Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XS, S ja M kokoiset !

Vierailija
24.05.2019 |

Mitä painat ja kuinka pitkä olet ja mitä vaate kokoa käytät (xs, s vai m) ?

Kommentit (299)

Vierailija
101/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 167cm ja ennen painoin 48kg ja käytän S kokoa. Housut on alkanut kiristää ja kävin vaa’alla ja painan 53kg ! En ole herkutellut, ainoastaan syönyt enemmän huhtikuusta lähtien ja esim lisännyt avokadot päivittäiseen ruokavalioon yms. :( harmittaa ja ahdistaa niin paljon, en mitenkään voi alkaa käyttää M kokoa !! Olen hoikka en medium=keskikokoinen...

Ap..

No voi kauheaaa!

Vierailija
102/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

158cm/52kg käytän M-kokoisia vaatteita

Saman kokoisena käytän xs-s tai 34-36 vaatteita. Esim 36 kokoiset housut on vyötäröltä aivan liian isot, mutta leveähköt hartiat ei kaikista paidoista salli xs tai 34 koon paitoja jos paita ei ole joustava. M-koko on joka vaatteessa liian iso. Hassua miten vartalon malli vaikuttaa.

Vaikuttaa myös se miten vaatteen itse haluaa istuvan. Tässäkin ketjussa on tullut ilmi, että osa tykkää, kun vaatteessa on hieman löysää. Toiset taas tykkää, että vaate nuolee ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M koko, pituus 168 ja paino 70-72.

Minä 58 kg/ 171 cm, M koko 

aika venyvä haitari ;D

Suunilleen samanpituisella ja painoisella ihmisellä vaatekokoon olennaisesti vaikuttaa lihaksen ja läskin määrä. Samanpainoisella jolla enemmän läskiä on suuremmat ympärysmitat kropassa kuin samanpainoisella jolla enemmän lihasmassaa. Lihas painaa enemmän kuin läski, ollen tiiviimmässä paketissa. Toki myös luontaisella vartalonmallilla vaikutusta asiaan.

Itse kun lahdutin 20kg, vaihtoon meni vain housut. Paidat muuttui löysiksi vyötäröltä, mutta hartioista ja hauiksesta oli ihan yhtä kiristävät :D

Vierailija
104/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/60, vaatekoko S tai M. Olen pienirintainen ja kehonkoostumukseltani löllö.

Vierailija
105/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm ja 48kg, xs-kokoa käytän

Vierailija
106/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

157cm/56 kg kokoni on XS tai/ja 34,, joskus käy koko S. Olen lihaksikas mutta kun paino on 52-54kg niin olen tyytyväisempi ulkomuotooni. Koko M olisi kauhistus mulle ja tähtään siihen, että pysyn kuosissa..liikunnan avulla pysyykin ja tietty ei voi herkutella ihan joka päivä!

Koossa 34 rinnanympärys on 80 cm. Useimmat suomalaiset ovat sen verran rintavia, ettei mikään liikunta pidä heitä siinä koossa.

Ei kyllä ole noin pieniä ellei ole strechiä joka venyy merkittävästi.

Olen kokoa 158cm, 54kg, ry 95, vy 66, ly 97. Minulle useimmiten käy xs tai koko 34. Housuja kyllä vaikea löytää koska usein 34 housuissa kyllä pitää olla kapeavyötäröinen joustava malli, koska muuten voi jäädä vyötärö löysäksi ja pakarat muoto taasen lätistyy.

Sinä käytät vaatteita erilaisella väljyysvaralla kuin suunnittelija on suunnitellut. Se on ihan yleistä ja sitä näkee paljon katukuvassa. Mutta objektiivisesti ottaen kokosi ei ole XS. Rinnanympäryksesi on 15 cm enemmän kuin XS-kokoisella taulukoiden mukaan, ja huomaat varmasti eron jos hankit vaatteen, joka ei sisällä elastaania.

Kauluspaidoissani ei ole elastaania, koko 34 napit menee kiinni, vyötäröllä väljää, hihapituus ja hartialeveys sopiva. Kauluspaita kokoa 36 yleensä vyötäröltä säkki ja hartiat liian leveät sekä hihat lepattaa.

Housuissa taasen 36 tippuu päältä koska vyötäröllä on niin paljon tyhjää, samoin reisistä isot, mikäli vyötärön kiristää vyöllä on se isoilla rumpuilla ja jää edestä "munapussiksi", kun taas 34 saattaa olla tarpeeksi kapea vyötäröltä, mutta joustamaton housu litistää pakarat lyttyyn vaikka reidet on sopivat. Olen ratkaissut ongelman käyttämällä strechfarkkuja, sillä xs on melkein poikkeuksetta tarpeeksi tiukka vyötäröltä, pakaroiden kohdalta joustaa helpostikin päälle ja reidet tarpeeksi kapeat myös.

Vierailija
107/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti 164 cm ja 47-48kg. Koko xs. Olen aina ollut alipainoinen, syömishäiriötä ei ole, painoa vaan ei millään tule lisää enkä ole koskaan ennen painanut 50kg tai sen yli. Nyt olen raskaana ja painoa on tullut 10kg lisää, olen todella tyytyväinen, toivon että painoa jäisi ainakin sen 50kg tai vähän päälle raskauden jälkeenkin, eikä tippuis takaisin siihen 47kg. Toiveena on esim, että saisin joskus luovuttaa verta, sitä kun ei alle 50kg saa tehdä.

Vierailija
108/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

158cm/52kg käytän M-kokoisia vaatteita

Saman kokoisena käytän xs-s tai 34-36 vaatteita. Esim 36 kokoiset housut on vyötäröltä aivan liian isot, mutta leveähköt hartiat ei kaikista paidoista salli xs tai 34 koon paitoja jos paita ei ole joustava. M-koko on joka vaatteessa liian iso. Hassua miten vartalon malli vaikuttaa.

Vaikuttaa myös se miten vaatteen itse haluaa istuvan. Tässäkin ketjussa on tullut ilmi, että osa tykkää, kun vaatteessa on hieman löysää. Toiset taas tykkää, että vaate nuolee ihoa.

Kyllä, mutta tuskin kukaan haluaa vaikka 10cm liian suurta vyötäröä.

Vierailija
109/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm, 62 kg (valitettavasti), vaatekokona M-XL.

Vierailija
110/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

157 cm, paino 53kg. Käytän xs-s riippuen vaatteesta.

Järkyttävää, oonkohan jotenkin tosi löysä(ns. laihaläski), kun itse saman pituisena painan suunnilleen 8kg VÄHEMMÄN ja käytän silti yleensä s tai joskus xs kokoisia vaatteita. 

Jos joku viitsii laittaa, niin olisi kiva kuulla suunnilleen tän mittaisten mittoja, jotka mahtuu s-xs kokoisiin vaatteisiin.

Vierailija
111/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40kg, 166cm

Vierailija
112/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 169cm ja paino 56kg :) käytän xs, s tai m vaatteesta riippuen. Tälleen vanhemmalla iällä en enää halua käyttää makkarankuoria :D

Vierailija
113/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

157 cm, paino 53kg. Käytän xs-s riippuen vaatteesta.

Järkyttävää, oonkohan jotenkin tosi löysä(ns. laihaläski), kun itse saman pituisena painan suunnilleen 8kg VÄHEMMÄN ja käytän silti yleensä s tai joskus xs kokoisia vaatteita. 

Jos joku viitsii laittaa, niin olisi kiva kuulla suunnilleen tän mittaisten mittoja, jotka mahtuu s-xs kokoisiin vaatteisiin.

158cm, 54kg, 95-66-97. Sirorakenteinen ja kapeat hartiat, lihasmassaa jonkin verran, näkyvimmin käsivarsissa, reisissä ja pakaroissa.

Aiemmin oli vähemmän rasvaa ja painoin 47kg jolloin mitat oli 90-63-89.

Vierailija
114/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nugetti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaa painoa en tiedä, kun olen vältellyt vaakaa. About 57 kg, pituus 158 ja käytän S koon, toisinaan XS:n vaatteita. Yritän päästä takaisin XS kokoon.

Itse olin juuri samaa kokoa, kun havahduin, että nyt on näköjään tullut siihen ikään, että herkuttelu alkaa nostaa painoa salakavalasti muutaman kilon vuodessa. Aloitin projektin terveellisemmästä ruokavaliosta, pitsat, kebabit, isot määrät majoneesia ja nugetit saivat pääosin jäädä, mutta kerran viikossa syön mitä huvittaa kohtuudella. Nyt pari kuukautta takana ja paino lähetystä laskuun, tällä hetkellä 54,5 ja pituutta minulla siis tuo 158cm myöskin.

Uskaltauduin muuten pitkästä aikaa puntarille. Paino on 56,4 tai jotain, eli alaspäin tullaan, onneksi. Mulla sama, havahduin tämän vuoden alusta, että vanheneminen ei tule yksin ja en voi mättää karkkia, suklaata ja viiniä samaan malliin mitä nuorempana, vaikka liikunkin aktiivisesti. Paino näköjään tippuu tuskastuttavan hitaasti, mutta johtuu varmasti myös siitä, että on sitä lihasmassaakin, ei pelkkää läskiä :D.

Vierailija
115/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

159cm 57kg xs-m

Vierailija
116/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä lyhyillä ja hoikilla on reiden ympärysmitta? Erityisesti jollain joka mieltää itsellään olevan hoikat reidet?

Itselläni leveimmästä kohtaa 51cm ja olen 156cm pitkä. Mies aina naljailee että oon reitevä...ja kieltämättä kaikki rasva menee aina reisiin ja lähtee viimeisenä myös sieltä.

Vierailija
117/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

166 cm / 48 kg ja 80-59-86, käytän xxs-xs-s tai 32/34 (joskus harvoin housuissa myös 36) vaatteita.

Vierailija
118/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaa painoa en tiedä, kun olen vältellyt vaakaa. About 57 kg, pituus 158 ja käytän S koon, toisinaan XS:n vaatteita. Yritän päästä takaisin XS kokoon.

Miksi tätä on alapeukutettu? Ja muita vastaavia viestejä? Miksi se on paha asia, jos ei ole tyytyväinen omaan painoonsa vaikka olisikin normaalipainon sisällä? Minua ainakin vituttaa se, etten mahdu enää kaikkiin entisiin vaatteisiin. Ja en ihan oikeasti tunne oloani hyväksi isommassa kropassa. Pitääkö olla reilusti ylipainoinen, että on luvallista olla tyytymätön ja laihduttaa?

Vierailija
119/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm ja 58 kg. Käytän xs ja s yläosissa ja s alaosissa. Huomaan jostain syystä käyttäväni pienempiä vaatekokoja kuin muut kokoiseni, mistäköhän johtuu? Ehkä tähän vaikuttaa se, että pidän lähtökohtaisesti jo malliltaan vähän väljemmistä yläosista, en esim. koskaan käytä trikoovaatteita.

Vierailija
120/299 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm ja 57kg, yleensä kokona S (joskus XS)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän