Voi vitt€&@ että mä vihaan mun nukkuvaa miestä
Voi helv että ottaa päähän että mies nukkuu aina viikonloppuisin puoleen päivään ja minä herään lasten kanssa n klo 8. Vien koiran aina aamuisin ja laitan lapsille lounasta kun saan vihdoin miehen nousemaan. Maailman epämiellyttävin piirre, että mies 45v valvoo pelaamalla pleikkaa ja sitten nukkuu pitkään kun joku teini. Tää on ollut monivuotinen taisto mutta ei näytä kehittyvän. Mulla on sellainen fiilus etten halua loppuelämääni elää miehen kanssa jota pitää odottaa joka päivä tai jota pitää herätellä ja pyydellä nousemaan. Rupean vihaamaan miestäni tästä syystä.
Kommentit (212)
Ihan itse helmesi valitsit. Tiesit kyllä minkälaisen mies vauvan saat, mutta menitpä naimaan ja tekemään vielä kersojakin. Niin makaa kuin petaa.
Voi helvata, onneksein kukaan ei puutu siihen millon nukun ja valvon.
Vierailija kirjoitti:
Eiks mutsiskaa puutu?
Vierailija kirjoitti:
Mut sulla tuskin on omasta tahdosta hakittua koiraa ja lapsia, jotka vaativat hoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse helmesi valitsit. Tiesit kyllä minkälaisen mies vauvan saat, mutta menitpä naimaan ja tekemään vielä kersojakin. Niin makaa kuin petaa.
Sitähän mä nyt kadunkin. Mutta lapset ym trkee asioista hankalia. Rehellisesti ilman lapsia, olisin lähtenyt lätkimään.
Ehkä voisit ap vain lähteä ulos omiin menoihisi, kun aamulla heräät. Kyllä koira ja panskat sitte iskän varmaan herättää.
Onneks mun mies on ymmärtänyt iltavirkkua vaimoaan.
Illanvirkku kirjoitti:
Minä olisin jo jättänyt aamuvirkun naisen, joka ei anna nukkua vapaapäivänä.
Jostain syystä aamuvirkuille on aina ongelma ja jatkuvan häirinnän syy toisten erilainen nukkumisrytmi. En ole kuitenkaan kuullut iltavirkuista jotka herättelisivät nukkumaan aiemmin menneitä kumppaneitaan tai valittaisivat siitä kuinka elämä kärsii toisen nukkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän mä nyt kadunkin. Mutta lapset ym trkee asioista hankalia. Rehellisesti ilman lapsia, olisin lähtenyt lätkimään.
Aika pieni syy häippästä. Mies valvoo pleikkaa pelaten viikonloppuisin ja nukkuu aamuisin pitkään.
Varaa aika tunnekeskeiseen pariterapiaan, kokemuksesta voin sanoa että jostain syystä mies kuuntelee terapeuttia paremmin kuin puolisoa. Onhan toi rasittavaa elää ikuisen teinin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit ap vain lähteä ulos omiin menoihisi, kun aamulla heräät. Kyllä koira ja panskat sitte iskän varmaan herättää.
Toi on kyllä oikeesti hyvä ja pohtimisen arvoinen idea! Täytyykin keksiä joku hyvä harrastus aamupäiviin kenties, pitää vaan tulla niin myöhään kotiin että mies on varmasti hereillä muuten ottaa päähän kahta kauheammin!
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika tunnekeskeiseen pariterapiaan, kokemuksesta voin sanoa että jostain syystä mies kuuntelee terapeuttia paremmin kuin puolisoa. Onhan toi rasittavaa elää ikuisen teinin kanssa
Kiitos ymmärryksestä! Juurikin näin koen, että mulla on lapset ja teini
Vierailija kirjoitti:
Illanvirkku kirjoitti:
Jostain syystä aamuvirkuille on aina ongelma ja jatkuvan häirinnän syy toisten erilainen nukkumisrytmi. En ole kuitenkaan kuullut iltavirkuista jotka herättelisivät nukkumaan aiemmin menneitä kumppaneitaan tai valittaisivat siitä kuinka elämä kärsii toisen nukkumisesta.
Iltavirkut ei kuitenkaan tykkää, jos aamuvirkku tekee jotain mistä tulee ääntä. Pitää olla hyshys, ettei unet häiriinny.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet miehesi valinnu.
Joo nuorena valitsin. Aika harva tietää mihin ryhtyy kun pappi sanoo aamen... sikä säkissä meinikiä pitkälti.
Mä ymmärrän aloittajaa. Mulla on mies joka voi nukkua vuorokauden putkeen. Ja on ihan helv*tin kiukkuinen jos herätän "liian aikaisin" eli esim. klo. 13.
Aivan sairaan raskasta ja tylsää kun yks vaan nukkuu, nukkuu ja nukkuu.
Meillä ei ole lapsia, mutta kaksi koiraa on. Minähän ne hoidan aamuisin (ja päivisin).
Heh, meillä taas vaimo katsoo telkkaa helposti kahteen yöllä. Itse menen vuoteeseen 23 pintaan.
Pleikkaa pelatessa sentään reagoi johonkin (pelin tapahtumat) kun taas tv on 100% passiivista katsomista.
Huomenta vaan sullekin. Itse heräsin tossa 30min sitten. On mukava nukkua kun viikolla tulee jäätävät univelat tässä aamuvirkkujen maailmassa. Mene ite 1:00 nukkumaan ja herää 6:30.