Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten peseminen kananmunalla yms. "kikkoja" - onko apua huonohiuksiselle?

Vierailija
23.05.2019 |

Omaan ERITTÄIN ohuet ja surkeat pitkähköt hiukset. Olen joskus miettinyt, onko mitään luonnonmukaista "kikkaa" hiusten pesuun, joka voisi vahvistaa hiuksia? Onko kellään mitään kokemuksia asiasta? Paljon kiitoksia jo etukäteen kaikille, jotka viitsivät vastata: =)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pestä hiukset hoitoaineella.

Ravitsemus kuntoon ensisijaisesti. Esim. rautaa riittävästi, vitamiineja ja hyviä rasvoja.

Vierailija
2/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Life-kaupasta Faith in nature-sarjan sampoo. Tekee päänahasta ja hiuksista terveet ja hyvinvoivat. Usealla tutulla jo ennennäkemättömän hyviä kokemuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile curly girl- metodia, itse sain sillä avun.

Vierailija
4/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan. Mistä metodissa on kyse?

Vierailija
5/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palashampoo ekokaupasta. Kun vaihdoin siihen, harvemmin tapaamani kaverit alkoivat kysellä olenko käynyt kampaajalla vai miten hiukseni näyttävät niin hyvältä.

Vierailija
6/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese ruisjauhoilla. Tee vedestä ja ruisjauhoista löysä taikina jolla peset.

Vierailija
7/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiiiuliii kirjoitti:

Osta Life-kaupasta Faith in nature-sarjan sampoo. Tekee päänahasta ja hiuksista terveet ja hyvinvoivat. Usealla tutulla jo ennennäkemättömän hyviä kokemuksia!

Höpö löpö. Tämä on joku ko tuotteen myyntiedustaja, näkee mainosmaisesta kirjoitustyylistä "usealla tutulla jo ennennäkemättömän hyviä kokemuksia".

Vierailija
8/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan. Mistä metodissa on kyse?

Pitkä juttu, googlaa niin löydät. Perustuu hoitoainepesuihin ja hiusten kosteuttamiseen sulfaatittomilla ja silikonittomilla tuotteilla. Hius saa ravintoa ja luontainen taipuisuus tulee esiin. Onnistuu ihan parilla markettituotteella, on olemassa ihan lista sopivista tuotteista. Jos kuulut facebookiin, niin siellä on oikein hyvä ryhmä tästä.

Vierailija
9/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilutuotteet ym. kemikaalit niin minimiin kuin mahdollista

Kuumakäsittelyt minimiin tai kokonaan pois

Hiukset kiinni yöksi (löysä letti tai löysä nuttura pään päälle)

Vierailija
10/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole ap, mutta tuolla menetelmällä hiukseni olisi ihan hirveät.

Vierailija
11/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaiken värjäämiseen takia hiukset todella huonossa kunnossa. Ohuet ja katkeilevat ja ne oikeasti tippui jo päästä.

Ajoin kaljuksi vuodenvaihteessa ja lopetin kaikkien pesuaineiden käytön, vain vesipesu. Aloitin pari kuukautta sitten myös syömään biotiinia ja sinkkiä ja nyt mulla on todella tuuhea ja vahva pörrötukka, ja tuntuu kasvavan nopeammin (kuten kynnetkin).

Mä ainakin uskon, että hiusten, kuten muukin kehon hoito lähtee sisäisestä ravinnosta ja mitä vähemmän kemikaaleja niin sitä vahvemmaksi kasvaa.

Vierailija
12/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on geeneistä johtuvaa niin kuin usein on niin ei siihen mikään auta.

Olin tulossa neuvomaan että oliiviöljyä päähän kun ajattelin että kuivat hiukset. Itsellä toista päivää öljy hiuksissa. Tai eilen illalla laitoin puhtaisiin vastapestyihin kuiviin hiuksiin ja yöksi letit päähän. Aamulla kävin suihkussa ja kevyt shampoopesu ja hoitoaine. Hiukset eivät näyttäneet enää niin kuivilta mutta sen verran "janoisilta" että uusin käsittelyn ja ranskalaisille leteille päiväksi hiukset. Ajattelin nyt kuitenkin vielä nukkualetit ja öljy hiuksissa. Tosin tuntuu hiukset imeneen lähes kaiken öljyn. Tuota kikkaa suosittelen jos hiukset kovin kuivat.

Tutustu siihen curly girl metodiin! Jos sinulla on luonnonkiharaa tai taipuisuutta niin sitä korostamalla ja oikeilla hoidoilla hiukset voi saada näyttämään runsaammilta.

Vierailija
13/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset määrittyy geeneistä, joten et voi vaikuttaa millään ulkoisella aineella.

Peruukilla ja hiuslisäkkeillä saa volyymia.

Vierailija
14/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole ap, mutta tuolla menetelmällä hiukseni olisi ihan hirveät.

Oletko kokeillut? En nimittäin ihan helposti usko, että luonnollisuus tekisi hiuksista hirveät.

Vierailija
15/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ohuet hiukset niihin on paras ratkaisu hyvä leikkaus.

Leikkauksella saadaan hiukset näyttämään paksummilta.

Vierailija
16/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset määrittyy geeneistä, joten et voi vaikuttaa millään ulkoisella aineella.

Ulkoisilla aineilla voi vaikuttaa hyvinkin paljon. Esim. värjääminen ja muu voimakas käsittely vaurioittaa hiuksia, jolloin tuuheistakin hiuksista voi tulla ohuet korput. 

Vierailija
17/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisilla aineilla voi vaikuttaa hyvinkin paljon. Esim. värjääminen ja muu voimakas käsittely vaurioittaa hiuksia, jolloin tuuheistakin hiuksista voi tulla ohuet korput. 

mulle kävi noin, onko vinkkejä miten taas paksut hiukset?

Vierailija
18/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä keskusteli:

-Miten sinun hiuksesi ovatkin noin kiiltävät ja hyväkuntoiset?

-No minä hieron niihin aina munaa aamuisin.

-Sinähän akrobaatti olet!

Vierailija
19/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulle kävi noin, onko vinkkejä miten taas paksut hiukset?

Luopumalla vaurioittavista tuotteista ja siirtymällä hiuksia hoitaviin tuotteisiin. Parhaiten toimivat oman kokemukseni mukaan pelkästään luonnollisia aineksia sisältävät palashampoot. Pika-apua ei ole, mutta ajan kanssa vaurioitunut osa kasvaa pois ja tervettä hiusta kasvaa tilalle. 

Vierailija
20/24 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulle kävi noin, onko vinkkejä miten taas tuuheat hiukset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi