Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta?

Kauppaverkko
21.05.2019 |

Milloin ostit viimeksi? Oliko onnistunut ostos vai palautitko?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla tilasin XXL:n verkkokaupasta tuotteen jonka tarvitsin, ja oli liikkeestä loppu. Noudin paketin myymälästä niin ei tullut postikuluja. Ja sain samalla 10 e alekupongin siltä ostokerralta, ostin myös vaelluskengät.

Olen tyytyväinen tilaamaani tuotteeseen, en palauta sitä.

Syksyllä tilasin ikeasta ison huonekalun kotiinkuljetuksella ja samalla muutakin tavaraa, mm. kaksi pussilakanapakettia. Ensimmäisen pesun jälkeen huomasin, että toinen pussilakana on vaihtanut väriä vihertävän harmaaksi, joten siihen olen vähän pettynyt. Ovat nyt siis aivan eri paria... Eivät ne paketista poisottaessa eri värisiltä näyttäneet, vaan vasta pesun jälkeen. Muuten ovat kyllä laadukkaan oloisia ja olen noista pussilakanoista pitänyt, mutta väriero häiritsee.

Vierailija
22/27 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni Birkenstockin sandaalit, lapsille molemmille paidat, shortsit sekä nuoremmalle hatun Polarn o. pyretiltä. Onnistuneita ostoksia. Harvemmin palautan, koska harkitsen tosi tarkkaan ostokset ja ostan tuttuja tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken mielijohteesta päätin ostaa ruokaa Mat Smartista. Tuli kokeiltua samalla uusia tuotteita. Oon ihan tyytyväinen, ehkä inasen halvempi kuin kaupasta postikuluineen.

24/27 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärin maton Wishistä.

Vierailija
25/27 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidan, en ole vielä saanut.

Vierailija
26/27 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja. Olen tyytyväinen :)

Vierailija
27/27 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matsmartista tilasin herkkuja ja hammasharjoja. Ko. hammasharja maksaa yleensä n. 4,90 euroa, mutta nyt sain 10 eurolla 5! Joten todellakin kannatti. Teen aina niin ison tilauksen, ettei tarvitse maksaa postikuluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi