Onpa tuo Måns kuuma! 2015 viisujen voittaja.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Tässä Måns aataminpuvussaan, savukone peittää kikruttimen. http://2.bp.blogspot.com/-grEjfGIu10k/VoLAYfVTZ6I/AAAAAAAAMeY/zFZN1G6hR…
Slurps! <3
Mun mielestä ei ole komea. Juurikin siksi että liian sliipattu ("homomainen" jos nyt haluaa sanoa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Måns kyllä vedä yhtään vertoja esim. Liettuan tämän vuoden edustajalle. Herranjumala mikä mies.[/
Onhan tuo oikein komea mies kyllä.
Ei vaan silti tule samanlaista fiilistä kuin Månsista.
Liikaa falsettia varmaan.
Jotenkin liian feminiininen mulle. Kaunis mies kyllä.
Just joo. Mammat kuolaa alfaa. "Ei meiän taso liian korkeella oo" eipä!
Ruotsalaiset miehet on kuumia. Tanskalaiset valtavan kuumia. Kävin pari vuotta sitten ekaa kertaa Norjassa ja luoja miten kauniita ihmisiä siellä oli. Ne norjalaiset miehet on omaan makuun maailman kuumimmat. Jos olisin nuorempi niin lähtisin johonkin noista em maista heti asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Måns aataminpuvussaan, savukone peittää kikruttimen. http://2.bp.blogspot.com/-grEjfGIu10k/VoLAYfVTZ6I/AAAAAAAAMeY/zFZN1G6hR…
Kroppa on just sopivan lihaksikas, ei liikaa.
Täydellinen.
Kpmistunut ihan hurjasti sitä kun voitti euroviisut. On niitä miehiä jotka paranee vanhetessaan.
GoTin Tormund ja Jaime Lannister, tämän hetken kuumimmat skandinaavit. 💗🧚♂️💛🧚♀️
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset miehet on kuumia. Tanskalaiset valtavan kuumia. Kävin pari vuotta sitten ekaa kertaa Norjassa ja luoja miten kauniita ihmisiä siellä oli. Ne norjalaiset miehet on omaan makuun maailman kuumimmat. Jos olisin nuorempi niin lähtisin johonkin noista em maista heti asumaan.
Kai sieltä vähän vanhempiakin kuumia voi löytyä.😉
Vähän samaa kuin Månsissa oli Viron Victorissa, joka siis itse asiassa on myös ruotsalainen, Victor Crone. Silmät ja hymy, kuuma! Sen peräänhän se Kristakin huokaili, ääneen valitettavasti siellä selostuskopissa.
Vierailija kirjoitti:
GoTin Tormund ja Jaime Lannister, tämän hetken kuumimmat skandinaavit. 💗🧚♂️💛🧚♀️
Linkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa kuin Månsissa oli Viron Victorissa, joka siis itse asiassa on myös ruotsalainen, Victor Crone. Silmät ja hymy, kuuma! Sen peräänhän se Kristakin huokaili, ääneen valitettavasti siellä selostuskopissa.
Ihan komea tääkin, mutta ei Månsin tasoa.
Ruotsalaiseksi harvinaisen komea ja tumma, ja kuten joku mainitsi niin on varmasti ulkkisverta hänessä.
Norjalaiset, tanskalaiset ja islantilaiset on komeita ja pitkiä. Suomen ja Ruotsin miehet taas keskimäärin... no, lyhyitä ja vaaleita.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiseksi harvinaisen komea ja tumma, ja kuten joku mainitsi niin on varmasti ulkkisverta hänessä.
Norjalaiset, tanskalaiset ja islantilaiset on komeita ja pitkiä. Suomen ja Ruotsin miehet taas keskimäärin... no, lyhyitä ja vaaleita.
Mitä hemmettiä? Ruotsalaisissa löytyykyllä aika paljonmyös tummia, just tommosia Månsin tyyppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä? Ruotsalaisissa löytyykyllä aika paljonmyös tummia, just tommosia Månsin tyyppisiä.
Eikä todellakaan ruotsalaiset oo lyhyitä! Siellähän on just pitkiä ihmset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä todellakaan ruotsalaiset oo lyhyitä! Siellähän on just pitkiä ihmset!
Ruotsissa asuneena olen kanssasi eri mieltä. Ihmiset keskimäärin hyvin tavallisen näköisiä ja vaaleita.
Suomalaisilla on taas tämä alemmuuskompleksi, meissä ei ole mitään vikaa muuta kuin useat eivät pidä terveydestään, mm. painostaan huolta.
No piti ihan tarkistaa. Ruotsissa on Hollannin jälkeen pisimmät ihmiset. Tanska ja Islanti suunn. samoissa.
Itse tykkään Valko-Venäjän Uzarista ( Juri Naurotski) edusti vuonna 2015. Minun ykkönen aina :)
Alexey Vorobyov Venäjä 2011 myös suosikki sekä Alankomaiden Douwe Bob ( 2016)
Nuorempana ehdoton ykkönen oli Moldovan Sunstroke Projectin Sergei Yalovitsky ( 2010)
Joo, Ricky Martinista: 2000-luvun alussa oli se kipale She bangs ja muutama video Youtubessa, ei voisi enää kuumemmaksi mies muuttua. Siis silmänilona.