Naisihanteenne
Minulla olisi tällainen
Lempeä, ymmärtäväinen ja hellä
-Kuitenkin nainen on se joka määrää kotona
-Normaalipainoinen ja luonnonkaunis
-Naisellinen mutta ei liian paljastava pukeutuminen ja vain vähän meikkiä
-Lepertelee, lässyttää ja kiusoittelee
-Antaa maata sylissä/kainalossa ja imeä tissiä
Olen M25
Kommentit (251)
Tykkään vähän dominoivasta naisesta, joka osaa ottaa ohjat käsiinsä niin sängyssä kuin muuallakin
Kunhan näyttää hyvältä ja kulkee kotona usein alusvaatteissa tai tissit paljaana niin olen tyytyväinen
Hyvässä kunnossa oleva, huolehtiva, hauska ja rakastava
Olen bi tyttö
Vierailija kirjoitti:
Kunhan näyttää hyvältä ja kulkee kotona usein alusvaatteissa tai tissit paljaana niin olen tyytyväinen
Tuo on kyllä hot ja lisää seksin määrää suhteessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Antaa maata sylissä/kainalossa ja imeä tissiä
Aloittajalla on joku aikuisvauvafetissi?
Ei ole. Mieskin voi välillä olla naisen kainalossa eikä rintojen imeminen ole pelkästään aikuisvauvojen hommaa vaan käsittääkseni semi yleistä.
Ap
Miksi tää on niin alapeukutettu? En ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kesäisin kotona oikeastaan koko ajan pelkät pikkarit jalassa ja ilman paitaa. Mies tykkää :)
Nyt mä ymmärrän miksi miehet aina sanoo että naiset vaatii liikoja! Miehethän vaatii lähinnä ulkonäöllisiä seikkoja ja vain harvat lisäävät jotain luonteesta tai harrastuksista. Naisilla ne on usein tärkeimpinä kriteereinä listalla, mikä voi tuntua ulkonäköä miettivästä miehestä ylimitoitetlta listalta.
Hei kanssapuumat!
Aloin juuri deittailemaan 18 v poikaa, ja ihan totta mitä täällä sanotaan! Kädet ja suu mun pienillä/keskikokoisilla tisseillä koko ajan, tykkää tosi paljon halia ja pussailla hellästi, vaikka koko yön. Kutsui mutkin pelkän ruokatauon ajaksi istumaan syliinsä ja pussailemaan! Lisäksi sanoi, että ei ymmärrä miten niin ihastuttava nainen kuin minä haluaisi muuttaa itsessään yhtään mitään, ja miten näin täydellisen kaunis nainen voi olla sitä mieltä että oma ulkonäkö ei ole täydellinen.
T. n25
Luonnonkaunis, naisellinen nainen. Ei lävistyksiä/tatuointeja/kauneuskirurgiaa. Savuton, ei lutraa alkoholin kanssa. Keskustelevainen, empaattinen, huomaavainen, kiinnostunut ympäröivästä maailmasta. Sinut itsensä kanssa, rohkea, ennakkoluuloton. Työtäpelkäämätön, uskaltaa liata kätensä. Tykkää liikkua luonnossa, muttei ole kuitenkaan mikään ihan täysi eräjorma. Liikunnallinen, muttei fitness/salirotta-tyyppiä. Pukeutuu kauniisti, mutta tilanteenmukaisesti, ei pelkästään hienostele. Ei vietä liikaa aikaa somessa, mielellään ei tiliä instassa.
Jos mennään näihin seksiasioihin, niin keskikokoiset/pienehköt, kiinteät rinnat. Pyöreä pylly, muodokkaat reidet ja sääret. Kokeilunhaluinen seksin suhteen, haluaa ja pyytää. Tykkää ottaa suihin.
Luonne: Luotettava, herkkä, älykäs, samanlaiset arvot ja samantyyppinen huumorintaju, siisti, ei tupakoi, pitää läheisyydestä
Ulkonäkö: Nätit kasvot, kiva peppu, pienet rinnat, normaalipainoinen, naisellinen tyyli, miellyttävä ominaistuoksu
Kaunis kasvoinen, hoikka, hyvä peba jota antaa myös panna ja tykkää siitä ;)
Khloe Kardashian tms oli lihavampana hot. Iso perse ja reidet, kuitenkin vyörärö ja isot tissit. Leveä hymy ja hyvä huumori.
Leikkisyys ja pieni rietastelu. Pitkät hiukset ja vähän korkeampi kipukynnys.
Saa olla ripsiä kynsiä etc, mutta pitää osata rentoutua ja hyppiä järveen, saunoa ja tykätä itsestään aamulla alasti jo ennen pakkeleita.
M35
- Ei kauhean pitkä
- BMI alle 20 (Ei anorektinen kuitenkaan, mutta tosi hoikka)
- Pienet tissit (A-B)
- Ei tatuointeja tai lävistyksiä
- Ei shokkivärisiä tai räikeitä hiuksia
- Meikkaa tosi vähän tai ei ollenkaan
- Pohjoismaalainen, japanilainen tai venäläinen.
- Vegaani
T: Bi-nainen 25
Minussa on täällä kuvattuja piirteitä mutta en käy baareissa tai ole tinderissä. Miehet (kadulla, tuntemattomat) todennäköisesti näkevät ihan tavis kuoren eivätkä käännä päätänsä. Sitten kun ihmisiin tutustun, minulle on sanottu "olet ihana!".
- Mielellään jo valmiiksi tukevasti lihava nainen.
- Myös pulska nainen käy, kunhan on suostuvainen lihomaan reilusti.
- Suht lyhyt tai korkeintaan 170cm pitkä
Mies 33
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltään pieni taskuvenus, sielukkaat suuret silmät, ujo hymy, söpö nauru ja taipumusta pisamiin. Luonteeltaan oikeudenmukainen ja älykäs, kiinnostunut kulttuurista. Tykkää kauhuleffoista.
Tämän oli niin kirjoittanut nainen, joka kuvaili itseään, ja esiintyi miehenä.
Jännä, että 30-40v miehet monesti katselevat tyyliin 18v-20v tyttöjä, mutta täällä moni nuori mies on ilmoittanut ihanteekseen itseään vanhemman naisen