Mies kehuu muita naisia minun kuullen?
Kehutteko omassa suhteesaa vai loukkaannutteko yhtään?
Kommentit (98)
Mulla meni myös pari vuotta hukkaan tällaisen tyypin kanssa. Ei nyt ihan alvariinsa muita naisia kehunut mutta kyllä saattoi kommentoida tv:stä esimerkiksi jotain esiintyjää, että on hot tai jonkun naisen rintoja minulle, jos häntä näky miellytti.
Alkoi tuntua siltä, että olin hänelle kuin joku kaveri eli jutut vaikuttivat siltä, mitä miehet mahd. keskenänsä puhuvat. Kun minun ulkonäöstä milteipä ainoat kommentit olivat, että ”näytätpä väsyneeltä” ja ”olisit paremman näköinen 5 kg laihempana”, niin lopulta kyllästyin ja päätin suhteen.
Rakastunut ihminen näkee oman kumppaninsa kyllä kauniina, joten ihmettelen jos joku on suhteessa jossa kehutaan vaan tuntemattomia jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehu sinäkin muita miehiä tyyliin, uuh olipa kivat lihakset, komea mies, iso varustus jne
Varmasti miehesi naama myrtyy.
Asia ei toimi toisinpäin, koska miehet ja naiset eivät ajattele samoin.
Miten niin ei ajattele samoin? Kyllä minä ainakin havaitsen komean miehen ja huomaan, jos miehellä on hyvä peppu, isot käsivarret, upeat silmät jne. Mutta näitä asioita en miehelleni kyllä mene sanomaan. Kyllä mieskin sen tietää, etten ole sokea mieskomeudelle.
Harvempi mies ottaa itseensä, vaikka nainen sanoisikin jostain toisesta miehestä, että se on komea. Ei asia minua ainakaan hetkauta. Ei komeus ole suurin avuni parisuhteessa.
Muuten sopivin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehu sinäkin muita miehiä tyyliin, uuh olipa kivat lihakset, komea mies, iso varustus jne
Varmasti miehesi naama myrtyy.
Asia ei toimi toisinpäin, koska miehet ja naiset eivät ajattele samoin.
Miten niin ei ajattele samoin? Kyllä minä ainakin havaitsen komean miehen ja huomaan, jos miehellä on hyvä peppu, isot käsivarret, upeat silmät jne. Mutta näitä asioita en miehelleni kyllä mene sanomaan. Kyllä mieskin sen tietää, etten ole sokea mieskomeudelle.
Harvempi mies ottaa itseensä, vaikka nainen sanoisikin jostain toisesta miehestä, että se on komea. Ei asia minua ainakaan hetkauta. Ei komeus ole suurin avuni parisuhteessa.
Ehkä sitten niin. Mutta jos se naisesta tuntuu pahalta, niin en ymmärrä miksi pitäisi loukata toista vaikka mies ei millään ymmärtäisikään miksi se loukkaa.
Minunkin miesystäväni teki tuota suhteen alkuaikoina. Kehui muita naisia ja yleisesti vain puhui paljon tuntemistaan naisista. Hän lopetti sitten sen, kun useamman kerran sanoin kuinka ikävältä se tuntuu.
Jotkut muutkin miehet ovat harrastaneet tuota ja ainakin osan kohdalla kyllä näkee, että se on jossain määrin tahallista. Yritetään saada toinen tuntemaan olonsa epävarmaksi tai mustasukkaiseksi.
Mulla kanssa mies on kehunut kauniiksi muiden vaimoja / tyttöystäviä. Kehuu se muakin ja kyllä mä sitä uskon. Mutta itseni mielestä kun en ole kovinkaan kaunis ja itsetunto on välillä koetuksella, niin en ymmärrä että miehen pitää sitten kehua muita. Miksi? Hän on muuten ihan fiksu ja empaattinen. Eikö voi sanoa, että jonkun vaimo on ihan nätti nainen, sen kestäisi paremmin. Tuun tosi surulliseksi tuommoisesta.
WT ihmiset keskittyvät ulkonäön arviointiin. Ei kannata olla sellaisten ihmisten seurassa. Seura tekee kaltaisekseen ja näissä tapauksissa se tyhmentää...
Ap.
Näytin hauskan kuvan miehelleni, jossa oli nainen pukeutuneena yhdeksi hahmoksi. Mies ei nauranut vaan katseli ja sanoi "No tuohan on paljon paremman näköinen kuin se alkuperäinen hahmo"
En pyytänyt arviota ulkonäöstä vaan näytin hauskan kuvan niin kuin puolin ja toisin näytämme.
Sanoin että loukkasi ja sanoi ettei tiedä miksi sellaista sanoi siitä kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
WT ihmiset keskittyvät ulkonäön arviointiin. Ei kannata olla sellaisten ihmisten seurassa. Seura tekee kaltaisekseen ja näissä tapauksissa se tyhmentää...
Tämä on totta.
Voisko miehet joskus ajatella mitä suustaan päästää??
Se on vaan säälittävä yritys saaha sua mustasukkaseksi.
Omalla kohdalla on niin, että kehuu vaan muita, jos kehuu muakin joskus. Sanois edes joskus jotain kaunista, mutta ei!!
Kylläpä sitä itsensä tuntee möllöksi aika usein, kun taas joku ihana vilahtaa jossain.
Asiasta on puhuttu monet kerrat. Omasta mielestään kehuu muakin viikottain. Ei ole mun kuullen sanonut. Yksi sen kaveri kerran kännipäissään kerto pyymättä ja yllättäen, että mieheni puhuu musta todella kauniisti miesporukassaan. Että edes jossain, vai oliko tuo kaverimies hellyyttä vailla?
Aikoinaan en välittänyt moisesta, mutta nyt vanhemmiten kirpasee toisinaan. Mä kyllä kehun häntä tuon tuosta. Hän on taitava, osaava, kätevä, komea, p*rukseen seksikäs, hauska.... Onhan näitä.
Mua ainakin naisena ärsyttäis ihan suunnattomasti, jos mies kehuisi muita naisia kauniiksi, himottaviksi tai ihan mitä vaan vastaavaa. Se ei haittaa jos kehuu kivaksi tai nätiksi.
MIEHET, voisitteko selittää miksi kehutte muita naisia?? Onko se tahallista ja jos ei niin mitä sitten?
Miehenä tulee huomioitua kauniit naiset ihan väkisinkin. Nainen on vaan semmoinen olento, ettei sitä voi olla noteeraamatta jos on kaunis yksilö. Kaunis ei mielestäni ole missityyppi, liian meikattu tai vähäpukeinen, vaikka kyllä niitäkin kattelee... Välillä tulee omalle naiselle kehuttua kauniiksi muita ihan sillä, että haluaisin naiseni kiinnittävän enemmän huomiota olemukseensa. Eli en ole täysin tyytyväinen miltä oma naiseni näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tulee huomioitua kauniit naiset ihan väkisinkin. Nainen on vaan semmoinen olento, ettei sitä voi olla noteeraamatta jos on kaunis yksilö. Kaunis ei mielestäni ole missityyppi, liian meikattu tai vähäpukeinen, vaikka kyllä niitäkin kattelee... Välillä tulee omalle naiselle kehuttua kauniiksi muita ihan sillä, että haluaisin naiseni kiinnittävän enemmän huomiota olemukseensa. Eli en ole täysin tyytyväinen miltä oma naiseni näyttää.
No tottakai sitä huomaa kauniit yksilöt sukupuolesta huolimatta kuka tahansa. Kyse on siitä, että miehen EI PIDÄ KOMMENTOIDA MUITA NAISIA toiselle NAISELLE. Se on järjettömän idioottimaista. Capish?!
Ja kommentoinnilla tarkoitan juuri yletöntä toisen naisen kehumista toiselle naiselle. Tähän toki vaikuttaa erilaiset suhteet, eli järki kädestä päähän ja käytöstavat kunniaan.
Minusta tuollaista ei tee, jos aidosti haluaa kumppaninsa parasta. Joltain valtapeliltä tai toisen itsetunnon tahalliselta murentamiselta kuulostaa.