Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon käytätte kuukaudessa ulkonäköön?

Vierailija
22.05.2019 |

Eli kampaaja, meikit, muut?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri,meikkivoide ja huulikiilto 30e nämä kestää noin kaksi kuukautta,sen lisäksi vain dödö 2e,suihkugeeli ja hiuslakka. Kynnet on aina lakattuna mutta niitä ostan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa mavalan kynsilakka 4,90e. Vitamiinit ja proteiinit saan ruuasta ja vartaloani en rasvaa..jalkoja joskus decubal perusvoiteella.

Vierailija
22/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn noin 3kk välein, ja sinne menee muutama kymppi. Joku kolmen euron shampoopullo kestää useamman kuukauden, hoitoainetta en käytä. En käytä mitään muotoilutuotteita, joskus harvoin lakkaa suihkaisen, pullo kestää vuosia.

Meikkiä käytän muutaman kerran vuodessa, ripsiväri, huulipuna ja värivoide, nekin kestää vuosia, pitäis ostaa uudet kun ne on jo niin vanhoja, ja ne ei maksa yhteensä kuin ehkä 40€.

Dödöä toki menee joka päivä, mutta ei sitäkään montaa pulloa vuodessa mene.

Eli en juurikaan laita rahaa ulkonäkööni, kampaaja on se kallein,  jos en värjää itse ja tosi kalliiksi tulee permanentti, mutta sitäkään en laita kuin joskus kerran vuodessa, olin toistakymmentä vuotta ilman, nyt olen taas innostunut kiharoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn joka toinen kuukausi ja ripset huollan joka kuukausi, lisäksi perushygienia tarvikkeet niin menisköhän kuukaudessa 200e.

Vierailija
24/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos shampoo lasketaan niin noin 0,66 e/kk.

N27

Vierailija
25/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käyttäis vuoden vanhaa ripsiväriä. Miten suihkugeeli kestää 2kk, kuinka harvoin peseydytte 😲

Vierailija
26/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa.

Vierailija
27/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 30 euroa kuuaudessa, kampaajakäynnit on se suurin erä. Ihan liikaa mun mielestä.

Vierailija
28/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä käyttäis vuoden vanhaa ripsiväriä. Miten suihkugeeli kestää 2kk, kuinka harvoin peseydytte 😲

2-4 kertaa viikossa, aivan hyvin kestää kauankin. Ei sitä ainetta paljon tarvita eikä varsinkaan joka paikkaan.

Vierailija
29/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustuotteisiin kolmen kuukauden välein 20 euroa, kuukausi sitten ostin ripsivärin ja meni 4 euroa. Deodorantteihin meni joku 5 euroa, ostin 2, koska sitä kuluu.

Kampaajakäynti vasta lauantaina, siihen menee ehkä joku 30 euroa, latvoja vain siistitään. Edelliskerrasta on 4 kk aikaa ja meni sen 30 euroa pelkkään olaplex-hoitoon.

Kasvonaamiot ja - voiteet ostan marketista ja viimeks meni 5 euroa.

Vierailija
30/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt lähdetä taas tolle iänikuiselle "kuinka usein käyt suihkussa"-linjalle :'D

Vierailija
31/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkugeeli pelkästään kuivattaa ihoa. Jos välttämättä haluaa käyttää niin kainaloihin ja jalkoihin, riittää pieni pisara, sehän vaahtoaa.

Vierailija
32/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla 3 kk välein noin 40 e x4 0 = 160

Meikkejä varmaan enintään 30/vuosi

Shamppot jaetaan perheen kesken, Lidl Sensitiveä, varmaan noin pullo/kk ja siitä mun osuus 50 snt? x 12 = 6

Dödö n. 2 kk välein 2,50 eli x 6 = 15

Hiuslakkaa 2 pulloa vuoteen, 5 e

216/12 = 18

Eli parikymppiä kuussa, eikä mua kukaan ole luolapeikoksi haukkunut. Nainen olen.

Vierailija
33/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suihkugeeli kestää 2kk, kuinka harvoin peseydytte 😲

Tyypillinen suihkugeeli lie 300lm. 300ml/60pv = 5ml per kerta. Se on tarpeeksi, mittaa vaikka maustemitalla kuinka paljon tuo on.

Vierailija
34/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kaks suihkugeeli-purkkia viikossa :D

Vierailija
35/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin paljon menee vuodessa ja jaoin sen 12 , tulos pyöristettynä 3.85e kuukaudessa.

Vierailija
36/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkugeeli pelkästään kuivattaa ihoa. Jos välttämättä haluaa käyttää niin kainaloihin ja jalkoihin, riittää pieni pisara, sehän vaahtoaa.

Eikä kuivata. Mulla menee 3 pulloa kuussa, tykkään eri tuoksuisista suihkugeeleistä ja aina oltava ainakin 10 erilaista kaapissa.

Vierailija
37/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

300€/kk? Jotain siihen suuntaan. En oo laskeskellut.

Vierailija
38/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kaks suihkugeeli-purkkia viikossa :D

Miksi lutraat sitä turhaan? Tuskin esim käsivartesi tai sääresi haisevat vaikket niitä olisi hetkeen pessytkään, joten eivät ne kaipaa mitään suihkugeeliä, vesi riittää.

Vierailija
39/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 200- 500 e/ kk. Enkä edes meikkaa enkä ole kaunis. 

Vierailija
40/74 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kuivata. Mulla menee 3 pulloa kuussa, tykkään eri tuoksuisista suihkugeeleistä ja aina oltava ainakin 10 erilaista kaapissa.

Huh.. ja kyllä kuivattaa, sinulla on ehkä rasvainen iho niin et huomaa. Mikäpä siinä jos tuosta tykkäät, mutta ihan turhaa rahanmenoa puhumattakaan luonnosta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä