Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin 13-vuotiaana puoli vuotta sairaalassa

Vierailija
23.09.2023 |

Ja isäni kävi sinä aikana kerran hakemassa viikonlopuksi kotiin. Muut lapset pääsivät koteihinsa joka viikonloppu. Nyt kun itse on teinin vanhempi niin se ihmetyttää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla oli? Ei sairaalasta välttämättä kotilomille pääse. Yleensä sieltä kotiutetaan heti kun mahdollista.

Vierailija
2/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla oli? Ei sairaalasta välttämättä kotilomille pääse. Yleensä sieltä kotiutetaan heti kun mahdollista.

Psykiatrisia juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrisia juttuja.

No, siinähän se syy miksi et päässyt lomille. Olisit ilmeisesti mennyt kotona huonompaan kuntoon.

Vierailija
4/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrisia juttuja.

No, siinähän se syy miksi et päässyt lomille. Olisit ilmeisesti mennyt kotona huonompaan kuntoon.

Olisin päässyt lomille joka viikonloppu jos vaan vanhemmat olisivat hakeneet. Ihan samalla lailla kuin ne muutkin lapset pääsi lomille joka viikonloppu.

Vierailija
5/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrisia juttuja.

Olisin päässyt lomille joka viikonloppu jos vaan vanhemmat olisivat hakeneet. Ihan samalla lailla kuin ne muutkin lapset pääsi lomille joka viikonloppu.

Et välttämättä. Kyllä lääkärit arvioi jokaisen potilaan erikseen. Tai sitten vanhemmilla oli hyvä syy pitää sut sairaalassa. Olitko itsetuhoinen, syömishäiriöinen tai vastaavaa?

Vierailija
6/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erilaisia tapauksia. Kaikki eivät voi mennä turvallisuussyistä kotiin edes viikonlopuksi.

Vierailija
7/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isältäsi miksei hakenut? Olitko aggressiivinen tms? Pelkäsikö perhe sua?

Vierailija
8/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syy sitten mikä tahansa, niin mun mielestä siinä kyllä on tehty väärin, jos kukaan ei ole kertonut siitä mitään 13-vuotiaalle. Ei ole mikään pikkulapsi kysymyksessä kuitenkaan.

Vierailija
9/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrisia juttuja.

Et välttämättä. Kyllä lääkärit arvioi jokaisen potilaan erikseen. Tai sitten vanhemmilla oli hyvä syy pitää sut sairaalassa. Olitko itsetuhoinen, syömishäiriöinen tai vastaavaa?

En ole. En ole koskaan ollut. Minulla vaan on oppimisvaikeuksia ja silloin oli koulukiusaamista jonka takia lintsasin koulusta.

Vierailija
10/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät halunneet kotiin. Äiti inhosi minua. Olisi halunnut että minulle löytyisi sijaiskoti.

Vierailija
11/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokivat , etteivät osaa kasvattaa , että tulee taantumaa. Tai että sairaalaan takaisinmeno olisi ollut vaikeaa..

Vierailija
12/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät halunneet kotiin. Äiti inhosi minua. Olisi halunnut että minulle löytyisi sijaiskoti.

No mitä sitten ihmettelet asiaa, kerta tiedät syyn?

Vierailija
13/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se äitisi yrittänyt myrkyttää sut lääkkeillä? Sulla oli takuulla paremmat olot sairaalassa kun kotona. Isäs halus varmaan pitää sut sairaalassa turvassa.

Vierailija
14/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta

Vierailija
15/15 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten ihmettelet asiaa, kerta tiedät syyn?

No milloin Ammattivalittajan tarinoissa mitään logiikkaa olisi ollut.