksiä on loistavaa kaverimateriaalia. Tyttöystävätkään ei tule mustasukkaisiksi, kun kaverinaisella on esim. omenavartalo, paha akne tai pullonpohjalasit. Ei millään pahalla, nämä ei-niin-hehkeät naiset ovat usein niitä hauskimpia! 

Vierailija
9/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tarvii olla itsekin aktiivinen ja flirtata ja antaa ymmärtää, että mies on komea ja seksikäs. Sitten voi miehellä herätä halut. Kaverinaista ei halua, vaimoa haluaa. Eli seksuaalinen vetovoima on puuttunut.

Vierailija
10/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja voin sanoa, että sen näköinen nainen jonka kanssa ei halua harrastaa seksiä on loistavaa kaverimateriaalia. Tyttöystävätkään ei tule mustasukkaisiksi, kun kaverinaisella on esim. omenavartalo, paha akne tai pullonpohjalasit. Ei millään pahalla, nämä ei-niin-hehkeät naiset ovat usein niitä hauskimpia! 

Okei, oletko joskus kuitenkin tällaisia ihastumisjuttuja kertonut näille ei-niin-hehkeille naispuolisille kavereillesi kuitenkin? Eikä mulla ihan mitään noin silmiinpistävää eroa ole (päinvastoin, monella tutulla rouvalla taas on vaikka tätä omenalihavuutta) mutta ehkä sitten jotain mitä vaan itse en tajua.

Vierailija
11/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullonpohjalasit? Kai tiedät, että ne otetaan yleensä pois seksin ajaksi?

Vierailija
12/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tarvii olla itsekin aktiivinen ja flirtata ja antaa ymmärtää, että mies on komea ja seksikäs. Sitten voi miehellä herätä halut. Kaverinaista ei halua, vaimoa haluaa. Eli seksuaalinen vetovoima on puuttunut.

Hmm sellainen kikattava hupakko en ole kyllä koskaan ollut mutta ihan kehunut kyllä kaverimiehiä, sillä tavalla kuin nyt ei-poikaystävää voi kehua.

Vierailija
13/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen samassa tilanteessa mutta mies. -Tuntuu, että olen kelvannut vuosien aikanan naisille (ja miehille) miltei kaikkeen muuhun kuin parisuhteeseen. Joskus pienessä ja rajallisessa mielessä on käynyt, että olenko liian itsenäinen (toki hieman varmasti myös itsepäinenkin) mutta siis sellainen, ettei elämästäni ole koskaan oikein koskaan ollutsellaista sopivaa "paikkaa", johon nainen olisi saattanut asettua. Mutta eihän kumppani mikään koriste-esine ole tai kodinkone!

En minä ymmärrä. En vaikka aika monta kertaa olen mennyt peilin eteen ja kysynyt, että miksi itselleni parisuhteen muodostuminen on ollut mahdotonta; enkä luonnollisestikaan ole ketään halunnut pakottaa tai yrittää alistaa itselleni kumppaniksi.  

Vierailija
14/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama. Paljon sellaisia ihastumistunnustuksia vuosien takaa niin, että mulla ei ole ollut asiasta mitään hajua.

Mua ei myöskään tulla usein/juuri ikinä iskemään. En tajua.

Vierailija
15/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on juuri päinvastainen "ongelma". Miesten kanssa kaveeraaminen on käytännössä mahdotonta, koska lähes aina jossain vaiheessa miestä alkaisi kiinnostaa enempi. Näin on siis käynyt todella monta kertaa. Niinpä en edes yritä enää kaveraamista miesten kanssa vaan pidän heidät hyvin pintapuolisina tuttuina.

Vierailija
16/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ollut kaveripoikia.

Yhteen olin ihastunut vuonna keppi ja kirves. Kahdeksan vuotta tämän jälkeen alkoi pohtimaan, voisko meistä sittenkin tulla jotain. Ehdotti että mietitään molemmat tahoillamme ja katsotaan jos jotain kehittyy. Kai se olisi siinä kahdeksassa vuodessa selvinnyt?

Toiseen olin vähän ihastunut ja kerroin tämän hänelle. Meillä oli ollut aika paljon flirttiä ja selkeästi oli vähintään viehättynyt ulkoisesti. :D Alkoi armoton pohdinta. Oli "tavallaan ihastunut, mutta ei ihan varma mitä haluaa" "ei kannata pilata hyvää ystävyyttä" "pitää tutustua enemmän ja miettiä" liibalaaba. Sellaista ihme epämääräistä "joo / ei sittenkään / eiku joo / ei " venkoilua oli tämän jälkeen.

Sillä aikaa kun mietiskelivät, löysin hyvän miehen. Rakastuin, menin naimisiin. Hävisivät poijjaat kuin tuhka tuuleen. Heippa.

Luulen syynä olleen etteivät vain olleet ihastuneet minuun, ei sen kummempaa. :D Sitä en ymmärrä, miksi pitää venkoilla.

Vierailija
17/55 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä seinäruusultakin kaverimiehet vonkaa jossain vaiheessa, nimim. kokemuksesta puhun.

Vierailija
18/55 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
19/55 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällainen on johtunut siitä, että en ole ilmaissut heti tavattuamme haluani muuttaa miehen kanssa yhteen, mennä naimisiin ja tehdä lapsia, vaan olen halunnut pikkuhiljaa katsoa mihin juttumme etenee. Tuo pikkuhiljaa katsominen ei ole tarkoittanut sitä että pannaan samalla kaikkea mikä liikkuu, vaan sitä että katsellaan millainen se toinen on, opetellaan tuntemaan jne. Jos olisin taas heti sanonut että haluan loppuelämän olla kanssasi, niin olisin varmaan ollut jotenkin epätoivoinen :D

Vierailija
20/55 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että miehetkin valitsisi mielummin sitä hauskimpaa seuraa sen sijan että otetaan kavereista mustasukkainen pirttihirmu saman katon alle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi