Naisihanteenne
Minulla olisi tällainen
Lempeä, ymmärtäväinen ja hellä
-Kuitenkin nainen on se joka määrää kotona
-Normaalipainoinen ja luonnonkaunis
-Naisellinen mutta ei liian paljastava pukeutuminen ja vain vähän meikkiä
-Lepertelee, lässyttää ja kiusoittelee
-Antaa maata sylissä/kainalossa ja imeä tissiä
Olen M25
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit, iso takamus, timmi muuten, antaa seksiä kun haluan, tekee ruokaa kun on nälkä ja ei halua lapsia
Ehkä ei kannata hakea pitkäaikaista vaimoa näillä spekseillä vaan tyytyä tinderin kertakäyttönaisiin.
Ihan vaan tiedoksi että me naiset ei olla mitään aivottomia palvelijoita ja tarvittaessa paikalle kutsuttavia pi*lunkatotelineitä.
Vastaavasti me naiset voitaisiin listata miesvaatimuksiksi isot ja kiinteät rintalihakset sekä tömäkkä 6-pack, korjaa autoni kun käsken, asentaa tietokoneeni kun niin vaadin, maksaa laskuni tilipäivänään koska miehillä on yleensä parempi palkka ja vonkaa s*ksiä enintään kerran viikossa.
Jos näytät tältä
https://www.instagram.com/p/Brfz0gfB9T2/
ja seksi on mitä minä haluan, ja seksin lisäksi pääsen halaamaan pyrstöäsi joka päivä, niin ehdotuksesi onnistuu ongelmitta. Noh, massakauden lopussa erottuvuus vähän kärsii, siitä ei oikein voi välttyä jos haluaa kasvua.
Tosta ei oikein kunnolla nähnyt miltä se näyttää, kun toi perse oli tiellä.
Kroppa on se jolla on väliä, siitä oli täälläkin ketju joku päivä sitten, ylivoimaisesti useimmat miehet oli sitä mieltä että kroppa on tärkeämpi kuin kasvot. Naiset taas sanovat että kasvot, mitä nyt joitakin "raamikkuus" tai käsivarret vastauksia oli kasvojen seassa.
Itsekin sanoisin, että tinder/bumble/bagel/jne:ssä tarpeeksi hyviä kasvoja tulee vastaan koko ajan, tarpeeksi hyviä vartaloita aika harvoin. Oikeassa elämässä, etenkin salilla, kyllä törmää semmoisiin, mutta eivät tuppaa olemaan sinkkuja.
Luonne on tietysti se joka vie maaliin, mutta sitä ennen tulee karsinnat, joihin pääsee ulkonäöllä.
Monet nuoret, komeat ja koulutetut miehet arvostavat nykyään 30+ naisia, koska nämä 19v instagram-salikissat tuntuvat omaavan aika vähän lämpimiä ominaisuuksia, eivätkä usein ole kovin kummoista keskusteluseuraakaan. Monet sanovat myös, että nuoret naiset ovat makuuhuoneessa yllättävän tylsiä. Itse olen 25-vuotias mies, töissä sijoitusalalla, ja jonkin verran olisi vientiä noiden instagram-tyttöjen keskuudessa, mutta tulen paljon paremmin juttuun kolmekymppisten naisten kanssa. Sitä oikeaa ei ole vielä tosin löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin huomannut, että me normaalipainoiset ja jopa hieman pyöreät 30-40v naiset olemme yllättävän usein nuorten (20-30v) miesten mieleen. Itsevarmuus ja lempeys tuntuvat vetoavan heihin, uusi sukupolvi arvostaa hellyyttä ja läheisyyttä kovasti :)
Koska eivät saa ikäisiltään huomiota, koska muutamat komistukset hoitaa 10-100 naista mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toisella miehellä täällä vain pelkät tissit mielessä. Huoh. Ei tosin yllätä
On heillä muutakin mielessä, mutta onhan se fakta että miehet yleensä syttyvät naisen rinnoista, eikä siinä ole mitään pahaa. Täälläkin on moni nainen sanonut olevansa ylpeä tisseistään. Minusta on aika väsynyttä alkaa syyttämään miehiä siitä, että he pitävät naisten rinnoista
Mä jaksan ihmetellä mistä nämä katkerat naiset tulee. Siis siitä katkerat että keskinmäärin miehet pitää isoista rinnoista. Ei siitä tarvi katkeroitua, meille kaikille löytyy kyllä joku joka ulkonäköäkin arvostaa.
Mulla on aa-kuppi, en ole siitä ylpeä mutta en koe sitä haittanakaan. :) Miesten mielenkiinnon herätän silti jollain, mikä se jokin sitten lieneekään.
Pakko yhtyä tuohon tissikeskusteluun, olen 26v nainen ja mun 22v mies on sitä mieltä että mulla on ihanat ja suuret rinnat. Kuppikokoni on 75b :Donhan tuo tosi söpöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallinen, ei tarvitse olla huippukunnossa mutta tykkää käydä vaikka luistelemassa tai lätkimässä sulkista. Tekee osansa kotitöistä, on luotettava, hauska ja sopivan rento. Ulkonäkövaatimuksia ei ole lainkaan, mutta jostain syystä pyöreähköt kasvot näyttävät usein tosi seksikkäiltä
M26
Ihanaa, kun kerrankin joku kehuu pyöreähköjä kasvoja!! Valtavan hauska kuulla! Yleensä olen tottunut ajattelemaan, että pyöreähköt kasvoni ovat epäseksikkäät, koska ne saavat näyttämään nuorelta ja tyttömäiseltä sen sijaan, että näyttäisin ikäiseltäni aikuiselta ja viisaalta naiselta. Tosiaankin mukava tiedostaa, että jossain on joku (mieheni lisäksi), joka saattaa viehättyä kasvoistani.
Pyöreät kasvot on yleensä todella kauniit, moni kaverinikin tykkää :)
Aina vain parempaa, jeee! Ehkä täytyy alkaa uskoa, että myös kasvoni voivat vetää miehiä puoleensa. Tähän asti olen ajatellut, että se on vartaloni, mutta jospa osasyynä onkin kasvoni. Se olisi jonkinlainen helpotus itselleni. Tätä täytyy pohtia :)
Miten se on helpotus?
Olen ajatellut, ettei minussa ole miehistä muuta viehättävää ulkonäöllisesti kuin vartalo. Se tuntuu hieman pahalta ajatukselta, että miehet kiinnostuvat siitä, mitä minulla on tarjottavaa kaulasta alaspäin. Siksi aina hieman kauhistun, kun joku lähestyy, koska ajattelen, että olen läheltä pettymys miehelle enkä haluaisi nähdä sitä hänen ilmeestä. Minulla on hyvä vartalo ja tiedän, että sitä minussa ensimmäiseksi aina katsotaan. Olisi mukava ajatella, että se ero naisellisesta vartalosta ei olisi liian suuri suhteessa tyttömäisiin kasvoihini.
Toki tämä on hieman pinnallista ajattelua ja mielestäni persoona ja sisäinen kauneus on aina tärkeämpää. On vain jotenkin ahdistava ajatus ollut, että vartalo ja kasvot ovat eri paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallinen, ei tarvitse olla huippukunnossa mutta tykkää käydä vaikka luistelemassa tai lätkimässä sulkista. Tekee osansa kotitöistä, on luotettava, hauska ja sopivan rento. Ulkonäkövaatimuksia ei ole lainkaan, mutta jostain syystä pyöreähköt kasvot näyttävät usein tosi seksikkäiltä
M26
Ihanaa, kun kerrankin joku kehuu pyöreähköjä kasvoja!! Valtavan hauska kuulla! Yleensä olen tottunut ajattelemaan, että pyöreähköt kasvoni ovat epäseksikkäät, koska ne saavat näyttämään nuorelta ja tyttömäiseltä sen sijaan, että näyttäisin ikäiseltäni aikuiselta ja viisaalta naiselta. Tosiaankin mukava tiedostaa, että jossain on joku (mieheni lisäksi), joka saattaa viehättyä kasvoistani.
Aina vain parempaa, jeee! Ehkä täytyy alkaa uskoa, että myös kasvoni voivat vetää miehiä puoleensa. Tähän asti olen ajatellut, että se on vartaloni, mutta jospa osasyynä onkin kasvoni. Se olisi jonkinlainen helpotus itselleni. Tätä täytyy pohtia :)
Miten se on helpotus?
Olen ajatellut, ettei minussa ole miehistä muuta viehättävää ulkonäöllisesti kuin vartalo. Se tuntuu hieman pahalta ajatukselta, että miehet kiinnostuvat siitä, mitä minulla on tarjottavaa kaulasta alaspäin. Siksi aina hieman kauhistun, kun joku lähestyy, koska ajattelen, että olen läheltä pettymys miehelle enkä haluaisi nähdä sitä hänen ilmeestä. Minulla on hyvä vartalo ja tiedän, että sitä minussa ensimmäiseksi aina katsotaan. Olisi mukava ajatella, että se ero naisellisesta vartalosta ei olisi liian suuri suhteessa tyttömäisiin kasvoihini.
Toki tämä on hieman pinnallista ajattelua ja mielestäni persoona ja sisäinen kauneus on aina tärkeämpää. On vain jotenkin ahdistava ajatus ollut, että vartalo ja kasvot ovat eri paria.
Musta tuntuu että vähän ylianalysoit :) Uskon että miehet jotka lähestyvät sinua pitävät sinusta ihan kokonaisuutena, minä en ainakaan edes osaa eritellä mistä asioista pidän eniten kauniissa naisessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen kirjoitti:
Voi vitsi nyt tekis mieli lähteä vähän puumailemaan. Harmi kun omat rintani ovat melko pienet. :(
Haluaisin silti halia ja silitellä jotain 18-vuotiasta poikaa.N24
Lähde ihmeessä. 18v pojan saa helposti iskettyä, ja he ovat ihanan aitoja ja söpöjä. Tuon ikäiset nuoret miehet tyypillisesti rakastavat hellyyttä ja palvovat omaa naistansa. Vähän tissitakiaisia ne tosiaan on, mutta sekin on ihan suloista
Hyvä mainospuhe nuorista miehistä. Sait jopa sanan tissitakiainen kuulostamaan söpöltä :D Täytyy kai ostaa uudet paristot vibraan ennen kuin isken oikeasti jonkun 18-vuotiaan pojan :D
N31
Jos et ole varattu, niin ota ihmeessä mieluummin se 18-v poika ;D Itsellä oli 10 vuotta nuorempi kesäromanssi pari vuotta sitten, en ole ikinä saanut niin hyvää kohtelua keneltäkään ja eipä ollut tuona aikana vibraakaan ikävä :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko yhtyä tuohon tissikeskusteluun, olen 26v nainen ja mun 22v mies on sitä mieltä että mulla on ihanat ja suuret rinnat. Kuppikokoni on 75b :Donhan tuo tosi söpöä
Omalla vaimollani samankokoiset, ja mielestäni ihan täydelliset :) Varmaan oikeasti keskikokoiset, mutta kyllä ne mun mielestä on isot :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Miten se on helpotus?
Musta tuntuu että vähän ylianalysoit :) Uskon että miehet jotka lähestyvät sinua pitävät sinusta ihan kokonaisuutena, minä en ainakaan edes osaa eritellä mistä asioista pidän eniten kauniissa naisessa
Kyllä, olet varmasti oikeassa :)
Vierailija kirjoitti:
Hah, nuoret miehet haluaa av-mammojen imetettäviksi ja palstan puumat on ihan liekeissä :D
Mietin samaa :D Onko näillä naisilla joku lapsettomuustrauma, kun pitää saada työntää tissi nuoren pojan suuhun kun ei vauvaa kerran ole?
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen kirjoitti:
Voi vitsi nyt tekis mieli lähteä vähän puumailemaan. Harmi kun omat rintani ovat melko pienet. :(
Lähde ihmeessä. 18v pojan saa helposti iskettyä, ja he ovat ihanan aitoja ja söpöjä. Tuon ikäiset nuoret miehet tyypillisesti rakastavat hellyyttä ja palvovat omaa naistansa. Vähän tissitakiaisia ne tosiaan on, mutta sekin on ihan suloista
Nyt mäkin haluan tollasen nuoren pojan, joka menee musta ihan sekaisin :D Ei pitäisi lukea näitä kun on kauheessa puutteessa. Kävin jo vaihtamassa paljastavampaa päälle ihan fiiliksen takia :D
n27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen kirjoitti:
18v tissitakiainen kelpaisi oikein hyvin. Omalle miehelleni olen täysin ilmaa
Olisi ihan oikein kumppanillesi, että vaihtaisit sen nuorempaan mieheen, joka oikeasti arvostaisi sinua ja kohtelisi rakastavasti.
Älykäs
Pohdiskeleva
Kiinnostuneempi henkisistä arvoista kuin materiasta
Oman tiensä kulkija
Luotettava ja rehellinen
Viihtyy luonnossa
Vela
Yli 170cm
Normaalipainoinen, hoikka tai muodokas (en osaa päättää)
Pienehköt rinnat, hyvä peppu
Tummat puolipitkät hiukset
Seksuaalisesti jossain määrin dominoiva
Ikä mieluiten 40+ mutta saa olla nuorempikin/vanhempikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, nuoret miehet haluaa av-mammojen imetettäviksi ja palstan puumat on ihan liekeissä :D
Mietin samaa :D Onko näillä naisilla joku lapsettomuustrauma, kun pitää saada työntää tissi nuoren pojan suuhun kun ei vauvaa kerran ole?
Harva täällä on mistään imetyksestä puhunut. Ja kai sitä saa innostua nuoremmista siinä missä vanhemmistakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-älykäs
-sivistynyt
-akateeminen
-hauska
-hyvä perse
-pienet tissit
-viihtyy luonnossa
-urheilullinen
-väh. 170cm
-seikkailunhaluinen
-seksihulluSinä itse? No se on hyvä, että on sinut itsensä kanssa. Yhdelläkään miehellä ei taida olla ihannepituuden puolesta alarajaa.
Samat itsellä. Minimipituus että nainen ylettyy suutelemaan varpaillaan tai 10 cm koroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit, iso takamus, timmi muuten, antaa seksiä kun haluan, tekee ruokaa kun on nälkä ja ei halua lapsia
Ehkä ei kannata hakea pitkäaikaista vaimoa näillä spekseillä vaan tyytyä tinderin kertakäyttönaisiin.
Ihan vaan tiedoksi että me naiset ei olla mitään aivottomia palvelijoita ja tarvittaessa paikalle kutsuttavia pi*lunkatotelineitä.
Vastaavasti me naiset voitaisiin listata miesvaatimuksiksi isot ja kiinteät rintalihakset sekä tömäkkä 6-pack, korjaa autoni kun käsken, asentaa tietokoneeni kun niin vaadin, maksaa laskuni tilipäivänään koska miehillä on yleensä parempi palkka ja vonkaa s*ksiä enintään kerran viikossa.
Jos näytät tältä
https://www.instagram.com/p/Brfz0gfB9T2/
ja seksi on mitä minä haluan, ja seksin lisäksi pääsen halaamaan pyrstöäsi joka päivä, niin ehdotuksesi onnistuu ongelmitta. Noh, massakauden lopussa erottuvuus vähän kärsii, siitä ei oikein voi välttyä jos haluaa kasvua.
Tosta ei oikein kunnolla nähnyt miltä se näyttää, kun toi perse oli tiellä.
Kroppa on se jolla on väliä, siitä oli täälläkin ketju joku päivä sitten, ylivoimaisesti useimmat miehet oli sitä mieltä että kroppa on tärkeämpi kuin kasvot. Naiset taas sanovat että kasvot, mitä nyt joitakin "raamikkuus" tai käsivarret vastauksia oli kasvojen seassa.
Itsekin sanoisin, että tinder/bumble/bagel/jne:ssä tarpeeksi hyviä kasvoja tulee vastaan koko ajan, tarpeeksi hyviä vartaloita aika harvoin. Oikeassa elämässä, etenkin salilla, kyllä törmää semmoisiin, mutta eivät tuppaa olemaan sinkkuja.
Luonne on tietysti se joka vie maaliin, mutta sitä ennen tulee karsinnat, joihin pääsee ulkonäöllä.
Nykyaika. Jos puolet on ylipainoisia ja lopuistakin puolet laihaläskejä, vartalolla saa isomman edun jos kuuluu siihen vähemmistöön jolla se on kuosissa.
Jos 90% naisista olisi normaalipainoisia tai hoikkia, ehkä kasvoista puhuttaisiin enemmän.
Puuma ilmoittautuu! Olen 26 ja mies 19. Ja olen hoikka isolla perseellä ja olemattomilla rinnoilla varustettu nainen. Niin en ainakaan häntä näillä rinnoillani hurmannut 😂 pitkä ja urheilullinen kylläkin.
Puuma voi hurmata nuoren miehen joko riettaudella tai lempeydellä. Itse käytän jälkimmäistä taktiikkaa :) ei tarvita isoja tissejä
N33
On heillä muutakin mielessä, mutta onhan se fakta että miehet yleensä syttyvät naisen rinnoista, eikä siinä ole mitään pahaa. Täälläkin on moni nainen sanonut olevansa ylpeä tisseistään. Minusta on aika väsynyttä alkaa syyttämään miehiä siitä, että he pitävät naisten rinnoista