Mies kehuu muita naisia minun kuullen?
Kehutteko omassa suhteesaa vai loukkaannutteko yhtään?
Kommentit (117)
No kyllä me mieheni kanssa useinkin keskustellaan esim. näyttelijöistä ovatko hyvän näköisiä vai ei. Tai jos näen jossain vaikka erityisen hyvännäköisen perseen naisella (vaikka olen hetero) tai isot tissit, niin saatan huomauttaa miehelle, että vilkaiseppa. Saatan myös itse sanoa, että olipa muuten kuuma miesmyyjä tuolla kaupassa tms.
Kyllähän nyt kaikilla on silmät päässä ja näkee onko joku ihminen hyvännäköinen vai ei ja ei se tarkoita mitään pettämistä.
Kuinka mustasukkaisia te oikein olette.
Kerron kyllä usein myös aviomiehelleni itselleen, että HÄN on komea ja kuuma ja hänkin kertoo minulle.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä me mieheni kanssa useinkin keskustellaan esim. näyttelijöistä ovatko hyvän näköisiä vai ei. Tai jos näen jossain vaikka erityisen hyvännäköisen perseen naisella (vaikka olen hetero) tai isot tissit, niin saatan huomauttaa miehelle, että vilkaiseppa. Saatan myös itse sanoa, että olipa muuten kuuma miesmyyjä tuolla kaupassa tms.
Kyllähän nyt kaikilla on silmät päässä ja näkee onko joku ihminen hyvännäköinen vai ei ja ei se tarkoita mitään pettämistä.
Kerron kyllä usein myös aviomiehelleni itselleen, että HÄN on komea ja kuuma ja hänkin kertoo minulle.
Lisään vielä, että se taas molempien mielestä olisi sopimatonta, että vaikka viestiteltäisiin joillekin muille ihmisille kuinka hän on kuumis tms. Tai ylipäätään joihinkin julkkisten kuviin kommentointi vaan olisi tosi mautonta ja typerää.
Sairaalloinen kateus on naisten huonoimpia puolia.
Ala kehumaan mukana. Sano, että tuollaisen naisen kanssa kyllä nauttisit tyttöjen välisestä ystävyydestä. Pelkkää p:mppaa, ei kolmen kimppaa. Sitten voit ottaa popcornit esille.
Kannattaisiko ymmärtää miehen antama varsin suorahko vihje ja erota?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko ymmärtää miehen antama varsin suorahko vihje ja erota?
Odottelen, että mies kasvattaa pallit ja eroaa, jos niin haluaa tehdä.
Jos mies kehuisi toisten naisten ulkonäköä minulle, pitäisin miestä junttina ja käytöstavattomana, tai lisäksi vielä ilkeänä. Näitäkin on, joiden pitää koko ajan tökkiä toista joillain ilkeillä kommenteilla. Oli se syy mikä tahansa, kyse on toisen kunnioittamisesta. En ole itsekään sokea hyvännäköisille miehille, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa toitottaa sitä kumppanille. Todella epäkohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin kaksi miestä juttelisi keskenään. Todella outoa naiselta tarjoilla toisten naisten perseitä tai tisseja omalle miehelleen...mutta kiva jos teillä toimii. On sen verran outo parisuhde teillä, että ei kannattaisi ottaa kantaa ja syytellä muita mustasukkaisiksi. Mustasukkaisuudesta ei ole edes kyse, vaan toisen kunnioittamisesta.
Olen kerran erehtynyt kuuntelemaan yellow fever-miehen jatkuvaa kierteellä ja suoraan aasialaisten kehumista. Olin niin naiivi ja typerä, että ajattelin tämän olevan vain jokin osa-alue mieltymyksissä. Ajan myötä kuitenkin heräsin huomaamaan, että tämä oli jopa pakonomaista fanitusta somessa, ihan loputonta, addiktionomaista toimintaa yli viisikymppisellä miehellä. Se jäi selviämättä, miksi ihmeessä ei hankkiutunut ko naisten kanssa suhteeseen, ainoastaan maksullisista oli seksuaalista kokemusta.
Kun mies kehuu muita naisia seurassasi, on epävarma sinusta ja haluaa loukata. Ei rakasta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies kehuu muita naisia seurassasi, on epävarma sinusta ja haluaa loukata. Ei rakasta lainkaan.
Heh. Minusta hän ei ollut epävarma, vaan halusi vain loukata ja alistaa. Sadistisesti nautti kärsimyksestäni - kuin minulla ei sitä olisi ennestään tarpeeksi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei kun sattuu tunteisiin kun joku muu on kauniimpi kuin itse :'(((((((((
Pikkulikat, kasvakaa aikuisiksi. Tässä on taas yksi syy miksi miehiä ei kiinnosta teidän jutut.
Mehän kasvetaan. Ja kun me kasvetaan, me todetaan, että me ei kuunnella mitään keskenkasvuisten miesten lätinää. Eikä otetaan vastaan mitään epäkunnioittavaa. Eikä meitä enää kiinnosta paskaakaan, kiinnostaako se tai meidän jutut teitä miehiä. Ja sitten teille tuleekin hätä. Kun ei enää alistamalla ja vittuilemalla saadakaan yliotetta naisista. Ja huvittavinta on, että koko homma ei liity millään tavalla siihen, kuka on kaunis.
Tuo on henkistä väkivaltaa ja oman kumppanin nujertamista. Mitä muita punaisia lippuja jo näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Exäni oli tuollainen, minusta ei kuulu hyviin käytöstapoihin.
Juuri näin, kummatkin, sekä mies että nainen jos kommentoi muiden ulkonäköä: miksi? Mitä sillä yritetään saavuttaa?
WT.