Jestas miten voi ihmisten keskellä olla yksinäinen olo
Kävin kävelyllä läheisellä ulkoilualueella.. perheitä, kaveruksia, pariskuntia. Iloa, yhdessäoloa..
Ei kun takaisin kotiin. Verhot kiinni ja netflix päälle.
Kommentit (8)
Olen laittanut tuon merkille myös eikä enää oikein inspaa käydä lenkillä tai ulkoilemassa. Tuntuu, että jotkut katsovat, että mitä tuo luuseri kävelee täällä yksin.
Siksi ihana kävellä sateella. Ei näy pareja ja ei näe mitään jos kunnolla tihuttaa.
Minulla on yksinäinen olo aina kun muita ihmisiä paikalla, tuntuu kuin ajatustemme välissä olisi seinä. Ajattelen kaikesta eri tavalla.
Eipä se heidänkään elämä auvoista ole. Moni on kadehtinut minua kun saan olla yksin. Eivät jaksa lapsiaan tai miestään
Mulla on perhe, siis mies ja lapset, mutta ei mitään muuta. Edes yksi kaveri olis kiva.
Käyn mielelläni yksin lenkillä, koska haluan edetä omaan tahtiin. Olen perheellinen ja on kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se heidänkään elämä auvoista ole. Moni on kadehtinut minua kun saan olla yksin. Eivät jaksa lapsiaan tai miestään
Eivät saa tarpeeksi sitä omaa aikaa.
Pitäisi opetella ottamaan sitä. Ajoissa, sillä liian myöhään on liian myöhäistä.
Nautitaan jokaisesta päivästä. Huomisesta kun ei tiedä. Ja kuka silloin on kanssamme.
Saman olen huomannut.. joskus pari yksinäistä mummelia näkyy olevan myös kävelyllä.