Ihastukseni outo käytös...
Ihastuin nuoreen, lapsettomaan mieheen toiselta paikkakunnalta. Hän on 3v itseäni nuorempi. Itselläni kaksi lasta ja avioliitto takana. Hänellä vain yksi pitempi seurustelusuhde. Päädyimme sänkyyn ja vietimme oikein hempeitä hetkiä, rakastelunkin jälkeen. Hän kertoi haluavansa yhä nähdä minua.
Seuraavana päivänä otin yhteyttä häneen. Hän oli asiallinen ja ystävällinen, tosin kiireinen, lähtöä tekemässä eikä ehtinyt tapaamaan. Hän pyysi kuitenkin minua luokseen käymään ja kertoi että voin majoittua hänen luonaan. Jollei hänen veljensä ole tulossa juuri sinä viikonloppuna milloin olen tulossa hänen paikkakunnalleen.
Kerroin että minulla on tunteita häntä kohtaan. hän siihen että oli meillä oli mukavaa ja ei kadu mitään ja minun kanssani mukava ja helppo olla. Muttei hän selvinpäin olisi mitään ehkä yrittänyt (tarkoitti sänkyyn päätymistä)
No, pian hän ilmoitti napakasti että hänelle onkin tulossa veljensä juuri sinä viikonloppuna kun olen tulossa hänen kotipaikkakunnalleen ja hänellä ei ole aikaa. Ja ehdotti että tapaisimme kun hän tulee taas minun paikkakunnalleni. Pyysin häntä sanomaan suoraan jos hän ei halua nähdä enää. Hän kielsi ja sanoi hänellä olevan vain kiireitä ja että kyllä hän suoraan sanoisi jos asia näin olisi ja ehdotti että kävisimme kuitenkin vaikka kahvilla kun kerroin kuitenkin tulevani hänen kotipaikkakunnalleen. Pettymys oli kova kun odotin että vietämme pari yötä yhdessä ja suunnittelin mitä kaikkea voisimme yhdessä tehdä.
Ilmoittelin sitten että olen tulossa ystävieni kanssa sovitusta seuraavana viikonloppuna ja kysyin onko hänellä sitten aikaa ja vihjasin siihen suuntaan että voisinko tulla sinä viikonloppuna hänen luokseen yöksi. Hän vastasi vasta seuraavana päivänä lyhyesti että "joo, kai se näkeminen onnistuu mutten voi vielä varmaksi luvata mitään". Kysyin että mistä moinen salaperäisyys johtuu, johon hän vastasi että kun ei vielä tiedä kyseisen viikonlopun menoja niin ei osaa luvata varmaksi.
Mitä ihmeen pelleilyä tämä nyt sitten, mitä tuo mies oikein meinaa?? Menikö pupu pöksyyn? Kyllä hän kertoi yhteisenä yönämme ettei hän valmis suhteeseen, minä myös hänelle etten minäkään juuri eronneena ajattele mitään vakavia.
Minä olin kuitenkin halukas hänet tapaamaan, valmis käyttämään vuosilomavapaitani ja matkustaa hänen luokseen satoja kilometrejä tavataksemme ja järjestelin asioitani reissu mielessä, hankin lastenvahdin lapsillemme siksi ajaksi ja hän lapsettomana, yksineläjänä ei osaa sanoa löytyykö häneltä sitten kuitenkaan aikaa seuraavana viikonloppuna. Muutenkin yhteydenotot ovat lähteneet minun aloitteestani. Mitenhän montaa naista oikein pyörittää yhtäaikaa vai eikö vaan tiedä mitä haluaa, haluaa pitää minut "varalla", ei tavata muttei hylätäkään. Huoh. Paska mies.
Kommentit (25)
sänkyyn toisen kanssa jollei tunteita peöissä? En minä ainakaan!
ehdotti että voisin tulla hänen luokseen yöksi kun kerroin tulevani muissa merkeissä hänen kotipaikkakunnalleen ja yövyn hotellissa. Sitten se ei käynytkään kun veli oli tulossa, mutta ehdotti jos kävisimme kahvilla. Mitä tarkemmin tiedustelin, ajankohtia tms. niin sitä kauemmaksi miestä ajoin. Tällähetkellä juttelumme jäi siihen että hän haluaa nähdä mikäli ehtii. Puolentoista viikon kuluttua olen menossa hänen paikkakunnalleen (hän tietää sen ja olen tehnyt selväksi hänelle että muissa merkeissä kun häntä tapaamaan). Hän saa sitten itse ehdottaa tapaamista jos haluaa ja sitten mietin haluanko enää itse.
Ja sanoin hänelle että elän päivän kerrallaan, en ajattele vakavia ja kiva olisi nähdä hänen kanssaan kaveri-mielessä vasta jälkeen kun sanoin tunteiden olleen pelissä yhteisenä yönämme, en ennen sitä.
että mies pelästyi kun ap "hyökkäsi" kimppuun tunteineen ja uusioperheineen,
nuorempi, lapseton mies varmaan puolikauhistui kun alkoi kuvittelemaan silmissään miten ap tunnustaa rakkauttaan ja seuraavien treffien jälkeen on jo lapsineen muuttamassa miehen poikamiesboksiin,
lapset pelottaa monia lapsettomia ja uusioperhekuviot tuntuu tosi etäisiltä ja arveluttavilta,
ehkä sä ap siis "hieman" hätäilit nyt tunnustaessasi tunteesi yhden yön jälkeen ja höökien heti viikonloppukylään :/