Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon käytätte kuukaudessa ulkonäköön?

Vierailija
22.05.2019 |

Eli kampaaja, meikit, muut?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin nopeasti vuositasolla, että kampaajalle, shampoisiin, hoitoaineisiin, ihonhoitotuotteisiin ja meikkeihin menee noin 1600 vuodessa eli 140 euroa kuussa. Meikkien osuus tästä on noin 240 eli 20 euroa kuussa. 

Aikamoinen summa, mutta toisaalta haluan pitää itsestäni huolta ja olla huoliteltu. Joku toinen voi käyttää rahan johonkin itselleen tärkeämpään. 

Huoliteltu ulkonäko ei vaadi suurta rahallista panostusta.

Vierailija
62/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kuuden viikon välein kampaajalla leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukset. En käy kauneushoitoloissa vaan värjään kulmat ja teen kasvonaamiot ja jalkahoidot itse kotona. Meikkaan lähes päivittäin, käytän shampoota, hoitoainetta ja palasaippuaa, sekä vartalovoidetta ja käsivoidetta. Käytän ainoastaan luonnonkosmetiikkaa ja minulla on atooppinen iho, jos nyt joku takertuu tähän vartalon rasvaamiseen kuten aiemmissa viesteissä. Laskin nopeasti vuositasolla, että kampaajalle, shampoisiin, hoitoaineisiin, ihonhoitotuotteisiin ja meikkeihin menee noin 1600 vuodessa eli 140 euroa kuussa. Meikkien osuus tästä on noin 240 eli 20 euroa kuussa. 

Aikamoinen summa, mutta toisaalta haluan pitää itsestäni huolta ja olla huoliteltu. Joku toinen voi käyttää rahan johonkin itselleen tärkeämpään. 

Minäkin pidän itsestäni huolta ja olen huolteltu. Syön terveellisesti ja urheilen sekä käytän suihkua ja hammastahnaa. Maksaa max 5€/kk.

T. Japi 40v

No samat teen minäkin, unohdin tästä kyllä hammastahnan ja -langan :D mutta ne ei paljon kustannuksia nosta. Itsestään voi tosiaan pitää huolta pienemmälläkin summalla, en sitä tarkoittanut ollenkaan. Yllätyin vain tuosta vuositason summasta, kun laskin omia kustannuksia. Mutta tuo 6 viikon välein kampaajalla käynti sitä nostaa, enkä siitä halua luopua. Mielelläni maksan tästä palvelusta :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kuuden viikon välein kampaajalla leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukset. En käy kauneushoitoloissa vaan värjään kulmat ja teen kasvonaamiot ja jalkahoidot itse kotona. Meikkaan lähes päivittäin, käytän shampoota, hoitoainetta ja palasaippuaa, sekä vartalovoidetta ja käsivoidetta. Käytän ainoastaan luonnonkosmetiikkaa ja minulla on atooppinen iho, jos nyt joku takertuu tähän vartalon rasvaamiseen kuten aiemmissa viesteissä. Laskin nopeasti vuositasolla, että kampaajalle, shampoisiin, hoitoaineisiin, ihonhoitotuotteisiin ja meikkeihin menee noin 1600 vuodessa eli 140 euroa kuussa. Meikkien osuus tästä on noin 240 eli 20 euroa kuussa. 

Minäkin pidän itsestäni huolta ja olen huolteltu. Syön terveellisesti ja urheilen sekä käytän suihkua ja hammastahnaa. Maksaa max 5€/kk.

T. Japi 40v

Kalju, jolla parta ei kasva?

64/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun ostan muutaman kerran vuodessa sellaisia meikkejä/ihonhoituotteita, että yksi purkki kestää käytössä vuoden vähintään.

Käyn kasvohoidossa 3-4 krt vuodessa, yksi kerta maksaa 50-100€. Kampaajalla käyn 2-3kk välein, useimmiten ammattikoulussa, kesällä normikampaamossa, kerta maksaa 35-100€.

Veikkaan, että vuodessa kauneudenhoitoon menee 700€.

Vierailija
65/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Japi 40v

Kalju, jolla parta ei kasva?

Hiuksia voi leikata itse, ajaa tyylikkäät sänget ja partaveitsen saa teroitettua itse.

Vierailija
66/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo ja hoitoaine 20 e

Suihkugeeli 3 kk välein 6 e

Puhdistusaine 2 x vuodessa 15 e

Voide  2 x vuodessa 35 e

Vierailija
67/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä käyttäis vuoden vanhaa ripsiväriä. Miten suihkugeeli kestää 2kk, kuinka harvoin peseydytte 😲

Mulla menee kaks suihkugeeli-purkkia viikossa :D

Miksi lutraat sitä turhaan? Tuskin esim käsivartesi tai sääresi haisevat vaikket niitä olisi hetkeen pessytkään, joten eivät ne kaipaa mitään suihkugeeliä, vesi riittää.

No ei kai ne haisekkaan kun pesen ne päivittäin :D tykkään niistä tuoksuista, siksi lotraan niillä.

Vierailija
68/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen tyytyväinen ulkonäkögeeneihini, mutta vastapainona on sairauksia. Mieluummin olisin ruma ja terve.

Mikset mieluummin olisi kaunis ja terve? Eihän nuo ole mitenkään toisensa poissulkevia. Minä olen ruma ja sairas. 

Vierailija
69/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä käyttäis vuoden vanhaa ripsiväriä. Miten suihkugeeli kestää 2kk, kuinka harvoin peseydytte 😲

Miksi lutraat sitä turhaan? Tuskin esim käsivartesi tai sääresi haisevat vaikket niitä olisi hetkeen pessytkään, joten eivät ne kaipaa mitään suihkugeeliä, vesi riittää.

No ei kai ne haisekkaan kun pesen ne päivittäin :D tykkään niistä tuoksuista, siksi lotraan niillä.

Mille käsivarsi jota ei ole vaikka 2 päivään pesty haisee? Teepä testi, saatat yllättyä.

Vierailija
70/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kolme.

Vierailija
71/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille käsivarsi jota ei ole vaikka 2 päivään pesty haisee? Teepä testi, saatat yllättyä.

Sepä riippuu paljolti mitä on tehnyt. En tee testiä. Miltein päivittäinen oleilen porealtaassa myös joten haluan sen kloorin hajun pois.

Vierailija
72/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 250€

Kampaaja, manikyyri,meikit ja sampoot.

Vierailija
73/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea muoto on "paljonko".

Vierailija
74/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ripset ja Kynnet 100e (asun ulkomailla, hintataso edullisempi)

- Hiukset 50 e (tehohoidon teen kerran kuussa päänahkaan sekä hiuksiin)

- Ihonhoito vaihtelevasti 50-200 euroa, Käyn yleensä kasvohoidossa ja ostan tuotteita 

- Botox 4 kertaa vuodessa, 250e kerta. 

Sitten toki muita satunnaisia juttuja. Tienaan hyvin, joten näihin on varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi