Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan koskaan käynyt ikkunasi takana kyttäämässä?

Vierailija
24.05.2019 |

Siis joku tuntematon ihminen? Hyi hitto eilen illalla katselin myöhään tv:tä ja kun olin menossa nukkumaan ja sammutin valot, niin olohuoneen ikkunasta näin, kun joku ihmishahmo lähti kiireellä juoksemaan pois päin takapihaltamme! Miksi kukaan olisi meidän takapihalla joskus 23 aikaan illalla? Ja jos kyseessä olisi joku koiranulkoiluttaja, niin tuskinpa kenenkään takapihalle tulisi ja lähtisi juoksemaan pois, kun tajuaa, että kun sisältä sammuu valot, niin hänet on helpompi huomata...

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi olla joku lapsiporukka liikkellä. Vai oliko selkeästi aikuisen kokoinen?

Ainakin omasta lapsuudestani muistan, kun oli tapana kierrellä ihmisten ikkunoiden takana ja soitella ovikelloja ja juosta karkuun.

Vierailija
2/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yhtenä aamuna huomasin ikkunassa ison rasvaisen kädenjäljen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihan kakarat toisinaan. Heidän oma vika jos näkevät jotain sopimatonta, esim. peuhaamassa itteni kanssa.

Vierailija
4/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tällaista havainnut ja nyt ainakin tajuan laittaa sälekaihtimet visusti kiinni, kun katselen iltaisin telkkaria olohuoneessa... Ennen ovat olleet siis ihan auki, koska takapihaltamme on suora näkyvyys metsään eikä naapureita ole lähistöllä... Ap

Vierailija
5/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoi olla joku lapsiporukka liikkellä. Vai oliko selkeästi aikuisen kokoinen?

Ainakin omasta lapsuudestani muistan, kun oli tapana kierrellä ihmisten ikkunoiden takana ja soitella ovikelloja ja juosta karkuun.

Kyllä oli ihan aikuisen kokoinen ja yksin liikkeellä. Ja harvoinpa klo 23 lapset juoksentelee arki-iltoina toisten takapihoilla? Ap

Vierailija
6/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto!

Vierailija
7/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kammottavaa. Onko sinulla joku salainen ihailija?

Vierailija
8/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja pariinkin kertaan ! Ensimmäinen oma asuntoni oli luhtitalon ekassa kerroksessa ja  joku tuli takapihalle iltaisin/öisin kyylämään ikkunoista, selkeästi aikuinen hahmo ja miespuolinen. Nykyään tuskin ketään kiinnostaisi nelikymppinen lihava rillipöllö, mutta silloin olin hoikka ja söpö blondi joka hipsutteli alusvaatteissa kun takapiha avautui metsään ja kuvitteli, ettei siellä ketään ole...

Vasta kun miespuolinen kaveri, parimetrinen lihaksikas järjestysmies lähti kerran ajamaan tätä hiipparia takaa tyyppi pelästyi ja luovutti.

Vierailija
9/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kammottavaa. Onko sinulla joku salainen ihailija?

Eipä pitäisi olla :D nyt kun rupesin tarkemmin tätä juttua miettimään, niin ihmettelin joskus viime talvena miksi ulkovajamme edustalla oli tuoreita jalanjälkiä, kun yöllä oli satanut lunta eikä kukaan meistä ollut pihalla käynyt ja minä olin ensimmäinen, joka poistui kodistamme aamulla... Mitään ei oltu rikottu tms., joten enpä siihen asiaan sitten sen kummemmin kiinnittänyt huomiota... Ap

Vierailija
10/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska mulla on aina sälekaihtimet kiinni ja pimennysverhot niin en näe ulos eikä kukaan näe sisälle.

Vierailija
11/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen käynyt oman ikkunani takana kyttäämässä.

Vierailija
12/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asutaan siis omakotitalossa ja takapihalla on vain metsikköä... Metsässä menee kyllä polku, jota joskus jotkut koiranulkoiluttajat käyttää, mutta sekin menee aika kaukana ja tämä eilinen hiippari oli ihan selvästi takapihallamme! Ap

Vierailija
13/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermaisen kädenjäljen?

Ehkä. Hitsin vaikea sitä tahmaa oli ikkunasta pestä. Nykyään meillä on valpas vahtikoira. Tapahtui siis paljon muutakin epämiellyttävää.

Vierailija
14/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuudensana kirjoitti:

En tiedä koska mulla on aina sälekaihtimet kiinni ja pimennysverhot niin en näe ulos eikä kukaan näe sisälle.

Tästä lähin minäkin kyllä laitan sälekaihtimet kiinni ja vedän verhot eteen. Mies taas sanoo, että panikoin nyt ihan turhasta ja se nyt oli vaan joku koirankusettaja... ap

Vierailija
15/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuudensana kirjoitti:

Tästä lähin minäkin kyllä laitan sälekaihtimet kiinni ja vedän verhot eteen. Mies taas sanoo, että panikoin nyt ihan turhasta ja se nyt oli vaan joku koirankusettaja... ap

Parempi se on ottaa varman päälle, kun ei voi olla 100% varma onko se ollut joku pahat mielessä oleva hiippari.

Vierailija
16/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermaisen kädenjäljen?

Ehkä. Hitsin vaikea sitä tahmaa oli ikkunasta pestä. Nykyään meillä on valpas vahtikoira. Tapahtui siis paljon muutakin epämiellyttävää.

Kerro lisää!

Vierailija
17/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuisin mielenterveydestäni jos joku kurkistaisi kolmannen kerroksen ikkunasta sisään.

Vierailija
18/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermaisen kädenjäljen?

Kerro lisää!

Joku oli maannut meidän ulkosaunan pukuhuoneen sohvalla ja levittänyt siihen kaikki mun pukuhuoneessa olleet alusvaatteet. Kylpytakin oli vienyt mennessään. Ovessa on nyt kunnon lukot.

Vierailija
19/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuisin mielenterveydestäni jos joku kurkistaisi kolmannen kerroksen ikkunasta sisään.

Se kerrostaloasumisessa olikin mukavaa, kun ei pelkoa tuollaisesta ollut, vaikka olen kyllä kuullut joistain parvekekiipeilijöistä. En ole kyllä omakotitalossakaan koskaan osannut pelätä moista, mutta nytpä se sitten kävi... ap

Vierailija
20/134 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermaisen kädenjäljen?

Kerro lisää!

Joku oli maannut meidän ulkosaunan pukuhuoneen sohvalla ja levittänyt siihen kaikki mun pukuhuoneessa olleet alusvaatteet. Kylpytakin oli vienyt mennessään. Ovessa on nyt kunnon lukot.

Hyi helvetti! Joku runkkari se on ollut...