Naisihanteenne
Minulla olisi tällainen
Lempeä, ymmärtäväinen ja hellä
-Kuitenkin nainen on se joka määrää kotona
-Normaalipainoinen ja luonnonkaunis
-Naisellinen mutta ei liian paljastava pukeutuminen ja vain vähän meikkiä
-Lepertelee, lässyttää ja kiusoittelee
-Antaa maata sylissä/kainalossa ja imeä tissiä
Olen M25
Kommentit (251)
Unelma: Victorias Secretille työskentelevä pitkäsäärinen, kultahiuksinen ja isopovinen nainen, joka on hauska, rento ja ystävällinen. Tykkää eläimistä. On saamassa monen miljoonan perinnön.
Kaunis, hoikka ja tykkää seksistä. Ystävällinen ja fiksu.
Vierailija kirjoitti:
hyvä perse, muut hyvät ominaisuudet vaan plussaa.
Hyvä perse sitä on miehilläkin. Unelmien naisella tulee olla hyvät rinnat. Kiinteä d-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset on niin otettuja siitä, että nuoremmat miehet rakastavat heidän tissejään?? :D En voi ymmärtää
Kaikenikäiset niitä rakastavat. Itse olen aika isorintainen, mutta hoikka, ja tykkään huomiosta mitä rinnoilla saa. Piristää päivää ihailevat katseet.
Vierailija kirjoitti:
Hei kanssapuumat!
Aloin juuri deittailemaan 18 v poikaa, ja ihan totta mitä täällä sanotaan! Kädet ja suu mun pienillä/keskikokoisilla tisseillä koko ajan, tykkää tosi paljon halia ja pussailla hellästi, vaikka koko yön. Kutsui mutkin pelkän ruokatauon ajaksi istumaan syliinsä ja pussailemaan! Lisäksi sanoi, että ei ymmärrä miten niin ihastuttava nainen kuin minä haluaisi muuttaa itsessään yhtään mitään, ja miten näin täydellisen kaunis nainen voi olla sitä mieltä että oma ulkonäkö ei ole täydellinen.
T. n25
Nam. Nuoret miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallinen, ei tarvitse olla huippukunnossa mutta tykkää käydä vaikka luistelemassa tai lätkimässä sulkista. Tekee osansa kotitöistä, on luotettava, hauska ja sopivan rento. Ulkonäkövaatimuksia ei ole lainkaan, mutta jostain syystä pyöreähköt kasvot näyttävät usein tosi seksikkäiltä
M26
Ihanaa, kun kerrankin joku kehuu pyöreähköjä kasvoja!! Valtavan hauska kuulla! Yleensä olen tottunut ajattelemaan, että pyöreähköt kasvoni ovat epäseksikkäät, koska ne saavat näyttämään nuorelta ja tyttömäiseltä sen sijaan, että näyttäisin ikäiseltäni aikuiselta ja viisaalta naiselta. Tosiaankin mukava tiedostaa, että jossain on joku (mieheni lisäksi), joka saattaa viehättyä kasvoistani.
Pyöreät kasvot on yleensä todella kauniit, moni kaverinikin tykkää :)
Aina vain parempaa, jeee! Ehkä täytyy alkaa uskoa, että myös kasvoni voivat vetää miehiä puoleensa. Tähän asti olen ajatellut, että se on vartaloni, mutta jospa osasyynä onkin kasvoni. Se olisi jonkinlainen helpotus itselleni. Tätä täytyy pohtia :)
Miten se on helpotus?
Olen ajatellut, ettei minussa ole miehistä muuta viehättävää ulkonäöllisesti kuin vartalo. Se tuntuu hieman pahalta ajatukselta, että miehet kiinnostuvat siitä, mitä minulla on tarjottavaa kaulasta alaspäin. Siksi aina hieman kauhistun, kun joku lähestyy, koska ajattelen, että olen läheltä pettymys miehelle enkä haluaisi nähdä sitä hänen ilmeestä. Minulla on hyvä vartalo ja tiedän, että sitä minussa ensimmäiseksi aina katsotaan. Olisi mukava ajatella, että se ero naisellisesta vartalosta ei olisi liian suuri suhteessa tyttömäisiin kasvoihini.
Toki tämä on hieman pinnallista ajattelua ja mielestäni persoona ja sisäinen kauneus on aina tärkeämpää. On vain jotenkin ahdistava ajatus ollut, että vartalo ja kasvot ovat eri paria.
Musta tuntuu että vähän ylianalysoit :) Uskon että miehet jotka lähestyvät sinua pitävät sinusta ihan kokonaisuutena, minä en ainakaan edes osaa eritellä mistä asioista pidän eniten kauniissa naisessa
Yksinkertaisuus ja ajattelematon impulsiivisuus kunniaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä perse, muut hyvät ominaisuudet vaan plussaa.
Hyvä perse sitä on miehilläkin. Unelmien naisella tulee olla hyvät rinnat. Kiinteä d-kuppi.
Ehkä jos olet homo, heteromiehille vain naisilla on hyvä perse. Puhumattakaan lantiosta, reisistä, vyötäröstä, alaselästä, ah!
Heti ensimmäisissä viesteissä menee esineellistäväksi. Naiset eivät ikinä puhuisi miehistä näin. Miten kehtaatte kanat kantaa aviomiehen nimiä? Kannatte suvun nimeä jolle olette vain seksileluja. Hävetkää.
Jos nainen sanoo että haluaa miehen joka ostaa lahjan käskystä, täyttää naisen kaikki toiveet jne. niin nainen saisi kyllä kuulla. Miehet vaativat ihan järkyttäviä asioita.
Vaimoilla ei ole arvoa, sen näkee taas.
Tavallinen suomalainen tytöntyllerö on kyl paras.
Sellainen jolla on vähän pilkettä silmäkulmassa eikä ota aina itseään niin vakavasti.
Voisi myös tykätä eläimistä, olla huumorintajuinen ja kilttikin.
Sellanen suhteellisen normaali...
Ei haittaa jos on pienet tisut tai peppu ei ole mallikokoa.
Saisi tuoksua mieluusti kesäillalta tai sateelta.
Tunnustaa täytyy että hieman turnoff on kyllä nämä tatuoinnit, pallerorinnat, kuivaksi treenatut ja lävistykset, ei mahda minkään.
Ehdoton kiinnostuksenherättäjä on kyl pixie, pisamat ja naururypyt silmäkulmissa..
Vierailija kirjoitti:
Heti ensimmäisissä viesteissä menee esineellistäväksi. Naiset eivät ikinä puhuisi miehistä näin. Miten kehtaatte kanat kantaa aviomiehen nimiä? Kannatte suvun nimeä jolle olette vain seksileluja. Hävetkää.
Jos nainen sanoo että haluaa miehen joka ostaa lahjan käskystä, täyttää naisen kaikki toiveet jne. niin nainen saisi kyllä kuulla. Miehet vaativat ihan järkyttäviä asioita.
Osa ihanteista on hieman esineellistäviä, mutta onhan tuolla paljon myös hienoja naisihanteita, joista paistaa arvostus naisia kohtaan. EN usko, että kumpikaan sukupuoli vaatii sen enempää, kyllä naisistakin löytyy niitä jotka vaativat miehiltä mahdottomia. Jos kaikki miehet tai naiset vaatisivat valtavasti asioita, ei täällä olisi yhtäkään toimivaa parisuhdetta, sillä täydellistä kumppania ei kukaan voi koskaan löytää
Onhan täällä ollut tosiaan esineellistämistä; puumanaiset esineellistävät nuoria miehiä ja ajattelevat, että heidät voi hurmata vain vilauttamalla tissiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihanteista on hieman esineellistäviä, mutta onhan tuolla paljon myös hienoja naisihanteita, joista paistaa arvostus naisia kohtaan. EN usko, että kumpikaan sukupuoli vaatii sen enempää, kyllä naisistakin löytyy niitä jotka vaativat miehiltä mahdottomia. Jos kaikki miehet tai naiset vaatisivat valtavasti asioita, ei täällä olisi yhtäkään toimivaa parisuhdetta, sillä täydellistä kumppania ei kukaan voi koskaan löytää
Nk "esineellistävätkin" viestit sisältävät useimmiten arvostusta naisia kohtaan. Arvostetaan eri asioita vaan.
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa tilitystä :D Kyllä mua ainakin aviomieheni arvostaa, samoin monilla ystävilläni on hyvät miehet. Mieheni tykkää myös kropastani, enkä koe sitä loukkaavana tai esineellistävänä, päinvastoin. Jos haluat nähdä kaikki miehet sikoina, niin siitä vain, mutta ei se sinun elämänlaatuasi ainakaan paranna
Kyproksen Tantta.
Viis kertaa timmimpi takakontti kuin suomalaisilla virtahevoilla.
Yhdeksän kertaa pantavemmat kasvot.
Kuusitoista kertaa useammin antaa tulla naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyproksen Tantta.
Viis kertaa timmimpi takakontti kuin suomalaisilla virtahevoilla.
Yhdeksän kertaa pantavemmat kasvot.
Kuusitoista kertaa useammin antaa tulla naamalle.
Kyllä vielä joku kaunis päivä saat oikeaa naista, eikä tarvitse haaveilla näistä sun jutuista vaan.
Lyhyt varsi (160 tai alle) ja hoikka, mieluiten tummaan taittavat pitkähköt hiukset ja ruskeat tai vihreät silmät, luonteelta hieman ujohko ja hymyileväinen, huumorintajuinen ja leikkisä luonne kuitenkaan olematta yksinkertainen. Lapseton ja iältään suunnilleen omanikäinen eli alle 30v.
Tuossa olisi aika lailla unelmanainen.
Miehelleen täysin omistautunut, pukeutuu kaapuun ulkona ollessaan mutta miestä miellyttääkseen stay up sukkiin, korkkaheihin ja korsettiin.
- huumorintajuinen
- älykäs
- joustava ja helppo arjessa
- osaa ja haluaa puuhastella kotona sisällä ja ulkona
- eläinrakas
- osaa pelleillä ja nauraa itselleenkin
- ok-näköinen
- oikeasti lihaksikas, dominoi sängyssä ihan kympillä ja tykkää seksistä