XS, S ja M kokoiset !
Mitä painat ja kuinka pitkä olet ja mitä vaate kokoa käytät (xs, s vai m) ?
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
158 cm, 59 kg, S-M
Melko painava 158cm ja kokoa S ?
Vähän enemmän lihasta niin painaa helposti tuon sujahtaen silti s kokoon.
Vierailija kirjoitti:
156 cm, n. 47 kg, vaatekoko XS tai S.
Samat mitat kuin minulla! Jos vielä seuraat niin olisin superkiitollinen jos voisit jakaa tarkempia mittoja kuten lantio, vyötärö ja reisi. Vastineeksi voin kertoa omani XD
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta. Tyypit, joilla on lantionympärys 97 cm, kertovat käyttävänsä housukokoa xs.
Eikö teille tule kuolio?
Ei tule eikä edes kiristä. Kuten kerroin, voin käyttää ainoastaan stretchhousuja kapean vyötärön ja pyöreiden pakaroiden takia. Mikäli ottaisin esimerkiksi m kokoiset housut joustamattomasta materiaalista pakarat mahtuisi, mutta reisistä lepattaisi kuin pelle Hermannilla ja vyötärön ylimääräisen 12-15 senttiä saisi vyöllä kuroa krumpuille ja jäisi hirveä munapussi.
Minulla lantio 97 ja vyötärö 66, käytössä esim dr denim korkeavyötäröisiä farkkuja koossa xs, newyorkerista housuja kokoa 34.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
164cm, 66kg, S(-M)
Olen mies 177/66-68 kokoa enkä ikinä saisi survottua naisten S-kokoa päälleni.
Miesten koot on kuule suurempia ruumiinrakenteen vuoksi ihan tarkoituksella.
Niin? Olen pituuteen nähden "hoikempi" kuin 164/66 nainen joka survoo päälleen naisten S-kokoa. Etkö näe epäloogisuutta?
Epäloogisuus ei ole siinä mitä kokoa kukin käyttää, vaan siinä, että vaatteet ovat eri kokoisia. Ostimme miehelleni talvitakkia urheiluliikkeestä. Siellä oli miehille ja naisille tarkalleen samanlaiset takit, mutta naisen L oli huomattavan paljon pienempi kun miesten S. Kyllähän sinä nyt tiedät, että vaatteen koko ei riipu siitä kokolapusta joka siihen on läntätty, vaan vaatteen valmistajasta ja mallista, ja on aika pitkälti mielivaltainen?
*164cm, 66kg, S(-M) nainen
*Olen mies 177/66-68 kokoa enkä ikinä saisi survottua naisten S-kokoa päälleni.
*Miesten koot on kuule suurempia ruumiinrakenteen vuoksi ihan tarkoituksella
Mitä epäloogisuuden kohtaa tästä et tajua? Miten painoiseni nainen (eli suhteessa lihavampi/isompi) saisi runnottua S kokoisen päälleen jos minä en saa naisten S-kokoa rikkomatta päälleni? Käytän itse miesten S-kokoja joten loogisinta on jos 164/66 nainen käyttää _L-kokoa_.
Oletko jotenkin vajaa kun et asiaa ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta. Tyypit, joilla on lantionympärys 97 cm, kertovat käyttävänsä housukokoa xs.
Eikö teille tule kuolio?
Ei tule eikä edes kiristä. Kuten kerroin, voin käyttää ainoastaan stretchhousuja kapean vyötärön ja pyöreiden pakaroiden takia. Mikäli ottaisin esimerkiksi m kokoiset housut joustamattomasta materiaalista pakarat mahtuisi, mutta reisistä lepattaisi kuin pelle Hermannilla ja vyötärön ylimääräisen 12-15 senttiä saisi vyöllä kuroa krumpuille ja jäisi hirveä munapussi.
Minulla lantio 97 ja vyötärö 66, käytössä esim dr denim korkeavyötäröisiä farkkuja koossa xs, newyorkerista housuja kokoa 34.
Kyse on housujen fitistä, ei mistään materiaalista. Nykyisen pillimuodin housut on helpoin ja halvin valmistaa stretch-paskasta.
170/60. 100/78/102. Useimmiten M koko. Käytän mieluummin miesten t-paitoja, jotka ovat pidempiä ja sopivat harteikkaammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille tule kuolio?
Minulla lantio 97 ja vyötärö 66, käytössä esim dr denim korkeavyötäröisiä farkkuja koossa xs, newyorkerista housuja kokoa 34.Kyse on housujen fitistä, ei mistään materiaalista. Nykyisen pillimuodin housut on helpoin ja halvin valmistaa stretch-paskasta.
No ongelmahan onkin se, että yleisesti housujen vyötärö-lantiosuhde on housuissa pielessä vartalonmalliani ajatellen, oli sitten pillit tai trumpetit. Mieluusti ostaisin kunnon farkkuja, mutta ne pitäisi sitten teettää mittatilauksena tai ommella itse joten joustavilla on mennään. En nimittäin itse halveksi strechiä siinä määrin, että kuihduttaisin pakaralihakset mahtuakseni tiettyihin housuihin.
175cm, 69kg. Paidat yleensä S/M ja housuissa L. Kova on yritys saada lihaksia kasvamaan kuntosalilla, ennen olin melkoisen ruipelo tämän pituiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille tule kuolio?
Paljonko sinulla on reiden ympärys? Itsellä ei aina mene xs vaikka lantio on 87cm ja vyötärö 58cm. Reidet on 52cm ja yleensä housut on vyötäröltä väljät jos saan vedettyä reisistä ylös :D
Vierailija kirjoitti:
158/46kg, xxs-xs
Mitat?
Laittakaa myös niitä teidän mittojanne please!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
157 cm, paino 53kg. Käytän xs-s riippuen vaatteesta.
Järkyttävää, oonkohan jotenkin tosi löysä(ns. laihaläski), kun itse saman pituisena painan suunnilleen 8kg VÄHEMMÄN ja käytän silti yleensä s tai joskus xs kokoisia vaatteita.
Jos joku viitsii laittaa, niin olisi kiva kuulla suunnilleen tän mittaisten mittoja, jotka mahtuu s-xs kokoisiin vaatteisiin.
Yleensä taitaakin olla kokoa s vaatekaappi.
Juuri pari päivää sitten ostin farkut ja hameen, olivat kokoa S. Kaksi t-paitaa kokoa xs, tosin olivat löysää mallia.
Tiukat topit otan koossa s, neuleet joko xs-s, riippuen mallista.
En tykkää vaatteista jotka puristaa tai ovat epämukavia.
Takit on aina xs, koska muuten hartioista takki on liian leveä ja tottakai kiinni menee hyvin.
Olen varmaan aika sironmallinen, kengänkoko on 36 ja sormukset kokoa 16.
Mutta en koe olevani mitenkään laiha, eikä ole tavoitteenakaan.
172cm ja 58kg, käytän yleensä s-m kokoa. Mitat tarkistin äsken ja ovat 90-66-90, eli vastaavat vissiin kokoa M...?
Ehkä olet romuluinen?