Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko säälittävä? :D Työpaikalla miehekäs raksamies, aloin laittautumaan kunnolla

Vierailija
21.05.2019 |

Pari viikkoa sitten työpaikalle ilmaantui raksamiehiä tekemään jotain. Toisena päivänä bongasin aivan mielettömän miehekkään raksamiehen. Luulin olevani romanttisissa yms mielessä kuollut kala joka ei tunne mitään, mutta tuo mies saa kyllä hormonit hyrräämään. Ei ole mikään sellainen perinteinen komistus vaan nimenomaan sellainen miehekäs, hieman pahan pojan oloinen. Sellainen, johon en olisi ikinä uskonut tuntevani näin suurta vetoa.

Ennen tulin töihin lökävaatteissa läskit heiluen, nyt olen käynyt ostamassa hirveästi kauniita ja läskit piilottavia vaatteita. En oikein tiedä mitä odotan, mutta on kiva tuntea olevansa kaunis aina kun tuohon mieheen törmään. Työkaveritkin ovat huomanneet muutoksen ja kyselevät mahdollisesta miehestä.

Kuinka säälittävä oikein olen :D en vain saa tätä miestä mielestäni ja tuntuu pahalta kun työpäivä loppuu. Kun mies katsookin minuun päin tunnen punastuvani. Todella noloa.

Mietin sitäkin, että johtuuko osa miehen seksikkyydestä raksavaatetuksesta.

Oli pakko päästä avautumaan, koska hävettää tällainen käytös..

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, onkohan sama tyyppi, joka sekoitti mut pari vuotta sitten, ihana tatuoitu laiheliini❤️. Mä kasvatin pitkän tukan ja aloin pukeutumaan mekkoihin myös😊

Johtiko mihinkään?

Ei, mutta olinkin varattu, eli en tehnyt muuta kuin flirttasin. Jos olisin ollut vapaa, niin olis kyllä tapahtunut..

Kauanko vei kasvattaa kananperseen tilalle naisellisempi malli, vai otitko tekotukan?

Vierailija
22/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vastaajista ei ole koskaan ollut ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä teillä on miesmaku. Miksi kuolata hidasälyistä duunaria kun saisi salskean insinöörin?

T. Salskea ja tyylikäs 7k/kk tienaava insinööri

Vierailija
24/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raksamiehet vaan on 😍 mun mies on ihan älyttömän kuuma työvaatteet päällä. Vain duunareita mulle, kiitos : D

Vierailija
25/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, onkohan sama tyyppi, joka sekoitti mut pari vuotta sitten, ihana tatuoitu laiheliini❤️. Mä kasvatin pitkän tukan ja aloin pukeutumaan mekkoihin myös😊

Johtiko mihinkään?

Ei, mutta olinkin varattu, eli en tehnyt muuta kuin flirttasin. Jos olisin ollut vapaa, niin olis kyllä tapahtunut..

Kauanko vei kasvattaa kananperseen tilalle naisellisempi malli, vai otitko tekotukan?

Ei ollut kananperse vaan polkkamalli lähtiessä. Nyt on yli puoleenselkään asti. Ja ihan oma. En ole myöskään ruma läski, vaikka niin sinä tietysti haluat ajatella.

Vierailija
26/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä teillä on miesmaku. Miksi kuolata hidasälyistä duunaria kun saisi salskean insinöörin?

Tirsk.. Duunarien ei tarvitse levitellä rahojaan saadaksen pesää, hyvä runko ja naama riittää.

Vierailija
27/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt, sillä olen uskonut siihen että naiset laittautuvat itseään varten. Mennäänkö tässäkin kaksilla rattailla? Ja sitten pitäisi ymmärtää.

Ainoa tapa ymmärtää olisi ajatella, että naiset ovat yksilöitä, ihan oikeita ihmisiä, joilla on kaikilla erilaisia tunteita ja ajatuksia. Joku (aika moni) laittautuu koska itse tykkää siitä, moni siksi, että haluaa näyttää hyvältä muiden naisten silmissä, ja joku siksi, että on ihastunut ja haluaa näyttää viehättävältä.

Mutta ymmärrän toki, että naisten näkeminen erillisinä yksilöinä on tyhmemmille vaikeaa.

Vierailija
28/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tän takia olisi kiva näyttää missiltä, voisi iskeä itselleen jonkun äärettömän komean pitkän hoikan raksamiehen. 😁

N19

Vierailija
29/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tavallaan samaa poikkeuksena että normaalisti olen hapannaama (resting bitch face) mutta nyt kun työäijillä vaatteet vähenevät helteen takia olen alkanut hymyilemään :D Tänään näin jonkun varmaan max 30vn hyvärunkoisen äijän ilman paitaa ruohoa leikkaamassa! Onnekas kuka hänen vaimonsa..

Vierailija
30/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso, lihaksikas, miehekäs duunari vrt hintelä sählynpelaaja insinööri... Ei tarvitse kauaa miettiä, kumpi vie tätä naista 😍

Vierailija
31/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe mulla oli taannoin vähän sama juttu kun huomasin, että yksi tosi hyvännäköinen ja - kroppainen mies käy monesti salilla treenaamassa mitä itsekin. Lopputulos: ostin uusia kivoja salivaatteita ja meikkaan vedenkestävällä meikillä ennen salia! Aiemmin pikemminkin poistin meikit ennen kuin lähdin salille. Kuolaamani mies on niin kuuma, että saisi multa puhelinnumeron tai vaikka yhden illan jutun, jos vaan tajusi pyytää.

Näin helppoa on saada naisia kun on hyvännäköinen. Senkun pyytää panemaan.

Vierailija
32/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tavallaan samaa poikkeuksena että normaalisti olen hapannaama (resting bitch face) mutta nyt kun työäijillä vaatteet vähenevät helteen takia olen alkanut hymyilemään :D Tänään näin jonkun varmaan max 30vn hyvärunkoisen äijän ilman paitaa ruohoa leikkaamassa! Onnekas kuka hänen vaimonsa..

Kyllä tommoset komeat raksamiehet antaa piristettä elämään.. 😍

Vierailija
33/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa kyllä aika säälittävältä, mutta jos se tuo elämääsi sisältöä, niin mikä ettei.

P.s. Mikä raksamiehissä viehättää? Itse olen todennut, että he ovat alkoholin suurkuluttajia ja aika tyhmiä.

Vierailija
34/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kun tuo miehekäs mies vahvoilla käsillä ja tuhdilla parrulla ottaa sut seinää vasten

Vierailija
35/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla myönteistä pöhinää. Yleensä Maisterit nyrpistelevät duunarimiehille, koska eivät osaa luetella Suuria venäläisiä kirjailijoita, vai mitä tsaikovskeja ne nyt olivat.

Taitaa olla kesän ja lämmön tuomaa huumaa, joka haihtuu viimeistään elokuussa.

Vierailija
36/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuulostaa kyllä aika säälittävältä, mutta jos se tuo elämääsi sisältöä, niin mikä ettei.

P.s. Mikä raksamiehissä viehättää? Itse olen todennut, että he ovat alkoholin suurkuluttajia ja aika tyhmiä.

No tulihan se sieltä! Kaikki samaa, shittiä vai mitä?

T:38

Vierailija
37/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin satuin joutuun samaan projektiin yhden naisen kanssa. Se ei koskaan meikannu töihin tai mitään mutta yllättäen toisena päivänä ku jatkettiin meidän projektia oli neiti tälläytynä ykkösiinsä täysillä meikeillä. Ei siinä, viehättävä nainen mutta vähän liian läpinäkyvää. Tätä muutamana päivänä putkeen, mutta kun en antanu vastakaikua niin jäi ykköset ja meikit taas pois. Homma olis voinu mennä aivan erilailla jos oltaisiin oltu eri firmoissa töissä. :)

Vierailija
38/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtiko mihinkään?

Ei ollut kananperse vaan polkkamalli lähtiessä. Nyt on yli puoleenselkään asti. Ja ihan oma. En ole myöskään ruma läski, vaikka niin sinä tietysti haluat ajatella.

Minä en ole tuo edellinen, enkä kenenkään lyhyitä hiuksia hauku, mutta ihmettelen vain, miten muka olet ehtinyt kasvattaa pitkän tukan niin nopeasti. Hiukset kasvavat noin sentin kuussa, eli vuodessa noin 12 cm. Sen verran tarvittaisiin, että olkapäille ulottuva tukka olisi puolessa selässä. Kovinkaan moni remppaprojekti ei kestä vuotta. 

Vierailija
39/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli samantapainen case joskus 10v sitten nuorena likkana. Meidän duuniin tuli tosi kuuma raksaäijä tekemään jotain isoa remppaa mikä kesti koko kesän. No en uskaltautunut tän tyypin juttusille koskaan töissä...moit vaihdettiin ja ehkä joskus jotain pientä small talkia oli.... tällasin itseäni aamuisin myös ja katsoin mitä puen päälle. Tein kokoajan itselleni tikusta asiaa että pääsin kulkemaan tän tyypin remppakohteen ohi ja pääsin silmäilemään häntä... mies katseli monesti takaisin:)

Noh... kesä siinä sitten meni... Satuttiin sitten syksyllä törmään jossain baarissa ja raksatyyppi pyys mut kämpilleen. Noh... seksiä harrastettiin ja tavattiin pari kertaa. Ei siitä jutusta koskaan sen enempää tullut. Vähän oli ihastuskin ehtinyt jo laantumaan.

Joka tapauksessa jäi hyvät muistot ja edelleenkin 10v jälkeen muistelen lämmöllä noita aikoja kuinka kiva oli mennä perhoset mahanpohjassa töihin :D Huh kun tapahtuis nykyäänkin jotain vastaavaa....:) piristäis päivää kummasti.

Vierailija
40/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus muinoin satuin joutuun samaan projektiin yhden naisen kanssa. Se ei koskaan meikannu töihin tai mitään mutta yllättäen toisena päivänä ku jatkettiin meidän projektia oli neiti tälläytynä ykkösiinsä täysillä meikeillä. Ei siinä, viehättävä nainen mutta vähän liian läpinäkyvää. Tätä muutamana päivänä putkeen, mutta kun en antanu vastakaikua niin jäi ykköset ja meikit taas pois. Homma olis voinu mennä aivan erilailla jos oltaisiin oltu eri firmoissa töissä. :)

Täh, mistä tiedät ettei sillä naisella ollut heti töiden jälkeen juhlat tai jokin edustustilaisuus? Aika mahtavaa olettaa, että oli laittautunut juuri sinua varten. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi