Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisihanteenne

Vierailija
23.05.2019 |

Minulla olisi tällainen

Lempeä, ymmärtäväinen ja hellä
-Kuitenkin nainen on se joka määrää kotona
-Normaalipainoinen ja luonnonkaunis
-Naisellinen mutta ei liian paljastava pukeutuminen ja vain vähän meikkiä
-Lepertelee, lässyttää ja kiusoittelee
-Antaa maata sylissä/kainalossa ja imeä tissiä

Olen M25

Kommentit (251)

Vierailija
181/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä perse, muut hyvät ominaisuudet vaan plussaa.

Vierailija
182/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko yhtyä tuohon tissikeskusteluun, olen 26v nainen ja mun 22v mies on sitä mieltä että mulla on ihanat ja suuret rinnat. Kuppikokoni on 75b :Donhan tuo tosi söpöä

Awww...:)

Itsellä samankokoiset, ja mies valittaa että pitäisi olla isommat. Täytyisi ehkä itsekin kokeilla nuorempaa miestä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.ytimg.com/vi/6Lz8Y3f9ips/maxresdefault.jpg

Tuossa vähän osviittaa.

Monta esimerkkiä samassa, mutta kyllähän noista aika hyvin voi summata miesten naisihanteen.

Vierailija
184/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän noloa, että av-mammat iskee isoilla tisseillä nuoria poikia, jotka on vielä ihan vietävissä

Luuletko että pojat valittaa? Itse ottaisin paljon mieluummin kauniin ja hellän 30v naisen kuin perus 20v salimuijan.

M23

Vierailija
185/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mut 26v nainen ei ole puuma :D

Vierailija
186/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25-vuotiaita miehiä on todella helppo iskeä, sillä he arvostavat valtavasti sitä kun nainen tekee aloitteen. Moni pitää lisäksi itsevarmuudesta ja lämpimästä olemuksesta, aikuisen naisen vartalosta ja myös niistä isoista tisseistä. Ja sen allekirjoitan, että mitä nuoremi mies on, sitä enemmän hän haluaa kiehnätä tisseissä :D

Vierailija
187/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen nainen herättää välittömän ihastuksen, josta paistaa elämänilo silmistä ja jolla on oikeasti tavoitteita mielessään. Ja kyllä luulen tykkääväni eniten toistaiseksi taskuraketeista, mutta luulen, että osittain olen tykästänyt tähän piirteeseen, koska aiemmin mainitsemani pirteet ovat näkyneet kohtaamissank lyhyissä naisissa.

Vierailija
188/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi aloittajan 'antaa imeä tissiä' oli jotenkin tosi söpö toive :D hassua, että tuollainen voi olla jollekin niin tärkeää

Miehet aikuistuu myöhemmin, moni 25v jätkä kaipaa vielä tisua ja syliä. Joskus on tullut puumailtua ja yllätyttyä tästä, mutta ihan suloistahan tuo on

Alle 30v miehet on kyllä kokoajan painamassa kasvoja tissien väliin :D vähän lapsiahan ne on, mutta niin komeita

Ai alle 30? Sanotaan nyt alle 50, kun sen vanhemmista mulla ei oo (vielä) kokemusta.

Nuoret ja komeat miehet on naisten mielestä söpöjä kun painautuvat tissejä vasten kuin pikkulapset. Tämä etuoikeus katoaa heiltä viimeistään 30-vuotiaana, silloin tuota aletaan pitää säälittävänä ja pervona

Sen, että pitää kumppaninsa rinnoista voi osoittaa niin monella tavalla. Niiden suutelu, imeminen ja hyväily sängyssä on ihanaa, mutta muualla sellainen limainen kähmiminen tuntuu vastenmieliseltä. Sen sijaan esim sohvalla istuessa tuntuu mukavalta jos mies on 'sylissä' ja asettaa päänsä rinnoilleni. Ja jos nainen pukeutuu paljastavasti, niin minusta rintoja saa katsoa mutta sellainen aivoton ja junttimainen kuolaaminen ja kommentointi ei sytytä. Nämä asiat on yleensä nuoremmilla miehillä paremmin hallussa kuin keski ikäisillä

Tämä. Naiset pitävät rintojensa ihailusta, kun sen ilmaisee kunnioittavasti eikä junttimaisesti. Herrasmiehet pääsevät myös paljon useammin peiton alle kuin limaiset kuolaajat

Vierailija
189/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei eli miehet on joko lapsellisia tai seksi hulluja. Ei oo väliä kumman ottaa, aina on mies joka tapauksessa tisseissä kiinni :D

Hyvä että ovat, tulee tosi itsevarma fiilis kun miehet menee tisseistä aina ihan sekaisin

Tämä. Huomiota saa ihanan helposti, jos sitä sattuu haluamaan. Ja jos tahtoo olla rauhassa, niin riittää pukeutua niin että tissivako peittyy. 

Vierailija
190/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ap:n kuvailema nainen, lisäksi E-kupin rinnat ja korkeastikoulutettu. Silti en kelvannut kellekään. Nyt olen lievästi ylipainoinen, koska olen syönyt suruuni ja yksinäisyyteeni. 

Vierailija
191/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ap:n kuvailema nainen, lisäksi E-kupin rinnat ja korkeastikoulutettu. Silti en kelvannut kellekään. Nyt olen lievästi ylipainoinen, koska olen syönyt suruuni ja yksinäisyyteeni. 

No onpas outoa, tuollainen nainen on oikeasti todella monen miehen unelma. Ehkä kävi vain huono tuuri ja ihastuit vääriin miehiin? Mutta se oikea voi tulla vieläkin vastaan, joten älä luovuta. Pieni ylipainokaan ei monia haittaa. Yritä olla murehtimatta, jos olet rakastava ja lempeä ihminen niin sinulle löytyy aina ottajia.

Vierailija
192/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on niin otettuja siitä, että nuoremmat miehet rakastavat heidän tissejään??  :D En voi ymmärtää

Vierailija
193/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on niin otettuja siitä, että nuoremmat miehet rakastavat heidän tissejään??  :D En voi ymmärtää

Naiset pitävät siitä, että heitä arvostetaan ja heidät nähdään kauniina ja s*ksikkäinä. Lisäksi monet pitävät siitä, että mies haluaa naiselta välillä hellyyttä ja huolenpitoa. Rinnat liittyvät näihin asioihin, ja oikea tapa käsitellä niitä nostaa oikeasti miehen pisteitä naisen silmissä. 

Vierailija
194/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpas outoa, tuollainen nainen on oikeasti todella monen miehen unelma. Ehkä kävi vain huono tuuri ja ihastuit vääriin miehiin? Mutta se oikea voi tulla vieläkin vastaan, joten älä luovuta. Pieni ylipainokaan ei monia haittaa. Yritä olla murehtimatta, jos olet rakastava ja lempeä ihminen niin sinulle löytyy aina ottajia.

Et osannut lukea rivien välistä.

"En kelvannut kellekään" = En löytänyt itseäni korkeakoulutetumpaa, pitkää, tummaa, atleettista, hellää, herkkää, karismaattista, jännää, lapsirakasta, eläinystävällistä, seikkailunhaluista, paljon matkustelevaa ja menestyksekästä toimitusjohtajaa joka palvoo maata jalkojeni alla.

Vierailija
195/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aikuistuu myöhemmin, moni 25v jätkä kaipaa vielä tisua ja syliä. Joskus on tullut puumailtua ja yllätyttyä tästä, mutta suloistahan tuo vain on. 

Vierailija
196/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit, iso takamus, timmi muuten, antaa seksiä kun haluan, tekee ruokaa kun on nälkä ja ei halua lapsia

Ehkä ei kannata hakea pitkäaikaista vaimoa näillä spekseillä vaan tyytyä tinderin kertakäyttönaisiin.

Ihan vaan tiedoksi että me naiset ei olla mitään aivottomia palvelijoita ja tarvittaessa paikalle kutsuttavia pi*lunkatotelineitä.

Vastaavasti me naiset voitaisiin listata miesvaatimuksiksi isot ja kiinteät rintalihakset sekä tömäkkä 6-pack, korjaa autoni kun käsken, asentaa tietokoneeni kun niin vaadin, maksaa laskuni tilipäivänään koska miehillä on yleensä parempi palkka ja vonkaa s*ksiä enintään kerran viikossa.

Jos näytät tältä

https://www.instagram.com/p/Brfz0gfB9T2/

ja seksi on mitä minä haluan, ja seksin lisäksi pääsen halaamaan pyrstöäsi joka päivä, niin ehdotuksesi onnistuu ongelmitta. Noh, massakauden lopussa erottuvuus vähän kärsii, siitä ei oikein voi välttyä jos haluaa kasvua.

Tosta ei oikein kunnolla nähnyt miltä se näyttää, kun toi perse oli tiellä.

Kroppa on se jolla on väliä, siitä oli täälläkin ketju joku päivä sitten, ylivoimaisesti useimmat miehet oli sitä mieltä että kroppa on tärkeämpi kuin kasvot. Naiset taas sanovat että kasvot, mitä nyt joitakin "raamikkuus" tai käsivarret vastauksia oli kasvojen seassa.

Itsekin sanoisin, että tinder/bumble/bagel/jne:ssä tarpeeksi hyviä kasvoja tulee vastaan koko ajan, tarpeeksi hyviä vartaloita aika harvoin. Oikeassa elämässä, etenkin salilla, kyllä törmää semmoisiin, mutta eivät tuppaa olemaan sinkkuja.

Luonne on tietysti se joka vie maaliin, mutta sitä ennen tulee karsinnat, joihin pääsee ulkonäöllä. 

Nykyaika. Jos puolet on ylipainoisia ja lopuistakin puolet laihaläskejä, vartalolla saa isomman edun jos kuuluu siihen vähemmistöön jolla se on kuosissa.

Jos 90% naisista olisi normaalipainoisia tai hoikkia, ehkä kasvoista puhuttaisiin enemmän.

Mikä on LAIHALÄSKI? Ihan vilpittömästi kysyn, kun en ole ennen moisesta kuullut :D

Vierailija
197/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit, iso takamus, timmi muuten, antaa seksiä kun haluan, tekee ruokaa kun on nälkä ja ei halua lapsia

Ehkä ei kannata hakea pitkäaikaista vaimoa näillä spekseillä vaan tyytyä tinderin kertakäyttönaisiin.

Ihan vaan tiedoksi että me naiset ei olla mitään aivottomia palvelijoita ja tarvittaessa paikalle kutsuttavia pi*lunkatotelineitä.

Vastaavasti me naiset voitaisiin listata miesvaatimuksiksi isot ja kiinteät rintalihakset sekä tömäkkä 6-pack, korjaa autoni kun käsken, asentaa tietokoneeni kun niin vaadin, maksaa laskuni tilipäivänään koska miehillä on yleensä parempi palkka ja vonkaa s*ksiä enintään kerran viikossa.

Jos näytät tältä

https://www.instagram.com/p/Brfz0gfB9T2/

ja seksi on mitä minä haluan, ja seksin lisäksi pääsen halaamaan pyrstöäsi joka päivä, niin ehdotuksesi onnistuu ongelmitta. Noh, massakauden lopussa erottuvuus vähän kärsii, siitä ei oikein voi välttyä jos haluaa kasvua.

Tosta ei oikein kunnolla nähnyt miltä se näyttää, kun toi perse oli tiellä.

Kroppa on se jolla on väliä, siitä oli täälläkin ketju joku päivä sitten, ylivoimaisesti useimmat miehet oli sitä mieltä että kroppa on tärkeämpi kuin kasvot. Naiset taas sanovat että kasvot, mitä nyt joitakin "raamikkuus" tai käsivarret vastauksia oli kasvojen seassa.

Itsekin sanoisin, että tinder/bumble/bagel/jne:ssä tarpeeksi hyviä kasvoja tulee vastaan koko ajan, tarpeeksi hyviä vartaloita aika harvoin. Oikeassa elämässä, etenkin salilla, kyllä törmää semmoisiin, mutta eivät tuppaa olemaan sinkkuja.

Luonne on tietysti se joka vie maaliin, mutta sitä ennen tulee karsinnat, joihin pääsee ulkonäöllä. 

Nykyaika. Jos puolet on ylipainoisia ja lopuistakin puolet laihaläskejä, vartalolla saa isomman edun jos kuuluu siihen vähemmistöön jolla se on kuosissa.

Jos 90% naisista olisi normaalipainoisia tai hoikkia, ehkä kasvoista puhuttaisiin enemmän.

Mikä on LAIHALÄSKI? Ihan vilpittömästi kysyn, kun en ole ennen moisesta kuullut :D

Laiha läski on kroppamuoto, jossa naisen paino voi olla hyvinkin alhaalla, mutta kaikki paino koostuu läskistä ja naisesta huomaa, että hän ei ole ikinä eksynyt urheilemaan. Löysä ja roikkuva.

Vierailija
198/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka ja timmi fitness tyttö jolla e kupin luomutissit.

Vierailija
199/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-viihtyy keittiössä ja makkarissa

-haluaa miellyttää miestään

-normi painoinen ja perusnätti

Melkolailla oman kihlatun kuvaus.

Tosin tämmöisen sanominen ääneen saa feministit barrikadeille :D 

Vaikka asiat ovat oikeastaan perusjuttuja toimivalle parisuhteelle - ja asiat toimivat molempiin suuntiin. Kotona kun saa seksiä (eikä vain mitään lahnamakaamista vaan himokasta miellyttämistä) niin paljon kuin haluaa ja emäntä mielellään tekee ruokaa (viihdyn myös itse keittiössä, parhaat gurmeeruuat on itsetehdyt safkat!), niin kyllä sitä itsekin antaa suhteelle takaisin joka välissä. Minäkin haluan miellyttää naistani ja hoidan ihan mielelläni kodin perushommat ja siisteyden ilman että niistä tarvisi nipottaa. 

Vierailija
200/251 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT mut 26v nainen ei ole puuma :D

Eiköhän se ole vaan hauska läppä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän