Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et syö aamupalaa tai juot max kahvin aamulla: oletko laiha, normaali vai ylipainoinen?

Vierailija
23.05.2019 |

Tuli tällainen asia mieleen. Eli jos ei syö heti herättyään, vaan vaikka parin tunnin päästä heräämisestä tai vaikka syöt lounasaikaan seuraavaksi?

Sinä joka et syö aamupalaa tai juot max kahvin aamulla: oletko laiha, normaali vai ylipainoinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia olen juonut pelkän kahvin ja olen välillä ollut hoikka ja välillä normaalipainoinen nyt yli 10 vuotta- riippuen treenaamisista ja muista syömisistä. Aamupala ei todellakaan ole mikään välttämättömyys yhtään millekään. En ole koskaan oikeastaan tykännyt syödä aamupalaa, en edes lapsena.

Vierailija
22/30 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina elänyt tuolla tyylillä ja olin aikaisemmin ylipainoinen. Nykyisin olen 170/62, omasta mielestäni olen suht normaali mies, mutta jotkut sanovat laihaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö kuin pienen palan leipää, lasketaanko se vai ei? Olen normaalipainossa hyvin hoikan puolella. 

Siis sähän syöt sen leivän, miksi sitä ei laskettaisi?

Ei lasketa

Lasketaan. Pieni pala leipää voi olla vaikka miten iso pala, johon on ahdettu koko repertuaari päällisiä, voit, paistetut kananmunat, juustot, kinkut, salaatit, tomaatit, kurkut, ihan mitä vain. Sehän on äkkiä jo ateria.

Vierailija
24/30 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Valpio syö joka kolmas päivä.No onhan siinä alkossakin kaloreita.

Vierailija
25/30 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö kuin pienen palan leipää, lasketaanko se vai ei? Olen normaalipainossa hyvin hoikan puolella. 

Siis sähän syöt sen leivän, miksi sitä ei laskettaisi?

Ei lasketa

Lasketaan. Pieni pala leipää voi olla vaikka miten iso pala, johon on ahdettu koko repertuaari päällisiä, voit, paistetut kananmunat, juustot, kinkut, salaatit, tomaatit, kurkut, ihan mitä vain. Sehän on äkkiä jo ateria.

Lasketaan se, vaikka se olisikin vain se pieni leipäpala. Syömistähän se on.

Vierailija
26/30 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/30 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt aamupalaa sitten lapsuuden kertaakaan ja silloinkin söin sen vain pakosta (”aamun tärkein ateria” jäkä jäkä). Syön muutenkin yleensä vain kerran päivässä, iltapäivästä tai illasta, riippuen mitä menoja on. Syöminen on jotenkin tosi epäkiinnostavaa, en sitä juuri mieti vaan tankkaan vaan. Mutta mähän myöskin nukun ”ihan väärin”, koska mulle riittää viitisen tuntia yössä.

Olen aina ollut hoikka, 167/55. Kaikki arvot täysin kunnossa. Ikää mulla on nyt 40.

Vierailija
28/30 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ylipainoinen, nykyään normaalipainoinen.

Vierailija
29/30 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tai en syö, se vähän vaihtelee, olen normaalipainoinen. Olen kuitenkin kuullut useamman sukulaisen painonhallintakamppailua seuranneena pannut merkille, että he, jotka ovat pudottaneet painoa ja onnistuneet ylläpitämään normaalipainon, ovat alkaneet syömään säännöllisesti aamupalan.

Jotenkin niin se menee, että keho "rekisteröi" parhaimman ravitsemustilan (siis korkeimman vaa'an lukeman) ja pyrkii siihen aina takaisin. Jos siis on ollut ylipainoinen, on tärkeä pitää itsensä riittävän kylkiäisenä läpi päivän, jottei nälkäinen kroppa illalla "vaadi" vetämään napaa täyteen.

Jos on aina ollut hoikka ja solakka niin sitten voi syödä silloin kun hyvältä tuntuu koska kroppa ei sillälailla tavoittele "menetettyjä kiloja takaisin".

Vierailija
30/30 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, mutta ongelma on työn alla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän