Isäni täyttää heinäkuussa 89v
Kommentit (15)
Ihminen on aina sisäisesti "nuori" tai nuorempi, jos haluaa. Mutta numerot pyörivät. Viisaus lisääntyy. Paitsi joskus voi unohtaa jotain.
Onnea isälle ja teille molemmille, että saatte vielä olla toistenne seurassa!
Mun äiti täyttää syyskuussa 81 v ja löysi itselleen miehen puolisen vuotta sitten.... Äiskälle pitää soittaa joko aamulla ennen 9 tai illalla 18 jälkeen, koska muutoin on aina menossa riennoissa.
Mun äiskä on kovempi kuin sun iskä :)
Kiitos onnitteluista. Isällä muisti pelaa ja pystyy liikkumaan.
Ole Onnellinen! Sinulla on hyvät geenit! Ei monella ole vastaavia perintötekijöitä! Vilpittömät onnitteluni sekä isällesi -- että myöskin sinulle --- älä hassaa tilaisuutta elää todella vanhaksi
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti täyttää syyskuussa 81 v ja löysi itselleen miehen puolisen vuotta sitten.... Äiskälle pitää soittaa joko aamulla ennen 9 tai illalla 18 jälkeen, koska muutoin on aina menossa riennoissa.
Mun isäni ei ole leskeksi jäätyään halunnut ketään. Oli äidin kanssa naimisissa 56v.
Mun mummi täyttää syksyllä 90 vuotta.
Täti täyttää 94, äiti 96 tällä jatketaan.
Ai minun pitää myös ilmoittaa palstalla syntymäpäivistäni. Saisin edes muutaman onnittelun. Olisi hieno juttu. Ei ole ketään onnittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isäni ei ole leskeksi jäätyään halunnut ketään. Oli äidin kanssa naimisissa 56v.
Isä kuoli syöpään 5 vuotta sitten. Kuoli kotona makuuhuoneessa, sillä äiti saattohoiti isän loppuun saakka. Minä olen 52 v ja heti mun syntymän jälkeen menivät naimisiin eli 47 v olivat naimisissa.
En mää usko, että äiti "etsimällä etsi" miestä, mutta jossain eläkeläisten tansseissa ja petanque -peleissä olivat olleet samoihin aikoihin ja sitten viihtyneet yhdessä.
Minusta aivan mahtava homma. Hieman kateellinen vaan, kun itse ollut sinkkuna kohta 10v ja äidillä säpinää löytyy :)
Kyllä mun mielestä Ap:n isä on kovempi kuin se, jonka 81v äiti löysi miehen.
Onnea ja paljon iloisia elinpäiviä isällesi, aloittaja!
Rapujuhlille siis onnea! (Jos ravun merkissä syntynyt).
Heinäkuu on vuoden paras kuukausi. 🍀
Onnea isälle!