Olen vuoden ollut asiakaspalvelussa työssä ja
todennut nyt että todella monet ihmiset ovat täysiä itsekkäitä mulkkuja. Suurin osa onneksi mukavia ja tavallisia ihmisiä, mutta ihan joka päivä ällistyn millaisia jotkut ihmiset ovat. Haukkumista, huutamista ja törkeää käyttäytymistä. Onko ihmiset muuttuneet vai ovatko he aina olleet tuollaisia😒
Kommentit (4)
Ihmiset on idiootteja. Kuusi vuotta lihatiskillä töissä ja mun usko ihmiseen meni jo aika kauan sitten. Keski-ikäiset ei osaa käyttäytyä, räyhäävät eniten. Eläkeläiset on kaikista kiireisimmät ihmiset. Nuorista suurin osa on ok, niistäkin tosin löytyy niitä jotka ei osaa tervehtiä saati kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on idiootteja. Kuusi vuotta lihatiskillä töissä ja mun usko ihmiseen meni jo aika kauan sitten. Keski-ikäiset ei osaa käyttäytyä, räyhäävät eniten. Eläkeläiset on kaikista kiireisimmät ihmiset. Nuorista suurin osa on ok, niistäkin tosin löytyy niitä jotka ei osaa tervehtiä saati kiittää.
Juuri näin. Nuoret käyttäytyy parhaiten. Eläkeläisille on todella vaikeaa odottaminen ja hieman yli keski-iän ovat kaikkein vittumaisimpiat.
T.ap
Olen ollut yli 15 vuotta asiakaspalvelussa ja ihan yhtä k-päitä ihmiset ovat olleet koko ajan. Mummot ja 50+ miehet ovat ne kaikkein pahimmat.
Ihmiset ovat muuttuneet. Outo epidemia muuttaa tavalliset, mukavat ihmiset mulkuiksi!