Sosiaalityö 2019
Kävikö kukaan av:lta tekemässä kokeen tänään? Miltä vaikutti, miten meni?
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mitään pisteitä näy, jollei ole hakenut Lapin yliopistoon.
Sitä minäkin kun aikani kuluksi menin ja katselin. Huokaus. Ap
Kysyjälle, kirjaudu oma opintopolkuun ja laita kenttään tämä (kikkailin itse F12 kautta mutta kai tämä linkki toimii):
https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Vierailija kirjoitti:
Varasijalla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä, joille pisteet on jo tullut, tietoa siitä, mikä se minimipistemäärä oli, joka piti saada ekasta osiosta (eli monivalinnoista ja avoimista kysymyksistä), jotta essee tarkistettiin? Lukiko sitä jossain?
Luki jossain Kuopion yliopiston sivuilla.
Hain kaikkiin yliopistoihin, mitkä on siinä sosiaalityön yhteishaussa ja Lapin yliopisto laittoi mulle pisteet eli 38,5 pistettäOsaatko sanoa tarkemmin mistä? En nopealla haulla löytänyt
En mäkään löytänyt vaikka aika taitava googlettelija muuten olenkin :D Ap
Kuopiosta sanotaan näin:
"Ensin kaikilta kokeessa olleilta hakijoilta arvostellaan kirjallisuuskoe. Aineistokoe tarkastetaan vain niiltä hakijoilta, joiden kirjallisuuskokeesta saama pistemäärä on vähintään 60 % kaikkien kokeeseen osallistuneiden keskiarvosta. Voidakseen tulla valituksi sosiaalityön yhteisvalinnassa, hakijan tulee saada aineistokokeesta vähintään 7 pistettä. Lopullisessa valinnassa huomioidaan kirjallisuuskokeen ja aineistokokeen yhteispisteet." https://opintopolku.fi/app/#!/korkeakoulu/1.2.246.562.17.32140604771
Sitä en sit tiedä mitä tuo 60% pisteinä sitten on. Ja omia pisteitä en näe vielä mistään ja ekan hakukohteen (Kokkolan) tuloksia jännään edelleen.
-Kuopioon päässyt
Haaaaa! Salapoliisityöllä pääsee katsomaan pisteet :D Tämän linkin kautta näin omat Kuopion kokonaispisteet eli minä sain 48,5. Sitä en tiedä kuinka ne jakautuu kirjallisuuskokeen ja aineiston kesken. Mutta siis kirjaudu opintopolkuun ja sen jälkeen klikkaa tätä linkkiä https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications niin pääset koodiviidakosta etsimään omasi :D
-Kuopioon päässyt
Vierailija kirjoitti:
Haaaaa! Salapoliisityöllä pääsee katsomaan pisteet :D Tämän linkin kautta näin omat Kuopion kokonaispisteet eli minä sain 48,5. Sitä en tiedä kuinka ne jakautuu kirjallisuuskokeen ja aineiston kesken. Mutta siis kirjaudu opintopolkuun ja sen jälkeen klikkaa tätä linkkiä https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications niin pääset koodiviidakosta etsimään omasi :D
-Kuopioon päässyt
Edelleenkään eivät näy jos olet hakenut esim. vain Tampereelle.
Vierailija kirjoitti:
-Kuopioon päässyt
Joo, ei valitettavasti löydy pisteitä meille Tku-Tre -hakijoille koodista. Ap
No ei kai, jos Turusta/Tampereelta ei ole muutenkaan vielä tuloksia julkaistu...? Kokkolasta ja Jykylästä ei pisteitä myöskään (tietenkään) vielä näy, kun opiskelijavalinta on kesken.
Mutta koska just esim. Kuopiosta, ja ilmeisesti Rovaniemeltä, on tullut tieto hyväksymisestä tai varasijasta jo päiväkausia sitten, mutta pisteitä ei näy ei kuulu, niin tuolta ainakin minä pääsin kaivelemaan omani.
-Kuopioon päässyt
Ja hups, linkkivinkki olikin näköjään jo jaettu aiemmin. Sori toistosta ja puusilmäisyydestä. :D
-Kuopioon päässyt
Vierailija kirjoitti:
Ja hups, linkkivinkki olikin näköjään jo jaettu aiemmin. Sori toistosta ja puusilmäisyydestä. :D
-Kuopioon päässyt
Eipä tuo haittaa, mulla on ainakin äo laskenut tässä vauva.fi:tä ja mailia päivitellessä :D
Ap
Huomenna on jo 26. päivä. Jospa silloin tulis tulokset.
Vierailija kirjoitti:
-Kuopioon päässyt
Täällä yksi joka ei ymmärrä koodeista yhtään mitään hei! :D
Tarkoittaako tuo pisteet 90.0 siinä koodisekamelskassa siis niitä pisteitä joilla sain Kuopiosta paikan? Muita pisteitä ei nyt tällä tarkastelulla osu silmään. Hävettää olla näin pihalla, mutta en ihan hirveästi etukäteen laskeskellu mitä olisi mahdollista saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kuopioon päässyt
Tarkoittaako tuo pisteet 90.0 siinä koodisekamelskassa siis niitä pisteitä joilla sain Kuopiosta paikan? Muita pisteitä ei nyt tällä tarkastelulla osu silmään. Hävettää olla näin pihalla, mutta en ihan hirveästi etukäteen laskeskellu mitä olisi mahdollista saada.
Ylilaudalta 🤒 tuli aikoinaan vastaan:
"1. Klikkaa oma opintopolku
2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat)
3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista
4. Päivitä sivu (esim. F5)
5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri (näyttää pelkät XHR-pyynnöt/vastaukset)
6. Klikkaa applications-pyynnöstä
7. Klikkaa preview
8. Avaa myös kuvassa näkyvä polku nuolista (tunnistettavissa olevat tiedot poistettu kuvasta)
8. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveet (huomaa että alkavat nollasta)
9. Valitse hakutoive, jonka pisteet haluat nähdä (ainoastaan hyväksytty/varasija-tilanteessa olevista näin itse)
10. Pisteet näkyvät 'pisteet'-nimisestä muuttujasta."
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kuopioon päässyt
Ylilaudalta 🤒 tuli aikoinaan vastaan:
"1. Klikkaa oma opintopolku
2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat)
3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista
4. Päivitä sivu (esim. F5)
5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri (näyttää pelkät XHR-pyynnöt/vastaukset)
6. Klikkaa applications-pyynnöstä
7. Klikkaa preview
8. Avaa myös kuvassa näkyvä polku nuolista (tunnistettavissa olevat tiedot poistettu kuvasta)
8. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveet (huomaa että alkavat nollasta)
9. Valitse hakutoive, jonka pisteet haluat nähdä (ainoastaan hyväksytty/varasija-tilanteessa olevista näin itse)
10. Pisteet näkyvät 'pisteet'-nimisestä muuttujasta."Ap
Kiitos tästä, taas oppi uutta!
T. Se osaamaton
Nyt tuli Turun tulokset. Huonostihan se meni ja varasija 100 paremmalla puolella. Pisteitäkin vain 41.oon pettynyt
Voi helvetti, oon 1. VARASIJALLA TURKUUN. Tää on kyllä kurjin mahdollinen fiilis. Tampereelle olisin eniten halunnut, mutta sinne on aina ollut korkeammat pisterajat, joten voin heittää sille haaveelle hyvästit.
1.varasijalta voit hyvin päästä sisään vielä, varsinkin kun Tampere on julkaisematta
Vierailija kirjoitti:
1.varasijalta voit hyvin päästä sisään vielä, varsinkin kun Tampere on julkaisematta
Niin Turkuun voin ehkä hyvällä tuurilla päästä, mutta Tampereelle en kyllä mitenkään.
51 pistettä sain. Nyt ärsyttää tosi rankasti, että jätin vastaamatta yhteen oikein - väärin -kohtaan, koska muistin kyllä, mitä siitä materiaaleissa sanottiin, mutta mielestäni sen saattoi käsittää kummallakin tavalla. Se yksi piste olisi saattanut vaikuttaa sisäänpääsyyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Turkuun voin ehkä hyvällä tuurilla päästä, mutta Tampereelle en kyllä mitenkään.
51 pistettä sain. Nyt ärsyttää tosi rankasti, että jätin vastaamatta yhteen oikein - väärin -kohtaan, koska muistin kyllä, mitä siitä materiaaleissa sanottiin, mutta mielestäni sen saattoi käsittää kummallakin tavalla. Se yksi piste olisi saattanut vaikuttaa sisäänpääsyyni.
Olitko ensikertalaiskiintiössä vai et? Kuulemma joku ylilautalainen olisi päässyt 49.5 pisteellä Turkuun.
Osaatko sanoa tarkemmin mistä? En nopealla haulla löytänyt