Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on käytäntö kun värvätään kuski baarireissulle?

Vierailija
24.05.2019 |

Ymmärtäekseni kuskille joko maksetaan rahaa tai hänelle ostetaan ruuat illan ajaksi. Mitä muuta pitää huomioida?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette käytä taksia? Jättäkää kaverin hyväksikäyttö väliin ja menkää taksilla. En ikinä suostuisi juoppokuskiksi.

Kaupunkilaisille tiedoksi että joillain ihmisillä matkaa baariin kertyy kymmeniä kilometrejä, Lapissa taatusti enemmänkin.

Niin, mitä sitten? Eikö teillä ole takseja?

Vierailija
22/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin äsken puhelimessa. Lähtö olisi puoli kymmeneltä illalla ja mukaan on tulossa kolme naista. Pyysin bensarahat ja vähän palkkiota ja ne suostui siihen. Toivottavasti menee hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en velota koskaan mitään, mulle paras palkka on se ettei ole krapulaa aamulla. Ollaan vähän vuorotellen kavereiden kanssa kuskeina niin ei tarvi kolikoita vaihtaa taskusta toiseen. En muutenkaan ymmärrä että kavereita rahastetaan, varsinkaan mitään extraa ihan maksimissaan bensat, mä en suostu rahastaa edes niitä! Ajamisen iloa!

Vierailija
24/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olen kuskina mukana reissulla, edellytän että minulle maksetaan ruuat, juomat, narikat, pääsymaksut tms. Jos käyn vain heittämässä porukkaa ja hakemassa yöllä pois, niin sitten bensarahat.

Halvemmaksi tulee taksi :D ei hyvää päivää 

Vierailija
25/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän kyytiä kaipaavalla pitäisi olla sen verran tyylitajua, että yhtään pyytämättä tajuaa tarjota bensan, korvausta ja sitten mahdollisesti kohteena olevassa baarissa/ravintolassa alkottomia drinkkejä, narikan, ja  ruokaa. Ja vielä kiittää kauniisti.

Vierailija
26/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olen kuskina mukana reissulla, edellytän että minulle maksetaan ruuat, juomat, narikat, pääsymaksut tms. Jos käyn vain heittämässä porukkaa ja hakemassa yöllä pois, niin sitten bensarahat.

Halvemmaksi tulee taksi :D ei hyvää päivää 

Ja sitten taksia ajaa joku p a r ta l a psi kun kyydissä on pari tukevassa humalassa olevaa nuorta naista.

Vierailija
27/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskille maksetaan bensat ja vähän vaivapalkkaa kun on se raskasta selvinpäin istua baarissa valomerkkiin asti! 20€/perse jos menopaluu.

Vierailija
28/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin äsken puhelimessa. Lähtö olisi puoli kymmeneltä illalla ja mukaan on tulossa kolme naista. Pyysin bensarahat ja vähän palkkiota ja ne suostui siihen. Toivottavasti menee hyvin...

tähän ois huippua nähdä päivitystä, mimmit on menossa baariin...

Vierailija
29/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tähän ois huippua nähdä päivitystä, mimmit on menossa baariin...

oon luullut olevani uros mutta nämä tosi pelimiehet kyselee vauvalla vinkkejä

Vierailija
30/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei näin: Exäni ehdotti menoa paikkaan X hänen autollaan. Suostuin, vaikkei paikka sinänsä kiinnostanutkaan. Sitten tämä tollo alkoi vinkumaan, miten minun pitää kustantaa hänelle kaikki, kun hän on kuski. Muutenkin oli kaikessa niin pihi, ettei mitään rajaa. Minun lompakolla kyllä mielellään olisi loisinut.

Vierailija
31/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei näin: Exäni ehdotti menoa paikkaan X hänen autollaan. Suostuin, vaikkei paikka sinänsä kiinnostanutkaan. Sitten tämä tollo alkoi vinkumaan, miten minun pitää kustantaa hänelle kaikki, kun hän on kuski. Muutenkin oli kaikessa niin pihi, ettei mitään rajaa. Minun lompakolla kyllä mielellään olisi loisinut.

Lisään tähän, että olimme kihloissa ja asuimme avoliitossa...

Vierailija
32/32 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan varmaan ruuhkasuomessa vaikea ymmärtää että kuppilaan voi olla kymmeniä kilometrejä ja aamuyöllä kun baari menee kiinni niin se taksikuski nukkuu jossain kaukana ja on aamulla lähdössä ajamaan koulukyytejä, julkista liikennettä ei tosiaan kaikkialla ole