XS, S ja M kokoiset !
Mitä painat ja kuinka pitkä olet ja mitä vaate kokoa käytät (xs, s vai m) ?
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
166 cm / 48 kg ja 80-59-86, käytän xxs-xs-s tai 32/34 (joskus harvoin housuissa myös 36) vaatteita.
Tässäkin toinen, joka mittojen puolesta on oikeasti xs-kokoinen. Tosi moni vaikuttaisi kyllä mittojen perusteella pukeutuvan liian pieniin vaatteisiin tai sitten vaatteet on brändiltä, jolla on väljempi kokomitoitus. Esim. Lindexillä xs vertautuu monen muun kokoon m..
171/53kg housut s ja paidat/takit hartioiden takia m.
158 ja 51kg. Eikä minulle kyllä mene XS-koko missään vaatteessa, niinkuin muutama kokoiseni tuolla väitti.
158 cm, n. 54 kg ja koko xs tai s, paitsi alushousut oltava m-kokoa (iso pylly?)
Vierailija kirjoitti:
158 ja 51kg. Eikä minulle kyllä mene XS-koko missään vaatteessa, niinkuin muutama kokoiseni tuolla väitti.
Siksipä näihin kannattaisikin laittaa jotain omia mittojaan verrokiksi, vyötärön, lantion ja reiden mitta kun kertovat enemmän kuin pelkkä vaatekoko johon mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
158 cm, 59 kg, S-M
Melko painava 158cm ja kokoa S ?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä lyhyillä ja hoikilla on reiden ympärysmitta? Erityisesti jollain joka mieltää itsellään olevan hoikat reidet?
Itselläni leveimmästä kohtaa 51cm ja olen 156cm pitkä. Mies aina naljailee että oon reitevä...ja kieltämättä kaikki rasva menee aina reisiin ja lähtee viimeisenä myös sieltä.
Et tosiaankaan ole "reitevä". Käske sen miehesi suksia kuuseen. Omat reiteni ovat paksuimmasta kohtaa 53cm ja ne ovat mielestäni hoikan naiselliset.
165cm, 53kg ja pääosin XS-kokoa käytän.
158cm / 65kg / M koko, joissain tyköistuvammissa L rinnan ja/tai lantion vuoksi (tiimalasi) :) 26 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
166 cm / 48 kg ja 80-59-86, käytän xxs-xs-s tai 32/34 (joskus harvoin housuissa myös 36) vaatteita.
Tässäkin toinen, joka mittojen puolesta on oikeasti xs-kokoinen. Tosi moni vaikuttaisi kyllä mittojen perusteella pukeutuvan liian pieniin vaatteisiin tai sitten vaatteet on brändiltä, jolla on väljempi kokomitoitus. Esim. Lindexillä xs vertautuu monen muun kokoon m..
No siitäkin on tässä mainittu, että vaatteen malli ja brändi vaikuttaa.
170/55 ja muut mitat 92-64-90
Enimmäkseen S, joskus M.
Vierailija kirjoitti:
Ja anteeksi ei ollut tarkoitus haukkua ketään M kokoista. Pienuus on vain ollu osa identiteettiäni niin pitkään että ahdistaa muuten todella pahasti tällä hetkellä.
Muut jotka on noin 167 ja noin 53kg, mitä kokoa käytätte ?
Ap.
Oon 168 ja painan 52-53 kiloa. Kokoni on XS tai S. Urheilen ja rakennan kroppaa niin, että housuissa saisi tulevaisuudessa mennä s tai m. Sitä kohti mennään 😊 palikat alkaa olla hyvät jo reisissä, että tiukka xs puristaa, mutta olisi vyötäröltä hyvät ja s koko taas iso vyötäröltä.
167 cm ja 58 kg. Käytän xs-m riippuen merkistä. Esim. Espritillä oon yläosasta xs ja alaosasta m. Hennesissä oon s tai m riippuen vaatteesta.
160/48kg S-M. Alaosa yleensä M, yläosa S.
172 cm, 65 kg, koko S - M, joskus L.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä lyhyillä ja hoikilla on reiden ympärysmitta? Erityisesti jollain joka mieltää itsellään olevan hoikat reidet?
Itselläni leveimmästä kohtaa 51cm ja olen 156cm pitkä. Mies aina naljailee että oon reitevä...ja kieltämättä kaikki rasva menee aina reisiin ja lähtee viimeisenä myös sieltä.
Et tosiaankaan ole "reitevä". Käske sen miehesi suksia kuuseen. Omat reiteni ovat paksuimmasta kohtaa 53cm ja ne ovat mielestäni hoikan naiselliset.
Naisellehan juuri reidet kasvaa kokoa, pienet reidet ovat miehekkäät, pojakkaat tai tyttölapsekkaat. Aikuisella naisella on reidessä muotoa.
Vierailija kirjoitti:
164cm, 66kg, S(-M)
Olen mies 177/66-68 kokoa enkä ikinä saisi survottua naisten S-kokoa päälleni.
158cm ja 68kg koko m. Oon painanut saman verran yläasteelta lähtien ja vaatekoko muuttunut XL - > M. "Hieman" vaan ruumiinrakenne muuttunut kun tajusin 25v iässä alkaa harrastaa liikuntaa.
Tässäkin hyvä syy, miksi paino ei juurikaan viittaa vaatekokoon. Kehon koostumus ja vaatteiden mitoitus ja istuvuus ratkaisee.
N30