Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kulkee risoissa kengissä ja vaatteissa

Vierailija
22.05.2019 |

Ja olettaa ettei kukaan perheessä osta vaatteita.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit sitten pihin miehen? Oliko yllätys?

Vierailija
2/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otit sitten pihin miehen? Oliko yllätys?

Mun mielestä meidän perhe on köyhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin entä sitten?

Vierailija
4/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi? Rahalle on parempaakin käyttöä

Vierailija
5/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että se on noloa.

Vierailija
6/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparit ja kierrätykset on keksitty, vinkkaa sille.

Vierailija
7/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vähävaraisenkaan tarvitse ihan resupekkana ja epäsiistinä kulkea.

Vierailija
8/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vähävaraisenkaan tarvitse ihan resupekkana ja epäsiistinä kulkea.

Niin ja sitten kun tämä koskee koko perhettä. Eli niitä vähiä rahoja ei saa muutkaan perheessä käyttää vaatteisiin/kenkiin. Eipä se niin haittaisi jos se koskisi vain miestä.

Vierailija
9/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisen miehen otit? Minä en menisi toista kertaa treffeille tuollaisen miehen kanssa. 

Vierailija
10/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettynä saa hyväkuntoisia ja edullisia vaatteita vaikka mistä, jo nyt on kumma jos ei miehen mielestä edes sellaisia saisi ostaa?! Ja kyllä uuttakin on joskus saatava.

Vierailija
11/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisen miehen otit? Minä en menisi toista kertaa treffeille tuollaisen miehen kanssa. 

Eipä sitä kaikkea saa selville yksillä tai kaksilla treffeillä. -ei ap

Vierailija
12/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan köyhdytty naimisiin menon jälkeen eikä mies silloin tavatessa tuollainen ollut. Hänellä oli hyvät vaatteet.

Vierailija
13/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilmeisesti hieman tyhmän pulskea päämäärätön pikkupoika, joka ei arvosta itseään eikä muitakaan. Oliko hän sellainen aikaisemminkin vai onko tyyli muuttunut välinpitämättömäksi nyt?

Meillä mies ei varmasti lähde omaa pihaa kauemmaksi rikkinäisillä vaatteilla, sama juttu koko perheellä. Näin on ollut aina ja jos mies tyyliään muuttaisi, niin sitten olisi jo asiat huonosti.

Vierailija
14/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ilmeisesti hieman tyhmän pulskea päämäärätön pikkupoika, joka ei arvosta itseään eikä muitakaan. Oliko hän sellainen aikaisemminkin vai onko tyyli muuttunut välinpitämättömäksi nyt?

Meillä mies ei varmasti lähde omaa pihaa kauemmaksi rikkinäisillä vaatteilla, sama juttu koko perheellä. Näin on ollut aina ja jos mies tyyliään muuttaisi, niin sitten olisi jo asiat huonosti.

Ei ollut sellainen. Aiemmin hänellä oli hyvä työ mutta siitä irtisanottiin tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Joutui hommaamaan pienempi palkkaisen työn josta ei niin välitä.

Vierailija
15/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä kaikkea saa selville yksillä tai kaksilla treffeillä. -ei ap

Jaa, että yhdet tai kahdet treffit ja sitten onkin jo lapsia?

Kyllä sen näkee ihan kaikesta, jos mies on hölmö ja välinpitämätön asioista jo viimeistään toisilla treffeillä tai miehen kotona. Tai ainakin minä näen sellaiset helposti.

Vierailija
16/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan köyhdytty naimisiin menon jälkeen eikä mies silloin tavatessa tuollainen ollut. Hänellä oli hyvät vaatteet.

Äitikö oli ostanut miehen vaatteet? Ilmeisesti sinun pitää alkaa nyt vaimona olemaan miehen äitee.

Asialliset vaatteet pitää olla koko perheellä, siitä en tinkisi yhtään. En keskustelisi edes asiasta enempää, sillä jos toinen ei ole ihan aivoton, niin hän asia on itsestään selvää.

Vierailija
17/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tupakka ja viina.

Vierailija
18/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitikö oli ostanut miehen vaatteet? Ilmeisesti sinun pitää alkaa nyt vaimona olemaan miehen äitee.

Asialliset vaatteet pitää olla koko perheellä, siitä en tinkisi yhtään. En keskustelisi edes asiasta enempää, sillä jos toinen ei ole ihan aivoton, niin hän asia on itsestään selvää.

Ei vaan silloin hänellä oli parempi työ ja jäi rahaa hommata vaatteita.

Vierailija
19/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tupakka ja viina.

Meillä ei kukaan polta eikä käytä alkoholia.

20/35 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varaa ostaa vaatteitta mutta ottaa pahasti päähän että viime kesänä ostetut Rukan shortsit kulahti jo viimekesänä. Rukan shortsit hajosi toissapäivänä. Kolmevuitta vanhat marketin halpis shortsit on jalassa ja ne on kuin uudet vaikka niitä on käytetty enemmän kuin Rukan shortseja lenkkarit on tänä vuonna ostettu ja t-paita viimevuonna.

Ei ihmisen pukeutumisesta pysty päättelemään varallisuus tasoa