Mikä on käytäntö kun värvätään kuski baarireissulle?
Ymmärtäekseni kuskille joko maksetaan rahaa tai hänelle ostetaan ruuat illan ajaksi. Mitä muuta pitää huomioida?
Kommentit (32)
Puhuttiin äsken puhelimessa. Lähtö olisi puoli kymmeneltä illalla ja mukaan on tulossa kolme naista. Pyysin bensarahat ja vähän palkkiota ja ne suostui siihen. Toivottavasti menee hyvin...
Mä en velota koskaan mitään, mulle paras palkka on se ettei ole krapulaa aamulla. Ollaan vähän vuorotellen kavereiden kanssa kuskeina niin ei tarvi kolikoita vaihtaa taskusta toiseen. En muutenkaan ymmärrä että kavereita rahastetaan, varsinkaan mitään extraa ihan maksimissaan bensat, mä en suostu rahastaa edes niitä! Ajamisen iloa!
Vierailija kirjoitti:
Kun itse olen kuskina mukana reissulla, edellytän että minulle maksetaan ruuat, juomat, narikat, pääsymaksut tms. Jos käyn vain heittämässä porukkaa ja hakemassa yöllä pois, niin sitten bensarahat.
Halvemmaksi tulee taksi :D ei hyvää päivää
No eiköhän kyytiä kaipaavalla pitäisi olla sen verran tyylitajua, että yhtään pyytämättä tajuaa tarjota bensan, korvausta ja sitten mahdollisesti kohteena olevassa baarissa/ravintolassa alkottomia drinkkejä, narikan, ja ruokaa. Ja vielä kiittää kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun itse olen kuskina mukana reissulla, edellytän että minulle maksetaan ruuat, juomat, narikat, pääsymaksut tms. Jos käyn vain heittämässä porukkaa ja hakemassa yöllä pois, niin sitten bensarahat.
Halvemmaksi tulee taksi :D ei hyvää päivää
Ja sitten taksia ajaa joku p a r ta l a psi kun kyydissä on pari tukevassa humalassa olevaa nuorta naista.
Kuskille maksetaan bensat ja vähän vaivapalkkaa kun on se raskasta selvinpäin istua baarissa valomerkkiin asti! 20€/perse jos menopaluu.
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin äsken puhelimessa. Lähtö olisi puoli kymmeneltä illalla ja mukaan on tulossa kolme naista. Pyysin bensarahat ja vähän palkkiota ja ne suostui siihen. Toivottavasti menee hyvin...
tähän ois huippua nähdä päivitystä, mimmit on menossa baariin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tähän ois huippua nähdä päivitystä, mimmit on menossa baariin...
oon luullut olevani uros mutta nämä tosi pelimiehet kyselee vauvalla vinkkejä
Joo ei näin: Exäni ehdotti menoa paikkaan X hänen autollaan. Suostuin, vaikkei paikka sinänsä kiinnostanutkaan. Sitten tämä tollo alkoi vinkumaan, miten minun pitää kustantaa hänelle kaikki, kun hän on kuski. Muutenkin oli kaikessa niin pihi, ettei mitään rajaa. Minun lompakolla kyllä mielellään olisi loisinut.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei näin: Exäni ehdotti menoa paikkaan X hänen autollaan. Suostuin, vaikkei paikka sinänsä kiinnostanutkaan. Sitten tämä tollo alkoi vinkumaan, miten minun pitää kustantaa hänelle kaikki, kun hän on kuski. Muutenkin oli kaikessa niin pihi, ettei mitään rajaa. Minun lompakolla kyllä mielellään olisi loisinut.
Lisään tähän, että olimme kihloissa ja asuimme avoliitossa...
tosiaan varmaan ruuhkasuomessa vaikea ymmärtää että kuppilaan voi olla kymmeniä kilometrejä ja aamuyöllä kun baari menee kiinni niin se taksikuski nukkuu jossain kaukana ja on aamulla lähdössä ajamaan koulukyytejä, julkista liikennettä ei tosiaan kaikkialla ole
Niin, mitä sitten? Eikö teillä ole takseja?