Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa tuo Måns kuuma! 2015 viisujen voittaja.

Vierailija
19.05.2019 |

Karismaa olis vaikka muille jakaa.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei homo voisi olla heteronaisen silmäään kuuma. Eihän tässä nyt olla parisuhdetta kuitenkaan perustamassa?

Itse olen aina ollut suunnaton Ricky Martin fani. Kuuma pakkaus. Silmäniloahan hänestä saa.

Månsissa on samaa namua.

Joo, Ricky Martinista: 2000-luvun alussa oli se kipale She bangs ja muutama video Youtubessa, ei voisi enää kuumemmaksi mies muuttua. Siis silmänilona.

Vierailija
82/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Måns aataminpuvussaan, savukone peittää kikruttimen. http://2.bp.blogspot.com/-grEjfGIu10k/VoLAYfVTZ6I/AAAAAAAAMeY/zFZN1G6hR…

Slurps! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole komea. Juurikin siksi että liian sliipattu ("homomainen" jos nyt haluaa sanoa)

Vierailija
84/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Måns kyllä vedä yhtään vertoja esim. Liettuan tämän vuoden edustajalle. Herranjumala mikä mies.[/

Onhan tuo oikein komea mies kyllä.

Ei vaan silti tule samanlaista fiilistä kuin Månsista.

Liikaa falsettia varmaan.

Jotenkin liian feminiininen mulle. Kaunis mies kyllä.

Vierailija
85/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Mammat kuolaa alfaa. "Ei meiän taso liian korkeella oo" eipä!

Vierailija
86/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset miehet on kuumia. Tanskalaiset valtavan kuumia. Kävin pari vuotta sitten ekaa kertaa Norjassa ja luoja miten kauniita ihmisiä siellä oli. Ne norjalaiset miehet on omaan makuun maailman kuumimmat. Jos olisin nuorempi niin lähtisin johonkin noista em maista heti asumaan.

Vierailija
87/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Måns aataminpuvussaan, savukone peittää kikruttimen. http://2.bp.blogspot.com/-grEjfGIu10k/VoLAYfVTZ6I/AAAAAAAAMeY/zFZN1G6hR…

Kroppa on just sopivan lihaksikas, ei liikaa.

Täydellinen.

Vierailija
88/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kpmistunut ihan hurjasti sitä kun voitti euroviisut. On niitä miehiä jotka paranee vanhetessaan.

Vierailija
89/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

GoTin Tormund ja Jaime Lannister, tämän hetken kuumimmat skandinaavit. 💗🧚‍♂️💛🧚‍♀️

Vierailija
90/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset miehet on kuumia. Tanskalaiset valtavan kuumia. Kävin pari vuotta sitten ekaa kertaa Norjassa ja luoja miten kauniita ihmisiä siellä oli. Ne norjalaiset miehet on omaan makuun maailman kuumimmat. Jos olisin nuorempi niin lähtisin johonkin noista em maista heti asumaan.

Kai sieltä vähän vanhempiakin kuumia voi löytyä.😉

Vierailija
91/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa kuin Månsissa oli Viron Victorissa, joka siis itse asiassa on myös ruotsalainen, Victor Crone. Silmät ja hymy, kuuma! Sen peräänhän se Kristakin huokaili, ääneen valitettavasti siellä selostuskopissa.

Vierailija
92/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GoTin Tormund ja Jaime Lannister, tämän hetken kuumimmat skandinaavit. 💗🧚‍♂️💛🧚‍♀️

Linkkiä.

Vierailija
93/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
94/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa kuin Månsissa oli Viron Victorissa, joka siis itse asiassa on myös ruotsalainen, Victor Crone. Silmät ja hymy, kuuma! Sen peräänhän se Kristakin huokaili, ääneen valitettavasti siellä selostuskopissa.

Ihan komea tääkin, mutta ei Månsin tasoa.

Vierailija
95/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiseksi harvinaisen komea ja tumma, ja kuten joku mainitsi niin on varmasti ulkkisverta hänessä.

Norjalaiset, tanskalaiset ja islantilaiset on komeita ja pitkiä. Suomen ja Ruotsin miehet taas keskimäärin... no, lyhyitä ja vaaleita.

Vierailija
96/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiseksi harvinaisen komea ja tumma, ja kuten joku mainitsi niin on varmasti ulkkisverta hänessä.

Norjalaiset, tanskalaiset ja islantilaiset on komeita ja pitkiä. Suomen ja Ruotsin miehet taas keskimäärin... no, lyhyitä ja vaaleita.

Mitä hemmettiä? Ruotsalaisissa löytyykyllä aika paljonmyös tummia, just tommosia Månsin tyyppisiä.

Vierailija
97/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä? Ruotsalaisissa löytyykyllä aika paljonmyös tummia, just tommosia Månsin tyyppisiä.

Eikä todellakaan ruotsalaiset oo lyhyitä! Siellähän on just pitkiä ihmset!

Vierailija
98/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä todellakaan ruotsalaiset oo lyhyitä! Siellähän on just pitkiä ihmset!

Ruotsissa asuneena olen kanssasi eri mieltä. Ihmiset keskimäärin hyvin tavallisen näköisiä ja vaaleita.

Suomalaisilla on taas tämä alemmuuskompleksi, meissä ei ole mitään vikaa muuta kuin useat eivät pidä terveydestään, mm. painostaan huolta. 

Vierailija
99/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No piti ihan tarkistaa. Ruotsissa on Hollannin jälkeen pisimmät ihmiset. Tanska ja Islanti suunn. samoissa.

Vierailija
100/110 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään  Valko-Venäjän Uzarista ( Juri Naurotski) edusti vuonna 2015. Minun ykkönen aina :)

Alexey Vorobyov  Venäjä 2011 myös suosikki sekä Alankomaiden Douwe Bob ( 2016)

Nuorempana ehdoton ykkönen oli  Moldovan Sunstroke Projectin Sergei Yalovitsky  ( 2010)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan