Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan

Vierailija
24.05.2019 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…

"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.

Onko ihan pakko avautua asiasta...

Kommentit (573)

Vierailija
501/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sexpostahan Tiia valmistuu seksuaaliterapeutiksi, siellä opiskelee moni muukin seksityötä tekevä. Puhuvat seksuaaliterapiasta ihan rajattomasti, sekaisin seksityön kanssa. Mahtaako siellä kehdata enää olla ammattilaiset, jotka haluavat vain ammatillisesti ohjaus-ja auttamistyössä tehdä seksuaaliterapiaa ja -kasvatusta? Korkea kynnys sanoa, että haittaa, kun toiset tekee vuorovastaanottoa ryhmäseksiin ja seksuaaliterapiaan. Saahan niitä ammatteja sotkea, mutta tuossa vaiheessa on enää turha teeskennellä voivansa olla terapia-asiakasta varten valmis ottamaan hänen psyykkisen prosessin siihen keskiöön. Itse on vienyt tilaa fantasioitalta tuomalla kaiken mahdolliseksi, itsensä kanssa. Joku menee terapiaan, taustalla traumoja, sitten projektiivinen identifikaatio ja alkaa haluta terapeuttia. Tämä myy seksiä tai terapoitava tietää, että olisi voinut tulla ostamaankin. Hitsi. Ehkä Tiia myy vuoden päästä kun terapiaprosessi on ohi. Näin ei tee oikeat seksuaaliterapeutit. Koko ajatusleikki osoittaa kahdella pallilla istumisen ongelman asiakkaan kannalta. Ehkä sillä saa uskottavuutta. Kotirouva Espoosta :D Taitavasti pelattu häneltä, mutta jossain vaiheessa joku sanoo ääneen kuka hän on.

Voi v***u! En tiennyt, että Sexpo kouluttaa ihmisiä seksuaaliterapeuteiksi.

Tämä on ihan helvetin sairasta ottaen huomioon, että ko. järjestö kannattaa avoimeisti paedofiliaa, eläimiinsekaantumista ja prostituutiota.

Vierailija
502/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset taas ulisemassa. Suomessa seksin ostaminen ja myyminen ei ole laitonta. Parittaminen on, joten kaikki ok.

Miksiköhän kukaan nainen olisi kateellinen huo-ralle? Tuskin se työ mitään herkkua suurimmalle osalle naisia olisi. Painajainen ennenminkin. Sama kun väittäisit, että kaikki on kateellisia palkkamur-haajalle, kun sen työ on niiiiiiin ihanaa ja rahaa tulee.

Olen ammatiltani h*ra ja minulla on varaa moneen asiaan, mihin monella muulla ihmisellä/ystävälläni ei ole. Kyllä se välillä kateutta herättää, naisissa eritoten. Olen hyvässä kunnossa ja laitettu, käyn säännöllisesti kosmetologilla ja treenaan paljon. Varaa ostella kalliita vaatteita ja muuta sekä matkustella. Omaan myös akateemisen tutkinnon, olen käynyt yliopiston siis.

Kerrohan minulle, miksi kutsut itseäsi h***ksi? Etkö itse arvosta itseäsi? Tietävätkö ystäväsi ammatistasi, kun sanot että "se herättää kateutta naisissa". Eli ovatko he kateellisiä siitä, että olet taloudellisesti hyvin toimeentuleva vai siitä mitä teet ammatiksesi? Jos et ole kertonut ystävillesi ammattiasi, niin miksi et? Häpeätkö sitä? Häpeän vuoksiko sanot olevasi hu***a? Anteeksi nämä monet kysymykset, mutta yritän ihan oikeasti ymmärtää, miksi joku nainen kutsuu itseään huo***ksi.

Näen itse tämän asian niin, että kyseiseltä sanalta yritetään riistää sen voima satuttaa tekemällä siitä aivan tavallinen arkipäivän sana. Siksi aloituksen nainen ja tämä kommentoija kutsuvat itseään rehellisesti huo*iksi, jotta sanaa ei voitaisi enää käyttää naisten halventamiseen.

M23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sama fiilis, jos joku on katsonut sitä se Therouxin dokumenttia niistä ihmisistä, joilla oli "avoin suhde".

Jotenkin surullista varsinkin se yksi mies, joka oli hyväksyvinään sen kaiken vaimonsa rakastajan tuoman pahan mielen mukamas vapaamielisenä.

Tämä Forsström hän esiintyy kuin Wallu Valpio tai speedo Sukari sellaisena naispuoleisena tapauksena.

Kyllä ne vaan aina ovat jollain lailla säälittäviä aikuiset ihmiset, kun pitää olla kehumassa näillä asioilla.

Toisaalta mitä se meille sivullisille kuuluu mitä tekevät, kysyn vaan iltalehdeltä?

Se dokumentti oli niin surullinen! Miehiä vietiin kuin pässiä narussa. Bonusperhe-sarjassa oli myös niin surullista kun rehtorin vaimo halusi olla polyamorinen ja että Göran asuu heillä.

Vierailija
504/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työni puolesta ollut jo vuosia tekemisissä prostituoitujen kanssa, ja uskon omaavani aiheesta vähän enemmän faktaa kuin mutu tietoa.

Aika monella tälläkin palstalla tuntuu olevan turhan synkkä kuva siitä, mitä todellisuus Suomessa on. Valtaosa prostituoiduista tekee työtään omasta halustaan ilman ulkopuolista pakotetta. Myös suurin osa ulkomaalaisista tänne tulevista keikkailijoista käy täällä ihan omasta halustaan ilman pakkoa. Suomeen halutaan tulla, koska täällä on aika turvallista toimia itsenäisesti, ja asiakkaiden kanssa ei ole yleensä ongelmia.

Nyrkkisääntö on, että ostamalla seksiä suomalaiselta naiselta voi olla 99% varma, ettei siihen sisälly paritusta tai muuta pakottamista taustalla.

Ulkomaalaisten kanssa luku on pienempi, noin 95%.

Valitettavasti sinne jää kuitenkin se muutaman prosentin mahdollisuus siitä, että ostaa seksiä parituksen uhrilta.

Tämäkin ongelma pudotettaisiin promillen luokkaan, jos välissä olisi kolmas taho, eli valvonnan alla oleva bordelli. Bordelliin pääsisi töihin vain omalla passilla ja rekisteröitymällä yhteiseen rekisteriin, jota kontrolloidaan yhdessä viranomaisten kanssa. Tämä karsii parittajat pois, ja jäljelle jäisi vain omasta halustaan työtä tekevät. Tästä on hyviä kokemuksia saatu esim Saksasta. Mikään järjestelmä ei ole täydellinen, mutta tämä on nyt paras mitä toistaiseksi on olemassa. Kannustan siirtymään vahvasti tähän malliin.

Ne jotka huutavat, että prostituoidut ovat kaiki uhreja, levittävät jostain syystä väärää tietoa täällä. Näinhän asia ei ole. Suomessa isossa kuvassa tilanne on hyvällä mallilla verrattuna vaikkapa välimeren maihin.

Se vain, että prostituutio, sekä sen ostaminen että myynti sotii kuudetta käskyä vastaan. "Älä tee huorin", on täysin selkeä ilmaisu.

Niin monen mielestä Raamattu on liian vanhanaikainen kirja modernille ihmiselle, mutta minäpä sanon, että ei ole ollenkaan. Loppujen lopuksi me kaikki olemme oman syntisyytemme uhreja. Mutta se ei tarkoita, että syntisyyttä pitäisi puolustella, eikä varsinkaan sitä, että on ok  jatkaa väärin tekemistä. 

”Älä tee huorin” tarkoittaa aviorikosta, ei prostituutiota. Jeesus oli huo-rien ystävä ja muutenkin hänen etiikkansa oli suvaitseva ja anteeksiantava.

Nyt on kyllä pahoja puutteita raamatuntietämyksessäsi.

"Älä tee huorin" tarkoittaa aika montaa asiaa.

-Yhdyntä johtaa Raamatun mukaan avioliittoon. Kun tullaan yhdeksi, ollaan naimisissa. Jos panet sataa, olet sadan kanssa naimisissa. Teet siis aviorikoksen 99 kohtaan.

-Jeesushan tiukensi lakia niin, että jos katsoo himoiten naista/miestä, jo se on huorintekemistä.

- Jeesus on ihan kaikkien ystävä! Hän kuoli ihan jokaisen edestä <3 Hän rakasti ja rakastaa ihmisiä, meitä kaikkia syntisiä. Tämä ei tietenkään tarkoita, että Jeesus hyväksyisi synnin. Hänhän katsoi huo raa rakastaen ja sanoi "Mene, äläkä enää syntiä tee." Ja Raamatun mukaan tämä ei enää jatkanutkaan prostituoituna vaan löysi sydämeensä rauhan.

-Kristinuskon pointti on anteeksianto ja armo. Se ei koskaan tarkoita sitä, että voidaan tieten tahtoen jatkaa synnin tekemistä.

Vierailija
505/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexpostahan Tiia valmistuu seksuaaliterapeutiksi, siellä opiskelee moni muukin seksityötä tekevä. Puhuvat seksuaaliterapiasta ihan rajattomasti, sekaisin seksityön kanssa. Mahtaako siellä kehdata enää olla ammattilaiset, jotka haluavat vain ammatillisesti ohjaus-ja auttamistyössä tehdä seksuaaliterapiaa ja -kasvatusta? Korkea kynnys sanoa, että haittaa, kun toiset tekee vuorovastaanottoa ryhmäseksiin ja seksuaaliterapiaan. Saahan niitä ammatteja sotkea, mutta tuossa vaiheessa on enää turha teeskennellä voivansa olla terapia-asiakasta varten valmis ottamaan hänen psyykkisen prosessin siihen keskiöön. Itse on vienyt tilaa fantasioitalta tuomalla kaiken mahdolliseksi, itsensä kanssa. Joku menee terapiaan, taustalla traumoja, sitten projektiivinen identifikaatio ja alkaa haluta terapeuttia. Tämä myy seksiä tai terapoitava tietää, että olisi voinut tulla ostamaankin. Hitsi. Ehkä Tiia myy vuoden päästä kun terapiaprosessi on ohi. Näin ei tee oikeat seksuaaliterapeutit. Koko ajatusleikki osoittaa kahdella pallilla istumisen ongelman asiakkaan kannalta. Ehkä sillä saa uskottavuutta. Kotirouva Espoosta :D Taitavasti pelattu häneltä, mutta jossain vaiheessa joku sanoo ääneen kuka hän on.

Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että kaikenlaiset hahmot kouluttautuvat seksiterapeuteiksi, esim. Henriikka Rönkkönen (jonka kirjoista pidin, mutten silti menisi vastaanotolleen), Kaisaminni-seksibloggaaja, Teekutsuilla-Larissa ja joku fitnessbeibi. MIelestäni nämä tyypit ovat aika kaukana tavallisten tallaajien seksiasioista. Joo, eihän heillä varmaan ole vastaanottoa, mutta periaatteessa en osaa kuvitella, että menisin esim. Kaisaminnin tai Larissan seksineuvontaan. Ovat 20+ nättejä pimatsuja, jotka ovat löytäneet seksin ilot 5 minuuttia sitten. Mitä ihmettä he osaisivat neuvoa yhtään ketään? Itse olen keski-ikäinen, mutta kun ajattelen tuntemiani nuoria niin eivät todellakaan ole tuollaisia seksiä kaikkien kanssa -tyyppejä vaan tuntuvat jopa konservatiivisilta. Aiemmin kaikki opiskelivat life coachiksi, onko seksuaaliterapeutti uusin villitys??

Kyllä. Olen samaa mieltä: iso osa nykynuorista ovat yllättävän konservatiivisia ja yksiavioisia.

Ainahan asiat menee aalloissa, ja ehkäpä se menee niin, että 30-kymppiset koki tuon kauhean Tinderin lieveilmiöineen ja "pannaan heti"-villityksen (ei tietenkään kaikki!) ja nyt parikymppiset ottaa vähän opiksi ja etenevät hitaammin.

Vierailija
506/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös seksin ostaminen/myyminen ole laitonta?? Ja en nyt ymmärrä miksi kuuluttaa asiaa julkisuudessa. Hyi

Vierailija
507/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käsi sydämelle kaikki prostituutiota ihkuttavat: suosittelisitteko lapsellenekin prostituoidun uraa. Jos hän miettii, mihin menisi kesätöihin, luettelette ihan muitta mutkitta, että tuossa on tuo s-market ja jäätelökioski ja sitten voit tietysti alkaa myydä seksiä? Niin, olikos ihan ongelmaton ja neutraali ammatti? 

Vierailija
508/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa ei olis mitään moraalitonta ja outoa, ei tässä kenenkään tarvitsisi tätä asiaa miettiä.

Vierailija
509/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoraaminen on ihan normaali ammatti ja twerkkaamisella ei ole mitään tekoa seksuaalisuuden kanssa.

Juu ei, eroottiisilla tanssiliikkeillä ei ole tietenkään mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, ei ole koskaan ollutkaan. 

Vierailija
510/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt käsi sydämelle kaikki prostituutiota ihkuttavat: suosittelisitteko lapsellenekin prostituoidun uraa. Jos hän miettii, mihin menisi kesätöihin, luettelette ihan muitta mutkitta, että tuossa on tuo s-market ja jäätelökioski ja sitten voit tietysti alkaa myydä seksiä? Niin, olikos ihan ongelmaton ja neutraali ammatti? 

Ei ole ongelmaton ja neutraali ammatti, mutta jos sitä harjoitetaan vapaaehtoisesti, avoimesti ja laillisesti, kuten tämä pariskunta tekee, ja kysyntääkin heidän palveluilleen näyttää olevan, niin turha sitä on tässä kauhistella.

Vierailija
511/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli sama fiilis, jos joku on katsonut sitä se Therouxin dokumenttia niistä ihmisistä, joilla oli "avoin suhde".

Jotenkin surullista varsinkin se yksi mies, joka oli hyväksyvinään sen kaiken vaimonsa rakastajan tuoman pahan mielen mukamas vapaamielisenä.

Tämä Forsström hän esiintyy kuin Wallu Valpio tai speedo Sukari sellaisena naispuoleisena tapauksena.

Kyllä ne vaan aina ovat jollain lailla säälittäviä aikuiset ihmiset, kun pitää olla kehumassa näillä asioilla.

Toisaalta mitä se meille sivullisille kuuluu mitä tekevät, kysyn vaan iltalehdeltä?

Se dokumentti oli niin surullinen! Miehiä vietiin kuin pässiä narussa. Bonusperhe-sarjassa oli myös niin surullista kun rehtorin vaimo halusi olla polyamorinen ja että Göran asuu heillä.

Mitä surullista siinä on jos joku päättää itse jäädä suhteeseen. Ei ne miehet mitään uusavuttomia vauvoja ole, vaan aikuisia ihmisiä jotka tekevät aivan itse valintansa jäämällä suhteeseen.

Mitä taas tulee tuohon artikkeliin, niin hyvä että joku on rohkea ja rikkoo tabuja, uskon että n. 20 v päästä tuo on jo täysin normaali asia, jota harvempi kauhistelee, johan nyt on jo surgar daddyt ja talousliitot (vaimo ulkomailta jne).

Ei minustakaan olisi moneen ammattiin, kuten ei tuohonkaan, mutta on hyvä että jostakusta on, koska selvästi on tarvetta.

Eikö se ylipäätänsä ole kahden aikuisen ihmisen välinen asia, jos joku elantonsa saa tarjoamalla seksiä ja toinen haluaa maksaa, miksi se olisi keneltäkään muulta pois tai sen likaisempaa rahaa kuin muukaan palvelutyö, jos työntekijä ei niin itse koe?

Vierailija
512/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuosta mummosta vaan tulee mieleen että kauneus on tosiaan katsojan silmässä.

-Sanoi kuurosokea kun mätisäkkiä nussi.

Onko joku tämän rouvan asiakas kertonut sinulle pitävänsä häntä kauniina? Vai eikö seksiä voi harrastaa kuin kauniiden kanssa?

En ymmärrä tai hyväksy prostituutiota, mutta en myöskään ymmärrä, miksi puhut näin rumasti ja pinnallisesti tästä naisesta. 

Vierailija
513/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla särähti korvaan arkittelissa tämän avioparin swinger-piireissä tekemä havainto , että ovat "tavallista parempia seksissä". Kuka sen määrittelee? :D ei ainakaan ihminen itse :D harva nainen haluaa olla domina. Onko nainen sitten "huono seksissä" jos hankkii seksikumppanikseen miehen, joka ei halua dominaa?

No mutta.. hyväksyn kyllä (sitähän tässä kaivattiin). En kuitenkaan ole varma onko tämäkään terveintä vapautuneisuutte ja seksuaalista itseilmaisua vai meneekö jo vähän överiksi? Onko naisella ja miehellä kaikki yläpäässä hyvin? Kokevatko seksin ja intiimin läheisyyden, fyysisyyden ja henkisyyden ihan kaikista terveimmällä ja tasapainoisimmalla tavalla? Enpä usko.

Mutta hyvä kun ovat löytäneet paikkansa, siitä vain, hyvä juttuhan se on!

Kunhan tällaista ei aivan nuorille ja omaa itseään etsiville nuorille markkinoida "normaalina". On hyvä tutustua itseensä ja omaan seksuaalisuuteensa häpeilemättä. Joillain vietti on voimakkaampi kuin toisilla, se on ok. Muistetaan kuitenkin, ettei ääripäitä tarvitse erityisesti ihannoida ja nostaa jalustalle. Normaalissakaan ei ole välttämättä mitään puutteellista, ei vaikka seksiä haluaisi harrastaa vain vakituisessa parisuhteessa rakkaan kumppaninsa kanssa. Se on ihan luonnollista, tasapainoista ja tervettä myös :)

Vierailija
514/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin you tubesta hetkisen yhtä videota. Rouvalla oli kova tarve selitellä asioita.

Vierailija
515/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla särähti korvaan arkittelissa tämän avioparin swinger-piireissä tekemä havainto , että ovat "tavallista parempia seksissä". Kuka sen määrittelee? :D ei ainakaan ihminen itse :D harva nainen haluaa olla domina. Onko nainen sitten "huono seksissä" jos hankkii seksikumppanikseen miehen, joka ei halua dominaa?

No mutta.. hyväksyn kyllä (sitähän tässä kaivattiin). En kuitenkaan ole varma onko tämäkään terveintä vapautuneisuutte ja seksuaalista itseilmaisua vai meneekö jo vähän överiksi? Onko naisella ja miehellä kaikki yläpäässä hyvin? Kokevatko seksin ja intiimin läheisyyden, fyysisyyden ja henkisyyden ihan kaikista terveimmällä ja tasapainoisimmalla tavalla? Enpä usko.

Mutta hyvä kun ovat löytäneet paikkansa, siitä vain, hyvä juttuhan se on!

Kunhan tällaista ei aivan nuorille ja omaa itseään etsiville nuorille markkinoida "normaalina". On hyvä tutustua itseensä ja omaan seksuaalisuuteensa häpeilemättä. Joillain vietti on voimakkaampi kuin toisilla, se on ok. Muistetaan kuitenkin, ettei ääripäitä tarvitse erityisesti ihannoida ja nostaa jalustalle. Normaalissakaan ei ole välttämättä mitään puutteellista, ei vaikka seksiä haluaisi harrastaa vain vakituisessa parisuhteessa rakkaan kumppaninsa kanssa. Se on ihan luonnollista, tasapainoista ja tervettä myös :)

Monunkaan mieheni ei halua dominaa vaan minua. Olen sitten varmaan huono seksissä...

Vierailija
516/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaton ja neutraali ammatti, mutta jos sitä harjoitetaan vapaaehtoisesti, avoimesti ja laillisesti, kuten tämä pariskunta tekee, ja kysyntääkin heidän palveluilleen näyttää olevan, niin turha sitä on tässä kauhistella.

Miksi ihmeessä ei saisi kauhistella, kun juuri itsekin sanoit, ettei ole neutraali ammatti? Ei ammatti muutu neutraaliksi sillä, että joku tekee sitä vapaaehtoisesti ja laillisesti. Niin kauan kuin et suosittelisi lapsellesi tai hyväksyisi, jos opo ehdottaa tällaista uraa, ei voi kyllä moittia, jos joku ammattia ylipäätään kauhistelee.

Vierailija
517/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa muuten mitään, mutta se kuulosti hullulta, että rouva on jo esiteini-iässä (10-v?) haaveillut seksin myymisestä. Ei TUO ihan normaalia ole.

Vierailija
518/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa muuten mitään, mutta se kuulosti hullulta, että rouva on jo esiteini-iässä (10-v?) haaveillut seksin myymisestä. Ei TUO ihan normaalia ole.

Jep. Omassa kiintymyssuhteessaan omiin vanhempiinsa on jotain outoa ja epätervettä.

Vierailija
519/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lady muistaa laittaa verottajalle työhuonevähennyksen

Vierailija
520/573 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuosta mummosta vaan tulee mieleen että kauneus on tosiaan katsojan silmässä.

-Sanoi kuurosokea kun mätisäkkiä nussi.

Onko joku tämän rouvan asiakas kertonut sinulle pitävänsä häntä kauniina? Vai eikö seksiä voi harrastaa kuin kauniiden kanssa?

En ymmärrä tai hyväksy prostituutiota, mutta en myöskään ymmärrä, miksi puhut näin rumasti ja pinnallisesti tästä naisesta. 

No herran tähären.. jos sä maksat jostain niin kai sä vaadit sit parasta? Jos mä maksaisin seksistä niin ei, mä en katsoisi tämän myyjärouvan miehen kuvaa ja ajattelisi että joo, oikei, kaippa tuo riittää. Tokikin jos samalla rahalla saa jonkun isom u n a i sen ja hyväkroppaisen 25-vuotiaan niin toki mä nyt sen palveluita mielummin käytän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi