Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta?
Milloin ostit viimeksi? Oliko onnistunut ostos vai palautitko?
Kommentit (27)
Olin katsellut yksiä kenkiä mainoksissa ja kun niitä ei ollut parissa tutussa kenkäkaupassa, päätin kuukausi sitten kokeeksi tilata netistä. No eihän ne sopinut ollenkaan. Ei vaan istunut mun kavioon. joten palautin. Olihan turha yritys.
Junaliput pari päivää sitten. Lienevät onnistunut ostos, ei vielä käytetty. Ei mahdollisuutta palauttaa.
Eihän sieltä koskaan saa sitä mitä oikeesti haluaa. Aina joku malli tai väri tai muu ominaisuus muuttunu ja homma kusee.
Vierailija kirjoitti:
Junaliput pari päivää sitten. Lienevät onnistunut ostos, ei vielä käytetty. Ei mahdollisuutta palauttaa.
Tää on totta. Junaliput ja muutkin liput toimii.
Voiko niitä muualta edes ostaa?
Sulatettavaa saippuamassaa ja siihen tuoksuöljyä. Toimi kuten pitikin.
Cittarista ruokaa, pesuaineita, kissanhiekkaa yms eilen. Oli onnistunut ostos kuten aina ennenkin.
Sängynpäädyn. Muuten ihan kiva ja kuvan mukainen mutta kuljetuksessa oli tullut musta tahra yhteen kulmaan, eli huonosti paketoitu.
Kesti kuukauden toimittaa pihaan, mietin että kuinka kauan olisi kestänyt kun olisi reklamoinut, palauttanut ja tilannut uuden.
Liian kauan. Olen yrittänyt pestä tahraa huonolla menestyksellä toistaiseksi.
Etuvaloumpiot autoon.
Ostan paljon verkosta, lähes kaiken, en muista milloin olen viimeksi joutunut jotain palauttamaan.
Tennarit Footwayltä, Converset. Tulivat parissa päivässä ja olivat sopivat.
2 puhallettavaa Zorb-palloa. Ulkona ja vedessä toimivat hyvin ja olivat hintansa väärtit.
Fiksuruoka.fi:stä laatikollisen ruokaa, mm. pussikeittoja, kikherneitä, keksejä, kahvia ja mehua. Mehu oli eri makua kuin tilasin, mutta en viitsinyt valittaa siitä, koska lähetetty tuote oli luultavasti parempi. Bussiliput ostan myös aina verkkokaupasta, parhaimmillaan niistä saa 90% alennuksen.
Päivittäistavarakaupasta kaikkea ruuasta pesuaineisiin. Totta hitossa olen tyytyväinen. Ei tarvitse kantaa, eikä pahoittaa kenenkään mieltä, jos ostokset ei ole oikein päin hihnalla tai pakkaan väärää aikaan.
Tilasin Kärkkäiseltä eilen tavaraa, enimmäkseen puutarhatavaroita.
Jokin aika sitten tilasin Kärkkäiseltä paljon tavaraa, kaikkeen muuhun olin tyytyväinen, paitsi että Postin kuljetuksen takia silitysrauta vuosi kuin seula, sen jouduin palauttamaan. En ole vielä saanut uutta tilalle.
america before
maps on ancient seakings
fingerprints of the gods
eli hiemn hirjoja. Hapgoodia ja hancockia.
Ostin askarteluvälineitä tasan vuosi sitten. Hyvät kaupat oli.
Autolauttamatkan Ruotsista Saksaan. Eilen.
AirPodit, makso 4,50
Ihsn hyvin toimii.
Ikeasta huonekalun jokunen kuukausi sitten. Muuten onnistui, mutta yllätyin, että samalla nimellä myytiin hieman uudistettua kalustetta. Ostin mukamas samanlaisen jo olemassa olevan kaveriksi, mutta muotoiluun olikin tehty pieniä materiaalia säästäviä muutoksia. Eipä tuota huomaa kuin tarkastelemalla. Sai jäädä, vaikka vähän jäi hampaankoloon.