Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko säälittävä? :D Työpaikalla miehekäs raksamies, aloin laittautumaan kunnolla

Vierailija
21.05.2019 |

Pari viikkoa sitten työpaikalle ilmaantui raksamiehiä tekemään jotain. Toisena päivänä bongasin aivan mielettömän miehekkään raksamiehen. Luulin olevani romanttisissa yms mielessä kuollut kala joka ei tunne mitään, mutta tuo mies saa kyllä hormonit hyrräämään. Ei ole mikään sellainen perinteinen komistus vaan nimenomaan sellainen miehekäs, hieman pahan pojan oloinen. Sellainen, johon en olisi ikinä uskonut tuntevani näin suurta vetoa.

Ennen tulin töihin lökävaatteissa läskit heiluen, nyt olen käynyt ostamassa hirveästi kauniita ja läskit piilottavia vaatteita. En oikein tiedä mitä odotan, mutta on kiva tuntea olevansa kaunis aina kun tuohon mieheen törmään. Työkaveritkin ovat huomanneet muutoksen ja kyselevät mahdollisesta miehestä.

Kuinka säälittävä oikein olen :D en vain saa tätä miestä mielestäni ja tuntuu pahalta kun työpäivä loppuu. Kun mies katsookin minuun päin tunnen punastuvani. Todella noloa.

Mietin sitäkin, että johtuuko osa miehen seksikkyydestä raksavaatetuksesta.

Oli pakko päästä avautumaan, koska hävettää tällainen käytös..

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä teillä on miesmaku. Miksi kuolata hidasälyistä duunaria kun saisi salskean insinöörin?

T. Salskea ja tyylikäs 7k/kk tienaava insinööri

Iso, lihaksikas, miehekäs duunari vrt hintelä sählynpelaaja insinööri... Ei tarvitse kauaa miettiä, kumpi vie tätä naista 😍

Yleensä ne hyvännäköiset raksaukot haisee viinalle siinä missä rumemmatkin.

Vierailija
42/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä teillä on miesmaku. Miksi kuolata hidasälyistä duunaria kun saisi salskean insinöörin?

😂 olet hauska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe mulla oli taannoin vähän sama juttu kun huomasin, että yksi tosi hyvännäköinen ja - kroppainen mies käy monesti salilla treenaamassa mitä itsekin. Lopputulos: ostin uusia kivoja salivaatteita ja meikkaan vedenkestävällä meikillä ennen salia! Aiemmin pikemminkin poistin meikit ennen kuin lähdin salille. Kuolaamani mies on niin kuuma, että saisi multa puhelinnumeron tai vaikka yhden illan jutun, jos vaan tajusi pyytää.

Ootsä se tyyppi joka kyylää mua aina salilla?

Vierailija
44/56 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten oli hieman awkward kun samalla salilla samoihin aikoihin käyvä mimmi laittoi superliken tinderissä, ei oikeen kiinnostanut, mutta oli hieman vaivaannuttavaa sen jälkeen treenata samoihin aikoihin

Vierailija
45/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe mulla oli taannoin vähän sama juttu kun huomasin, että yksi tosi hyvännäköinen ja - kroppainen mies käy monesti salilla treenaamassa mitä itsekin. Lopputulos: ostin uusia kivoja salivaatteita ja meikkaan vedenkestävällä meikillä ennen salia! Aiemmin pikemminkin poistin meikit ennen kuin lähdin salille. Kuolaamani mies on niin kuuma, että saisi multa puhelinnumeron tai vaikka yhden illan jutun, jos vaan tajusi pyytää.

Näin helppoa on saada naisia kun on hyvännäköinen. Senkun pyytää panemaan.

No ehkä niinkin. Itse en periaatteesta pyydä naisilta mitään, koska vtuttaa se niiden passiivisuus. Saatte pitää. Mikään tässä maailmassa ei ole vastenmielisempää kuin tekosiveä pihtaava prinsessa joka kieli pitkällä odottaa miehen aloitetta koska "eihän nyt nainen voi".

Vierailija
46/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuulostaa kyllä aika säälittävältä, mutta jos se tuo elämääsi sisältöä, niin mikä ettei.

P.s. Mikä raksamiehissä viehättää? Itse olen todennut, että he ovat alkoholin suurkuluttajia ja aika tyhmiä.

Montako tunnet?

Vierailija
47/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt, sillä olen uskonut siihen että naiset laittautuvat itseään varten. Mennäänkö tässäkin kaksilla rattailla? Ja sitten pitäisi ymmärtää.

Ja ilmeisesti naiselle on "nöyryytys" se jos mies ei pyydä treffeille kaikkien työkaverien kuullen,eihän siinä (naisten mukaan) mitään kiusallista ole...

Vierailija
48/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus muinoin satuin joutuun samaan projektiin yhden naisen kanssa. Se ei koskaan meikannu töihin tai mitään mutta yllättäen toisena päivänä ku jatkettiin meidän projektia oli neiti tälläytynä ykkösiinsä täysillä meikeillä. Ei siinä, viehättävä nainen mutta vähän liian läpinäkyvää. Tätä muutamana päivänä putkeen, mutta kun en antanu vastakaikua niin jäi ykköset ja meikit taas pois. Homma olis voinu mennä aivan erilailla jos oltaisiin oltu eri firmoissa töissä. :)

Niin,pakkien jälkeen ei huvittaisi olla samassa firmassa.

Vierailija
49/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus muinoin satuin joutuun samaan projektiin yhden naisen kanssa. Se ei koskaan meikannu töihin tai mitään mutta yllättäen toisena päivänä ku jatkettiin meidän projektia oli neiti tälläytynä ykkösiinsä täysillä meikeillä. Ei siinä, viehättävä nainen mutta vähän liian läpinäkyvää. Tätä muutamana päivänä putkeen, mutta kun en antanu vastakaikua niin jäi ykköset ja meikit taas pois. Homma olis voinu mennä aivan erilailla jos oltaisiin oltu eri firmoissa töissä. :)

Täh, mistä tiedät ettei sillä naisella ollut heti töiden jälkeen juhlat tai jokin edustustilaisuus? Aika mahtavaa olettaa, että oli laittautunut juuri sinua varten. :D

Mahtavaa naisen logiikkaa.Useita peräkkäisiä päiviä naisella oli "juhlat" töiden jälkeen eikä laittautunut miestä varten.Aivan kuten naiset menevät kaksi tuntia laitettuina ravintolaan vaikka eivät ole kiinnostuneet miehistä.

Vierailija
50/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso, lihaksikas, miehekäs duunari vrt hintelä sählynpelaaja insinööri... Ei tarvitse kauaa miettiä, kumpi vie tätä naista 😍

Olette te naiset oksettavan pinnallisia. Ulkonäkö merkkaa eikä se mitä on pään sisällä?

Vierailija
51/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan ap. Et ole säälittävä - eikö ole hienoa ja ihanaa, että joku on nyt herättänyt sinut eloon ja olet alkanut kiinnittää huomiota olemukseesi? Se varmaan piristää mieltäsi ja saa olosi tuntumaan hyvältä. Ja mitäs sitten, vaikka se ihana raksamies ei sinua huomaisikaan - sinä voit nauttia kivasta tunteesta ja siitä, että kiinnität itse huomiota ulkonäköösi ja olemukseesi. Go, girl!!

Vierailija
52/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin säälittävä että huhhuh!

Vierailija
53/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamies ei välttämättä ole välkyintä seuraa. Tosin jos et ole itsekään penaali terävin kynä se ei haittaa;)

Vierailija
54/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy imee sen lekaa niin ehkä saat tietää sen nimen. Luultavasti nimi on Vahur, Jaanus tai Aigar, jos kysessä normaalia suomalaista näyttävämpi raksuttaja.

Ei se nyt varmaan anna kovin täysjärkistä kuvaa, jos aloittaja kävisi imeskelemässä raksamiehen jotain työkalua.

Vierailija
55/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette te naiset oksettavan pinnallisia. Ulkonäkö merkkaa eikä se mitä on pään sisällä?

Me ei olla mitään verrattuna miehiin 😂

Vierailija
56/56 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuulostaa kyllä aika säälittävältä, mutta jos se tuo elämääsi sisältöä, niin mikä ettei.

P.s. Mikä raksamiehissä viehättää? Itse olen todennut, että he ovat alkoholin suurkuluttajia ja aika tyhmiä.

Montako tunnet?

Henkilökohtaisesti kolme. Kaksi heistä ei osaa yhdyssanoja 90% ajasta, yksi osaa n. 50% ajasta. Tinderissä ne ketkä tulleet vastaan ovat olleet tyhmiä, pari kertaa annoin matchit asiallisen oloisille raksamiehille ja en enää matcheja anna raksamiehille ollenkaan. Varmaan raksamiehistä joku fiksukin löytyy, mutta turha etsimällä etsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi