Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomentapäivää wt-mutsit ! Joko on persesortsit kaivettu kaapista, nahka poltettu auringossa ja kallis Muumimuki rikottu grillibileissä?

Vierailija
19.05.2019 |

Muksut tippuneet trampoliinilta tai ukko nielaissut ampiaisen kaljatölkin mukana?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehditty kaikkea tuota. Joogassa kävin aamulla, hain matkalla tuoreet croisantit ja sitten juotiin kahvit ja katseltiin viisufinaalia Areenasta. Kohta lähdetään kirjojen kanssa rannalle.

Vierailija
2/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ehditty kaikkea tuota. Joogassa kävin aamulla, hain matkalla tuoreet croisantit ja sitten juotiin kahvit ja katseltiin viisufinaalia Areenasta. Kohta lähdetään kirjojen kanssa rannalle.

Yritätkö vaikuttaa jotenkin erityisen sivistyneeltä ja fiiniltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritä. Kerroin vaan mitä ollaan tänään tehty. Jos yrittäisin vaikuttaa fiiniltä, niin olisin varmaan sepustanut jotain samppanjabrunssista purjeveneellä.

Vierailija
4/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ystäväni lapsineen viikonloppua viettämässä. Syötiin aamulla brunssia ja sitten lapset menivät vielä hetkeksi ulos ennen kuin vieraat lähtivät kotia kohti. Trampoliinilta ei pudonnut kukaan, koska siinä on turvaverkko. Väsyneet lapset kyllä riitelivät keskenään (eivät malttaneet mennä illalla nukkumaan ja sitten aamulla piti toki herätä varhain). Nyt vähän lepäillään ja toivutaan viikonlopusta.

Vierailija
5/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muumimukit jotenkin kalliita? Ostin joskus muutaman. Maksoivat 19 euroa per kuppi.

Vierailija
6/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noista. Lätkää kattonut himassa vaan ja syönyt eineksiä.

Vierailija
7/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muumimukit jotenkin kalliita? Ostin joskus muutaman. Maksoivat 19 euroa per kuppi.

No huhhuh, tolla hinnallahan saa jo 19 kuppia paikallisesta halpahallista

Vierailija
8/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persesortseja en omista.

Mutta ihanaa on vetäistä leggarit ja vilpoinen lyhyt teeppari tai spagettiolkaintoppi taas päälle pitkän talven jälkeen! Hyvin mahtuivat vaikka vaaka näyttää talven jäljiltä lisäkiloja.

Uusia tatskoja ollaan ukon kans mietitty nyt kun on taas ihoa enemmän paljaana.

Mukavat crocksit pesin eilen talvisäilöstä koko perheen käyttöön. Pesin ja silitin mun ja tyttöjen bandanahuivit myös. Lähetään kohta ulkoilemaan meiän lasten saksanpaimenkoirien kans kohti lähikauppaa. Röökit taas loppu.

Vierailija
9/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne aamukaljat ole eikä kahvit? Jotakin rajaa sentään :D tuossa asioiden kaunistelussa. Croissantin tilalla puolikas HK:n sinistä a naturel.

Vierailija
10/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvatan TEEPPARI?

Vierailija
11/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun kiva, että jaksat miettiä mielenkiintoisen elämäsi keskellä muidenkin touhuja. Olet todella empaattinen ja lämmin ihminen. Kaunista sunnuntaipäivää!

Vierailija
12/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritä. Kerroin vaan mitä ollaan tänään tehty. Jos yrittäisin vaikuttaa fiiniltä, niin olisin varmaan sepustanut jotain samppanjabrunssista purjeveneellä.

Totuus: Heräsin juuri kamalassa kankkusessa. Vedin pieruverkkarit jalkaan. Hain eiliset pitzan jämät jääkaapista...kylkeen tasoittava lonkero. Tietokone aki ja katsomaan mitä av-palstalla jutellaan :)

Vierailija
13/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti sen rasittavan jumputus-popituksen jonka tahdissa pitää tanssia ja kersat tuottaa samaa kannettavissa kaiuttimissa . On levittäydytty nurmikolle piknikille ja koira läähättää ympäriinsä.

Vierailija
14/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilen tässä vit""moisessa kankkusessa, onneksi muksut sentään isällään ku lähettii elen frendin kaa terdelle yhille ja sit löydettii pari äijää jotka halus tarjota, ni tulin vasta  tosi myöhää himaan ja oli niin paha olo et oksensin rapun eteen. Huh mikä reissu ! :D Mulla on just nyt päällä pelkät alkkarit, mut pitää varmaan heittää toho Lidlin maksimekko ettei naapurit saa sydärii. Nyt mä siirryn partsille, kohta on vielä pas""pi olo jos  en saa röökii ja kahvii. Ei mulla mitään muumimukeja oo, tommonen vaa missä lukee että kesti 30 vuotta tulla näin täydelliseksi. Päivälliseksi sit roiskeläppää ja jädee, ku pystyy syömään. Vi""tu ku tuo naapurin akka jaksaa valittaa tosta kissasta! että se voi tippuu ja katkasta jalat. Näytä v"u mulle kissa joka ei pysy partsin kaiteella!

Vierailija
15/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru nukkuu vielä, sillä on krapula. Itsellä ei ole  mutta muuten huono olo kun oon paksuna. Ei me meinattu Pekun kans tehdä lapsia kun ollaan tunnettu vasta 6kk ja  mulla on kuitenkin Henkan kanssa jo Miro ja Minja ja Jartsan kaa Daniel mut minkäs voin kun olen näin hedelmällinen. Kyllä Pekukin on innoissaan, sehän kosi! Terässormukset vaan kun nyt on rahasta tiukkaa mutta hääsormus on sitten jotain hienompaa <3 <3

Henkka soitti taas niistä Miron adhd tutkimuksista, en tajua mitä tutkimuksia se muka tarvii kun ainahan pojat vähän riehuu! Mun poika ei mihinkään vammaisten luokkaan mene jos se on musta kiinni. En tajua tota kyttäämistä ja holhoomista, Minjastaki oltiin huolissaan kun ei vielä 2veenä puhunut. 

Äh kun ei mahu päälle muuta ku  Henkan vanhat nappiverkkarit ja sit kuppanen t-paita, Henkkamaukalla olii niin  ihanii mammavaatteita mut just ei oo rahaa. Pekun bensot ku maksaa. Ja  vauvalle pitää kai hommata jotain, vaikka koetan pummia Facen ryhmistä.  

Rööki on loppu, pitää kysyy  murulta rahaa ja hakee. Neuvolassa aina valitetaan siitä mutta olen sanonyt sata kertaa että kukaan ei tahdo nähdä mua nikotiinivajeessa . Onko se vauvallekaan hyvä että äiti on pahalla päällä? Noista energiajuomista en edes sano mitään, mutta sanoin rehellisesti että lopetin kahvin juonnin XD 

Ai kun sattuu olkapäihin , palo vissiin eilen terdellä mutta ei tässä ole ennenkään mitään aurinkorasvoja käytetty . Eilisen puna on huomisen bruna!

Vierailija
16/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! olen ollut aamusta asti hereillä ja laittanut innoissani tätä meidän uutta kotia, on mahtavaa kun löydettiin tämä omakotitalo sillä naapurit valitti kaikesta: grillaamisesta, tupakan poltosta, siitä että lapset olivat keskenään ulkona. AARGH! Onneksi päästiin pois. Vaatiihan tämä talo remppaamista mutta ei mietitä sitä nyt. Häärin bikinit päällä täällä ulkona , naapurin kääkkä mulkoilee pahasti aidan takaa mutta on varmaan kateellinen siitä kun olen nuori ja  hoikka. Tai näistä kaikista kauniista tatuoinneista, joita ei uskalla ottaa . Mies grillaa nakkeja ja grillitassuja, minulle on lonkeroa, miehelle olutta ja lapsille limsaa. Kuunnellaan tässä E-typeä samalla, pitääkin koventaa vähän että kuuluu.. noin. Pojat, Veeti ja Jare siis, hyppii trampalla ja meidän pikku prinsessa, Kira ajaa sähköautolla. Vähän onkin älyttömän hieno auto! Luna, meidän koira siis kaivaa hirmusta monttua tuonne seinän viereen, onneksi hiekat lentelee naapurin puolelle.  Ihan hassu. Lunan lisäksi meillä on poikien marsut joita  ne ei kyllä hoida, välillä pakko itse siivota se häkki kun pas ka haisee koko  kämpässä.

Vierailija
17/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ReikkuReena86 kirjoitti:

Muru nukkuu vielä, sillä on krapula. Itsellä ei ole  mutta muuten huono olo kun oon paksuna. Ei me meinattu Pekun kans tehdä lapsia kun ollaan tunnettu vasta 6kk ja  mulla on kuitenkin Henkan kanssa jo Miro ja Minja ja Jartsan kaa Daniel mut minkäs voin kun olen näin hedelmällinen. Kyllä Pekukin on innoissaan, sehän kosi! Terässormukset vaan kun nyt on rahasta tiukkaa mutta hääsormus on sitten jotain hienompaa <3 <3

Henkka soitti taas niistä Miron adhd tutkimuksista, en tajua mitä tutkimuksia se muka tarvii kun ainahan pojat vähän riehuu! Mun poika ei mihinkään vammaisten luokkaan mene jos se on musta kiinni. En tajua tota kyttäämistä ja holhoomista, Minjastaki oltiin huolissaan kun ei vielä 2veenä puhunut. 

Äh kun ei mahu päälle muuta ku  Henkan vanhat nappiverkkarit ja sit kuppanen t-paita, Henkkamaukalla olii niin  ihanii mammavaatteita mut just ei oo rahaa. Pekun bensot ku maksaa. Ja  vauvalle pitää kai hommata jotain, vaikka koetan pummia Facen ryhmistä.  

Rööki on loppu, pitää kysyy  murulta rahaa ja hakee. Neuvolassa aina valitetaan siitä mutta olen sanonyt sata kertaa että kukaan ei tahdo nähdä mua nikotiinivajeessa . Onko se vauvallekaan hyvä että äiti on pahalla päällä? Noista energiajuomista en edes sano mitään, mutta sanoin rehellisesti että lopetin kahvin juonnin XD 

Ai kun sattuu olkapäihin , palo vissiin eilen terdellä mutta ei tässä ole ennenkään mitään aurinkorasvoja käytetty . Eilisen puna on huomisen bruna!

Kerro please ettei tämä ole totta!

Vierailija
18/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persesortseja en omista.

Mutta ihanaa on vetäistä leggarit ja vilpoinen lyhyt teeppari tai spagettiolkaintoppi taas päälle pitkän talven jälkeen! Hyvin mahtuivat vaikka vaaka näyttää talven jäljiltä lisäkiloja.

Uusia tatskoja ollaan ukon kans mietitty nyt kun on taas ihoa enemmän paljaana.

Mukavat crocksit pesin eilen talvisäilöstä koko perheen käyttöön. Pesin ja silitin mun ja tyttöjen bandanahuivit myös. Lähetään kohta ulkoilemaan meiän lasten saksanpaimenkoirien kans kohti lähikauppaa. Röökit taas loppu.

Tämä oli tyhjentävä kuvaus. Kiitos tästä.

Vierailija
19/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin caprit, mutta niistä oli vetoketju rikki, kun ei vissiin mennyt kiinni. Kyl se vielä viime kesänä toimi. Vaihdoin pyöräilysortsit jalkaan ja tunikan, tietenkin. En vain jaksanut muistaa, että siinä tuuppaa niska palamaan etenkin silloin kun olen juuri käynyt kampaajalla leikkauttamassa räväkkään takapystärin.

Eilen paistettiin makkaroita, tai no nakkeja kun mä en tykkää siitä nahasta makkaroiden päällä. Muumimukeja meillä ei ole, kun Ikeasta saa halvemmalla. Mun tai Jaren lapsilla, tai meidän yhteisillä lapsilla ei ole tramppaa, kun nehän aina hyppii kavereiden luona kuitenkin.

Vierailija
20/23 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PerseSortsit kaivoin esille, mutta eivät mahtuneet päälle. Täytyy taas mennä uudet hakemaan. Nyt XXXXXL legginsit päällä.