Listakaa syitä miksi on ihanaa asua helsingin keskustassa!
! Ullanlinnalaiset ja eiralaiset ovat täydellisiä ihmisiä
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nää on kivoi kirjoitti:
Narkkarit
Juopot
ihmismassat
väkivallan uhka
saasteet
No ei Ullanlinnassa/Eirassa
Noissakin paikoissa on alkoholistien ja narkomaanien asuntoloita ja yksittäisiä tukiasuntoja.
Eikös se ole Perämiehenkadulla eli Punavuoressa?
No joo, mutta tukiasuntoja on ainakin Korkeavuorenkadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nää on kivoi kirjoitti:
Narkkarit
Juopot
ihmismassat
väkivallan uhka
saasteet
No ei Ullanlinnassa/Eirassa
Noissakin paikoissa on alkoholistien ja narkomaanien asuntoloita ja yksittäisiä tukiasuntoja.
Eikös se ole Perämiehenkadulla eli Punavuoressa?
No joo, mutta tukiasuntoja on ainakin Korkeavuorenkadulla.
No voi hellanlettas! Joku nuorten tukiasunto ei kyllä haittaa mitään. Todella ikäviä tyyppejä te böndet olette! Hävetkää! Onneksi me Ullanlinnalaiset olemme fiksumpia ja suvaitsevaisempia!
Etu-Töölö, koska:
Ei maahan muuttaneita ulkolaisia.
Ei narkkeja
Luonto ja meri lähellä
Kävelymatka keskustaan
Hyvin tilaa prätkilleni ja autoilleni
Ei persaukisia
Edulliset asumiskustannukset
Tunnelmalliset vanhat talot
Siinä muutama syy..
Ukko36 kirjoitti:
Etu-Töölö, koska:
Ei maahan muuttaneita ulkolaisia.
Ei narkkeja
Luonto ja meri lähellä
Kävelymatka keskustaan
Hyvin tilaa prätkilleni ja autoilleni
Ei persaukisia
Edulliset asumiskustannukset
Tunnelmalliset vanhat talotSiinä muutama syy..
Just joo ;)
Maalaisia hirvittää kaupungissa. Minä en itse löydä ainuttakaan syytä miksi pitäisi asua keskustan ulkopuolella. t: varakas keski-ikäinen cityvihreä
Vierailija kirjoitti:
no et saa tähän yhtään vastausta...siellä asutaan pakosta kun ollaan niin uusavuttomia ettei muualla pärjätä. Ajokorttia ei ole ja lumikola on aivan outo kapistus. Ei osata vaihtaa lamppua vaan sitä varten tilataan huolto-ukko.
Meillä täällä Ullanlinnassa ei muuten todellakaan ole mitään ”huoltoukkoja” vaan TALONMIES.
nää on kivoi kirjoitti:
Narkkarit
Juopot
ihmismassat
väkivallan uhka
saasteet
Olen asunut Helsingissä yli 40 vuotta, ja mikään noista ei ole koskaan minua vaivannut/kiusannut.
Meri (iltakävely merenrantareittejä pitkin on aina vaan yhtä ihanaa)
paljon gallerioita ja museoita samoin kuin useampi kirjasto kävelymatkan päässä
turvallista liikkua myöhään illalla
näkee kaikenlaisia ihmisiä, ei pelkkää prisma-kansaa
toimiva jätehuolto ja kierrätys (ei enää edellisen taloyhtiön pursuavia jätekatoksia)
tunnelma - pikkuliikkeet, kahvilat terasseineen
kauniit vanhat rakennukset ja toisaalta värikkäät uudet alueet
Vierailija kirjoitti:
Helevetinmoinen meteli 24/7, se aiheuttaa stressin ja työkyvyttömyyden parissakymmenessä vuodessa, jonka jälkeen pääsee eläkkeelle.
Ainakaan uusissa taloissa ei kuulu mitään sisälle, vaikka aivan naapurikorttelissa rakennettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse asun ihan maalla Keski-Suomessa, mutta ei se tarkoita ettenkö osaisi löytää hyviä puolia elämästä kaupungin keskustassa. Kai nyt kaikki osaavat.
Samoin, asun ja viihdyn maalla isossa omakotitalossa, mutta on tosi kiva käydä myös Helsingin keskustassa välillä nauttimassa kulttuuririennoista jne. Typerä maaseutu-kaupunki-vastakkainasettelu on täysin kivikautista ajattelua, ei todellakaan nykypäivää.
Ne, jotka luulevat, että Helsingissä on meteliä, ovat juuri niitä jotka kuvittelevat Helsingin sijaitsevan juna-aseman ja Makkaratalo välissä. On oikeastaan sääli, että he eivät koskaan pääse näkemään sitä kauneutta ja Etelä-Helsingin asuinkatujen sisäpihojen hiljaisuutta kesäiltoina.
Hyvä puoli on se, että kun iäkäs äitini tulee kylään hän pääsee haluaimiinsa museoihin ja tapahtumiin kävellen. Ja itse pääsen taas baareista.