Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu muita naisia minun kuullen?

Vierailija
19.05.2019 |

Kehutteko omassa suhteesaa vai loukkaannutteko yhtään?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan miten toinen ottaa sen kehumisen. Häiritseekö vai ei ja jos häiritsee niin lopettaako kommentoinnin pyynnöstä. Mikäli ei lopeta niin ei mielestäni ole rakastavan kumppanin käytöstä...

Tämä on totta. Joskus se on pidemmälle viety versio kumman kaa kyselystä ja jos se on kummankin puolelta OK niin asia on kunnossa. Jos ei toinen hyväksy niin tuo on mautonta.

Vierailija
82/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies katsoo kyllä muita naisia ja kommentoi, mutta ei niin seksuaalisesti. Luultavasti päässään ajattelee pahempia, mutta sillä on käytöstapoja sanoa vaikka, että olipa avoin mekko vastaantulevalla, kuin ihanat rinnat noita tisuja imisin. Exä taas heitteli noita tissi /pano kommentteja. Minun kanssani saa katsoa ja kommentoidakin muita, mutta kannattaa vähän miettiä mitä sanoo.

Tämä on hyvä tapa. Kaikilla on joku nais- /miesmaku eikä oma kulta ole ainoa ihminen maailmassa vaikka onkin se tärkein. Ihminen kiinnittää luonnostaan huomiota itseään viehättäviin asioihin. Kuten vaikka oman makunsa mukaisiin ihmisiin. Suhteessa joka on avoin ja kunnossa pystytään puhumaan myös tästä. Normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen ymmärtää tämän. Kuten senkin, että hän on ykkönen oman rakkaansa mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voin miehelle kertoa, jos telkkarissa on minun mielestä kuuma mies.

On teillä liitot🙄 ei mitään kunnioitusta.

Vierailija
84/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voin miehelle kertoa, jos telkkarissa on minun mielestä kuuma mies.

On teillä liitot🙄 ei mitään kunnioitusta.

Kukin tyylillään. Samanlaista silmien pyörittelyä aiheuttaa teidän elämäntyylinne heille.

Vierailija
85/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva kun mieheni puhuu kauniisti naisista tai ihailee heitä. Myös minulle puhuu kauniisti.

Vierailija
86/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiva kun mieheni puhuu kauniisti naisista tai ihailee heitä. Myös minulle puhuu kauniisti.

Ok Marko.

Vierailija
87/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jälkiruoka.

Vierailija
88/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kommentoi, en pistänyt rajoja. Sitten alkoi baareissa juosta niiden perässä, iskemässä. Sanoi, että haistaa, kuka on rököllään ..

Ei kauaa jatkettu yhdessä 

Kai se libido sanelee, muuttuuko sanat teoiksi?

Vierailija
89/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei kun sattuu tunteisiin kun joku muu on kauniimpi kuin itse :'(((((((((

Pikkulikat, kasvakaa aikuisiksi. Tässä on taas yksi syy miksi miehiä ei kiinnosta teidän jutut.

Vierailija
90/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
91/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat tekee sitä. Se on täysin ok molempien puolesta.

Monesti TV:stä kysellään toisiltamme mielipiteitä ihmisistä. Onko sexy tai hyvännäköinen.

Aika yllättäviä vastauksia vaimon puolelta usein tulee. Ihmettelee tosin minukin naismakuani.

Vierailija
92/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei kun sattuu tunteisiin kun joku muu on kauniimpi kuin itse :'(((((((((

Pikkulikat, kasvakaa aikuisiksi. Tässä on taas yksi syy miksi miehiä ei kiinnosta teidän jutut.

Ei kai se haittaa, jos joku on kauniimpi, moni on, en minä yli 50v nainen mikään missi ole tai luule olevani. Mutta on eri asia sanoa olipa kaunis nainen kuin hitto kun en tuota saa joudun tyytymään sinuun. En katsos halua olla kenenkään kanssa, jolle kelpaa kuka vain. No onneksi oma mies rakastaa, eikä tyytynyt.

Vierailija
93/98 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on huonotapaista ja aika teinimäistä mainita ääneen (jos ei ole erikseen muuta sovittu).

On älytöntä olettaa, että kumppani ei huomaisi upeita ihmisiä ympärillä, mutta on epäkohteliasta mainita aina kuumien tyyppien kohdalla että olipa kuumis.

Katsoisin ehkä kerran tätä sormien läpi, jos mies tajuaisi loppuun lisätä, että "mutta sä olet tietenkin mun silmissä se kuumin" tms :D

Vierailija
94/98 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli "kohtelias" toisille naisille. Muistan hyvin kun hän tuli sairaalaan katsomaan minua toisen lapsemme syntymän jälkeen. Lapsen syntyminen oli ensin käynnistetty. Kun hän oli synnytyskanavassa, häntä yritettiin vetää imukupppilla ulos. Lopulta kiireellä hätäsektioon. Sain vielä aika rajun virtsatieinfektion, johon tuli aika tuhti lääkitys. No exä tuli kattoon. Huoneessa oli 4 muuta naista, joita hän tervehti kaikkia erikseen. Päätyi sitten minun sänkyni viereen ja kysyi, josko minä olin jo ruvennut laihtumaan. Tämä oli niin tavanomaista hänelle, mutta tajusin miltä tilanne näytti toisista naisista. Kun exä sitten lähti niin ne toiset naiset kysyivät että eikö tuollainen ukko pitäisi jättää. 

Vierailija
95/98 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on huonotapaista ja aika teinimäistä mainita ääneen (jos ei ole erikseen muuta sovittu).

On älytöntä olettaa, että kumppani ei huomaisi upeita ihmisiä ympärillä, mutta on epäkohteliasta mainita aina kuumien tyyppien kohdalla että olipa kuumis.

Katsoisin ehkä kerran tätä sormien läpi, jos mies tajuaisi loppuun lisätä, että "mutta sä olet tietenkin mun silmissä se kuumin" tms :D

Valhettelua🙄

Vierailija
96/98 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiselle miehelle näyttäisin ovea.

Tuollaisiahan ne kaikkien ukot ovat. Ei toistaan kummempia 🙄🤭

Vierailija
97/98 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä mustasukkaisena kiukuttelet kuin pikkulapsi että "sinä et saa kehua muita, sinä saat ainoastaan kehua minua"?

Vierailija
98/98 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei oikeestaan kehu muita naisia, vaan kuolaa niitten perään! Se jos mikä veetuttaa!

Siis ja vielä olet tuollaisen kanssa! Mikä pakko?Outo liitto. Ei mitään kunnioitusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme