Kauheat rytmihäiriöt ja huimauskohtauksia
Kenelleköhän te sitten vinoilette, jos mua ei enää ole?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Oletko käynyt lääkärissä vai minkälainen tilanne sinulla on? Ne ovat inhottava vaiva. Pidä huoli itsestäsi. Et ole yksin tuollaisten terveyshuolien kanssa. Sinussa ei ole mitään vikaa. Rakkautta sinulle.
Olen käynyt ja menossa kohta isompiin tutkimuksiin.
Kyllä niitä vinoilun kohteita löytyy pilvin pimein, et ole mitenkään erityinen.
Katkeroituminen ei oikein auta sydänvaivoihin.
Älä huoli, kyllä vinoilla voi postuumistikin.
Juurihan sä peruit sinne tutkimuksiin menosi.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sä peruit sinne tutkimuksiin menosi.
Niin, mutta soitin uuden ajan, kun sain kyydin.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyllä vinoilla voi postuumistikin.
Kyllä voi mutta muistakaa ihmiset pienuutenne elämässä kuitenkin. Hieman arvostusta kiitos.
Sellaiset oireet ovat ihan tyypillisiä, kun verenpaine nousee trollauksia vuorokaudet ympäri liukuhihnalta laatiessa eikä muista edes hengittää kunnolla.
Kevyet mullat vaan. Emme jää kaipaamaan. Ihmettelemme hetken vain, miten tämäkin keskustelupalsta siistiytyi nopeasti. Sitten olet unohdettu.
Pierettääkö myös?
Rytmikkäästi rupsahtaa aina kun sydän alkaa rytkyä?
Miksi haluat mennä tutkimuksiin? Sähän olet jo vuosia hokenut, että hartain toiveesi on päästä pikaisesti pois tästä murheen laaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat mennä tutkimuksiin? Sähän olet jo vuosia hokenut, että hartain toiveesi on päästä pikaisesti pois tästä murheen laaksosta.
Koska mä haluan vielä elää. Ajattelen, että ehkä pääsen eläkkeelle ja itsenäiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu ja turvallinen
En mä ole ottanut yhtään korinarokotetta.
Lopeta se rasvaisen ruoan syöminen, älä lisää suolaa ruokiin, vältä voimakassuolaisia tuotteita. Sydän kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä haluan vielä elää. Ajattelen, että ehkä pääsen eläkkeelle ja itsenäiseen elämään.
Ap haluaa teidän verorahoilla elää loppuelämän
42-vuotias rokottamaton mies died suddenly, kertoo MVlehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa teidän verorahoilla elää loppuelämän
Kyllä mä olen jo tarpeeksi kärsinyt.
Tiedän tunteen. Oletko käynyt lääkärissä vai minkälainen tilanne sinulla on? Ne ovat inhottava vaiva. Pidä huoli itsestäsi. Et ole yksin tuollaisten terveyshuolien kanssa. Sinussa ei ole mitään vikaa. Rakkautta sinulle.