Onpa tuo Måns kuuma! 2015 viisujen voittaja.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset palstamiehet panettelee.
Se panettelee, joka ei pane.
Harmi vaan että ruottalainen, rumentaa heti puolella.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihana!!!
Ruotsalaiset miehet on muutenkin maailman komeimpia. Mulla meni kerran yks Tukholman-risteily pelkästään tinderissä, kun tarjonta oli niin älyttömän hyvää enkä malttanut lopettaa selaamista.
Toi olis jo syy lähteä risteilylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihana!!!
Ruotsalaiset miehet on muutenkin maailman komeimpia. Mulla meni kerran yks Tukholman-risteily pelkästään tinderissä, kun tarjonta oli niin älyttömän hyvää enkä malttanut lopettaa selaamista.
Jos suunnittelisi sen paremmin niin siinä ehtisi nähdäkin! Mä mätsäsin muutaman heti ja mua pyydettiin kahvillekin, mutta oli kaverit ja kaikki ja en sitten rohjennut mennä etten myöhästy laivasta ym. Jäi harmittamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihana!!!
Jos suunnittelisi sen paremmin niin siinä ehtisi nähdäkin! Mä mätsäsin muutaman heti ja mua pyydettiin kahvillekin, mutta oli kaverit ja kaikki ja en sitten rohjennut mennä etten myöhästy laivasta ym. Jäi harmittamaan!
Hyvä vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Ei Måns ole homo, on parisuhteessa naisen kanssa ja heillä on lapsikin viime vuonna syntynyt. Ja tätä nykyistä ennenkin seurusteli Marie Serneholtin kanssa.
Lol, niin jos on parisuhteessa joskus ollut naisen kanssa, niin on 100 % hetero. Niin kuin tämä Måns varmasti on:)) Enkä ole mies.
Oli silloin 4-vuotta sitten, nyt on jo liian vanha. :(
Vierailija kirjoitti:
Miten ruotsalaiset on niin hyvännäköisiä..?
Ei edes ole. Vain Måns on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ruotsalaiset on niin hyvännäköisiä..?
Ei edes ole. Vain Måns on.
Oletko käynyt edes Ruotsissa?
Tai onko sulla ollut silmät auki käydessäsi?
Pitää varmaan taas katsoa se eilinen esitys uudestaan..
Kyllähän sitä ilokseen kattelee. Oli h tai ei.
Voi hemmetti, miten jotkut naiset voivat ollakin niin naiveja. Olen siis itsekin nainen, enkä mielelläni haukkuisi toisia naisia, mutta... Jos Måns Zelmerlöw on hetero, niin minä olen Englannin kuningatar, ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Måns ole homo, on parisuhteessa naisen kanssa ja heillä on lapsikin viime vuonna syntynyt. Ja tätä nykyistä ennenkin seurusteli Marie Serneholtin kanssa.
Lol, niin jos on parisuhteessa joskus ollut naisen kanssa, niin on 100 % hetero. Niin kuin tämä Måns varmasti on:)) Enkä ole mies.
Ei juuri kukaan ole 100% hetero eikä lainaamasikaan väittänyt Månsin olevan. Hän sanoi ettei ole homo.
Mitä väliä mikä on? Kelpaisi mulle missä muodossa tahansa.
Erittäin hot. Tuosta ei paljoa enää parane.
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti, miten jotkut naiset voivat ollakin niin naiveja. Olen siis itsekin nainen, enkä mielelläni haukkuisi toisia naisia, mutta... Jos Måns Zelmerlöw on hetero, niin minä olen Englannin kuningatar, ok?
Osoita viesti, jossa on väitetty Månsin olevan hetero? Kukaan ei ole olettanut mitään. Ei kiinnosta seksuaalinen suuntautuminen, kiinnostaa kuumuus.
Olisinpa vähän nuorempi, niin lähtisin tinderireissulle länsinaapuuriin.
Kateelliset palstamiehet panettelee.