Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisihanteenne

Vierailija
23.05.2019 |

Minulla olisi tällainen

Lempeä, ymmärtäväinen ja hellä
-Kuitenkin nainen on se joka määrää kotona
-Normaalipainoinen ja luonnonkaunis
-Naisellinen mutta ei liian paljastava pukeutuminen ja vain vähän meikkiä
-Lepertelee, lässyttää ja kiusoittelee
-Antaa maata sylissä/kainalossa ja imeä tissiä

Olen M25

Kommentit (251)

Vierailija
241/251 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pers. Niitä onneksi on nykyään paljon tai ainakin niitä esitellään paljon nykyään.

Vierailija
242/251 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, herkkä, taiteellinen, intohimoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/251 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hellyyttävää tämä ketjussa kuvattu hellän äidillinen tissiseksuaalisuus. Tätä pitäisi alkaa ihan oikeasti vaalia omana seksuaalisuuden kategorianaan. ❤

Vierailija
244/251 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi söpöä jos mies näkee tissit muunakin kuin pelkkinä seksiobjekteina. Esim. kasvojen painaminen rintojen väliin tuntuu tosi kivalta, etenkin jos mies tekee niin saadakseen läheisyyttä ja hellyyttä :)

Vierailija
245/251 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea, että täällä on muitakin naisia, jotka tykkäävät helliä ja halia miestään. Meillä on ihan tasa-arvoinen suhde, mutta välillä mies tulee syliini siliteltäväksi ja painautuu rintojani vasten. Nuo hetket ovat meille molemmille tärkeitä ja vahvistavat rakkauttamme <3

Vierailija
246/251 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hellyyttävää tämä ketjussa kuvattu hellän äidillinen tissiseksuaalisuus. Tätä pitäisi alkaa ihan oikeasti vaalia omana seksuaalisuuden kategorianaan. ❤

Näin on :) Tähän liittyy aika ennakkoluuloisia asenteita, esim. heti ekalla sivulla tässä ketjussa tuomitaan aloittaja aikuisvauvailijaksi, koska hän pitää hellästä ja huolehtivaisesta naisesta. Tuntuu käsittämättömältä, että mies naisen sylissä on tabu mutta 50 shades of grey-jutut eivät :D

Vierailija
247/251 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kanssapuumat!

Aloin juuri deittailemaan 18 v poikaa, ja ihan totta mitä täällä sanotaan! Kädet ja suu mun pienillä/keskikokoisilla tisseillä koko ajan, tykkää tosi paljon halia ja pussailla hellästi, vaikka koko yön. Kutsui mutkin pelkän ruokatauon ajaksi istumaan syliinsä ja pussailemaan! Lisäksi sanoi, että ei ymmärrä miten niin ihastuttava nainen kuin minä haluaisi muuttaa itsessään yhtään mitään, ja miten näin täydellisen kaunis nainen voi olla sitä mieltä että oma ulkonäkö ei ole täydellinen.

T. n25

Aww <3 Mäkin haluan nuoren pojan halimaan, pussailemaan, hempeilemään ja kehumaan mua. Ja kyllä mun tissitkin huomiointia kaipaisivat :D

Vierailija
248/251 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.ytimg.com/vi/6Lz8Y3f9ips/maxresdefault.jpg

Tuossa vähän osviittaa.

Tuo kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

10/10 naisihanne

Vierailija
249/251 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka kaikkien miehet kiehnää välillä tisseissä? :D Selvää on, että ei ne pelkästään seksin vuoksi sitä tee vaan myös silloin kun haluavat hellyyttä. Ja tuntuuhan pehmeät rinnat varmasti hyviltä kasvoja vasten

Vierailija
250/251 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, av mammat imettävät miehiään :D toivottavasti vauvallekin jää jotain

Vierailija
251/251 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on isot rinnat, joilla olen kaksi lasta imettänyt. Nykyään ajatuskin kolmannesta kerrasta ällöttää.

Miehen kasvot rintojen välissä on kivaa, mutta otteiden pitää olla miehekkäitä, ja suulla mieluummin vaikka pientä puraisua kuin vauvamaista lutkuttelua. Hrr...

Tykkään kyllä että rintojani kosketaan, puristellaan yms mutta tuollainen huoltajamammasuhde on turn-off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme