XS, S ja M kokoiset !
Mitä painat ja kuinka pitkä olet ja mitä vaate kokoa käytät (xs, s vai m) ?
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Olen 167cm ja ennen painoin 48kg ja käytän S kokoa. Housut on alkanut kiristää ja kävin vaa’alla ja painan 53kg ! En ole herkutellut, ainoastaan syönyt enemmän huhtikuusta lähtien ja esim lisännyt avokadot päivittäiseen ruokavalioon yms. :( harmittaa ja ahdistaa niin paljon, en mitenkään voi alkaa käyttää M kokoa !! Olen hoikka en medium=keskikokoinen...
Ap..
No onpa luuviululla murheet! Luulin aloitusta edes hieman kiinnostavaksi, mutta ei.
Se olikin vaan näitä oman navan pyörittelijöitä.
Terveempää elämää ap:lle toivottaen.
T. Onnellinen M-kokoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
168cm ja noin 65kg, käytän enimmäkseen M koon vaatteita lasten synnytyksistä jääneen pömppö mahan takia. Tosi hankalaa löytää mitään istuvaa vaatetta koska M koon vaatteet on yleensä rinnan kohdalta löllöjä, imetysten takia tissit kutistuneet olemattomiksi, rintaliiveistä riippuen A tai B. Olen harkinnut rintojen kohotusta tai silikoneja, ei sovi enää nämä tähän nykyiseen kroppaan. Mies sanoo kylläkin että kun treenasisin pömppö mahan pois ja rintalihalsia saisin sillä jo "rintojen kohotuksen" ilman kalliita leikkauksia
Kauheeta kun naisia esineellistetään noin kauheasti :( naiset kantaa lapsen turvassa sisässään, synnyttää, imettää, hoitaa ja antaa rakkautta ja turvaa. Sen jälkeen sitten plastiikka kirurgille korjaamaan kaikki se jonka lapsi aiheutti tai vaihtoehtoisesti kuntosalille. Mikään ei koskaan riitä kun kyse on naisesta.
166cm, n. 50-60kg (en omista vaakaa) ja S-M
En olis kyllä arvannut et ihmisiä yhä noin paljon kiinnostaa vaatteiden koot? Luulin että se jäi jonnekin 90-luvulle. Ja Eihän niitä kukaan muu edes näe, paree ottaa se joka näyttää hyvälle (ja vinkkinä: liian tiukassa paidassa näytät lihavalle, vaikka se oliski kokoa XS).
Ja kuka edes nykyään uskoo että laiha = kaunis??
T. 84
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja anteeksi ei ollut tarkoitus haukkua ketään M kokoista. Pienuus on vain ollu osa identiteettiäni niin pitkään että ahdistaa muuten todella pahasti tällä hetkellä.
Muut jotka on noin 167 ja noin 53kg, mitä kokoa käytätte ?
Ap.
Et olisi pieni vaikka painaisit 40 kg. Olet keskivertoa vähän pitempi hoikka nainen, juuri tuonkin painoisena mitä nyt olet.
Mee ny trolli himaas. Jokanen järkevä ihminen osaa kyllä tosta laskea,että kyseessä on erittäin vaikea alipaino.
Mikään trolli ollut. 167cm pitkä nainen ei ole pieni vaikka painaisi mitä. 40 kiloisena nahalla verhoiltu luuranko kyllä ja 53 kiloisena hoikka/kapea joten vaatekoon takia hänen on turha miettiä onko liian painava, jopa pieni massanlisäys saattaisi olla hyvästä.
173cm/60kg, pääasiassa käytän kokoa S
160cm, 50 kiloa, vy 59cm , lantio 85cm , rinnat 86cm.
Käytän pääasiassa kokoa xs mutta myös s (nuorisokaupoista) ja xxs (etenkin housuista)
Olen 167cm ja painan 62kg. Treenaan salilla, joten kropasta löytyy lihasta ja vyötärö pieni. Käytän paidoissa, mekoissa ja hameissa kokoa xs-s ja housuissa vastanee kokoa m.
Vaihtelee hurjasti vaatemerkistä. Esim HM:n hame koossa S kirjaimellisesti tippuu päältäni pois.
En tunne itsenä pieni kokoiseksi, olen todellakin normaalipainoinen ja ihmettelen suuresti näitä nyky mittoja vaatteissa! Jos minulle koko S on noinkin iso, miten ihmeessä oikeasti pienikokoiset naiset löytää vaatteita? Pitääkö ostaa lasten osastolta? :O
Olen 165 cm pitkä, ja kun painoin 52-55 kg, jouduin silti käyttämään L kokoa leveän rinnanympäryksen ja lantion vuoksi. Koko elämäni olen käyttänyt rintaliivejä 85 cm. Nyt painan 15 kg enemmän, ja edelleen L kokoisia vaatteita käytän. Vyötäröön on vain tullut senttejä lisää.
SHE kevät kirjoitti:
160cm, 50 kiloa, vy 59cm , lantio 85cm , rinnat 86cm.
Käytän pääasiassa kokoa xs mutta myös s (nuorisokaupoista) ja xxs (etenkin housuista)
Tässä taitaa olla ensimmäinen mitoiltaan xs-kokoinen. Rinnanympärys tosin kokoa s.
165cm 55 kg, mitat 92-57-87, käytän S-koon toppia niin on ihanan vartalonmyötäinen
182cm, paino 88kg, kunnon rintakarvat, käytän S/M nahkavarusteita
166cm ja noin 56kg. Kokoni on yleensä S tai M, mutta myös muun kokoisia löytyy mallista riippuen. Rintojen takia kaikista pienimmät paidat eivät käy.
160 cm, 59 kg ja käytän kokoa M. Paitsi alushousuissa kokoa L, koska olen päärynä.
Sinä käytät vaatteita erilaisella väljyysvaralla kuin suunnittelija on suunnitellut. Se on ihan yleistä ja sitä näkee paljon katukuvassa. Mutta objektiivisesti ottaen kokosi ei ole XS. Rinnanympäryksesi on 15 cm enemmän kuin XS-kokoisella taulukoiden mukaan, ja huomaat varmasti eron jos hankit vaatteen, joka ei sisällä elastaania.