Olin 13-vuotiaana puoli vuotta sairaalassa
Ja isäni kävi sinä aikana kerran hakemassa viikonlopuksi kotiin. Muut lapset pääsivät koteihinsa joka viikonloppu. Nyt kun itse on teinin vanhempi niin se ihmetyttää.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla oli? Ei sairaalasta välttämättä kotilomille pääse. Yleensä sieltä kotiutetaan heti kun mahdollista.
Psykiatrisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla oli? Ei sairaalasta välttämättä kotilomille pääse. Yleensä sieltä kotiutetaan heti kun mahdollista.
Psykiatrisia juttuja.
No, siinähän se syy miksi et päässyt lomille. Olisit ilmeisesti mennyt kotona huonompaan kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrisia juttuja.
No, siinähän se syy miksi et päässyt lomille. Olisit ilmeisesti mennyt kotona huonompaan kuntoon.
Olisin päässyt lomille joka viikonloppu jos vaan vanhemmat olisivat hakeneet. Ihan samalla lailla kuin ne muutkin lapset pääsi lomille joka viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrisia juttuja.
Olisin päässyt lomille joka viikonloppu jos vaan vanhemmat olisivat hakeneet. Ihan samalla lailla kuin ne muutkin lapset pääsi lomille joka viikonloppu.
Et välttämättä. Kyllä lääkärit arvioi jokaisen potilaan erikseen. Tai sitten vanhemmilla oli hyvä syy pitää sut sairaalassa. Olitko itsetuhoinen, syömishäiriöinen tai vastaavaa?
On erilaisia tapauksia. Kaikki eivät voi mennä turvallisuussyistä kotiin edes viikonlopuksi.
Kysy isältäsi miksei hakenut? Olitko aggressiivinen tms? Pelkäsikö perhe sua?
Oli syy sitten mikä tahansa, niin mun mielestä siinä kyllä on tehty väärin, jos kukaan ei ole kertonut siitä mitään 13-vuotiaalle. Ei ole mikään pikkulapsi kysymyksessä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrisia juttuja.
Et välttämättä. Kyllä lääkärit arvioi jokaisen potilaan erikseen. Tai sitten vanhemmilla oli hyvä syy pitää sut sairaalassa. Olitko itsetuhoinen, syömishäiriöinen tai vastaavaa?
En ole. En ole koskaan ollut. Minulla vaan on oppimisvaikeuksia ja silloin oli koulukiusaamista jonka takia lintsasin koulusta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät halunneet kotiin. Äiti inhosi minua. Olisi halunnut että minulle löytyisi sijaiskoti.
Jos kokivat , etteivät osaa kasvattaa , että tulee taantumaa. Tai että sairaalaan takaisinmeno olisi ollut vaikeaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät halunneet kotiin. Äiti inhosi minua. Olisi halunnut että minulle löytyisi sijaiskoti.
No mitä sitten ihmettelet asiaa, kerta tiedät syyn?
Eikös se äitisi yrittänyt myrkyttää sut lääkkeillä? Sulla oli takuulla paremmat olot sairaalassa kun kotona. Isäs halus varmaan pitää sut sairaalassa turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten ihmettelet asiaa, kerta tiedät syyn?
No milloin Ammattivalittajan tarinoissa mitään logiikkaa olisi ollut.