Okei olenko hirveä pirttihirmu, kun en halua että mies lähtee harrasteporukan kanssa risteilylle? Pelkkiä naisia
Mies aloitti syksyllä uuden harrastuksen, joka on huomattavan naisvaltainen, eli mieheni on tällä hetkellä porukan ainut mies. Nyt tulee kesätauko ja ovat suunnitelleet yhteistä risteilyä... He ottaisivat x määrän hyttejä ja naisille sopii, että mies yöpyy samassa hytissä heidän kanssaan.
Sanoin miehelle, etten halua lähtevän sille risteilylle tai ainakin ottaa minut mukaan. Tiedän yhden niistä naisista ja on viinapäissään aika päällekäyvä ja muutenkin jatkuvasti flirttailemassa miehelleni. Laittaa m. Fbseen kommentteja ;) hymiöllä. Muutenkin ajatus, että mies yöpyy naisten kanssa samassa hytissä on.. No tosi outo. En muutenkaan kunnolla tunne ketään tästä porukasta.
Päästäisittekö te miehenne risteilylle?
Kommentit (164)
Eniten ihemmelen mitä mies edes tekee sillä risteilyllä naisten kanssa? Itse aviomiehenä en menisi omasta päätöksestä mukaan!
"ja naisille sopii, että mies yöpyy samassa hytissä heidän kanssaan."
Jaa. Että mies on oikein tiedustellut tätä? Normaali mies toteaisi, että otan sitten oman hytin, koska minulla on parisuhde.
M37
Kyseessä ei liene normaali mies? Naimisissa, uusi harrastus ja naisten kanssa samaan hyttiin? Meikkailevienn nousussa kikattavien naisten hytissä? Ei tästä tule mieleen mikään pelimies, vaan ehkä asberger-mies, jolle ei välähdä asian outous? Aloittanut jonkun tanssiharrastuksen vai? En keksi mitään muuta miestyyppiä, joka tohon lähtis. Onko ne hymiöt oikeesti flirttiä vai nauraako ne naiset tolle miehelle?
Kysymyshän tässä ei oikeastaan ole se että päästäisikö nainen miestään reissulle, vaan edes vihjaisiko mies että haluaisi tällaiselle reissulle lähteä. Viisas mies ei puhuisi moisista reissuista yhtikäs mitään, eikä todellakaan lähtisi, tai jos haluaisi lähteä, niin ottaisi ilman muuta vaimon mukaan, ja jos tämä ei kävisi, niin ei lähtisi itsekään. Mikäs olisi sen järkevämpää kuin tutustuttaa se oma vaimo niihin naisiin, jolloin heistä ehkä voisi tulla keskenään kavereita, ja sen jälkeen reissuille voisi jopa lähteäkin.
Ei menisi, ei olisi minusta kiinni, tietäisi itsekin, ettei ole menemistä. En minäkään lähtisi miesporukan kanssa risteilylle.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Että mies on oikein tiedustellut tätä? Normaali mies toteaisi, että otan sitten oman hytin, koska minulla on parisuhde.
M37
Lähtökohtaisesti ottaisin oman hytin. Saa sinnekin tuotua naisen, ei tarvitse kahden muun kuunnella kateellisena omaa vuoroaan odotellessa.
No ei todellakaan lähtisi. Minä en ymmärrä näitä nykyajan juttuja että kaikki on ok. Ei ihme, että eroja on niin paljon. Jos mieheni edes ehdottaisi tuollaista, olisi ihan outoa. Meillä parisuhde tulee ensin ja sitten muut asiat. Molemmilla omat harrastukset ja kaverit, mutta kunnioitamme toisiamme niin paljon, että vältämme tuollaiset turhat jutut. Nyt ihmiset hieman ryhtiä elämäänne ja miettikää oikeasti mikä on tärkeintä? Minä, minä vai kokonaisuus?
Taitaa olla kunnon astutussonni miehesi.
Vierailija kirjoitti:
M37
Korjaan vähän tuota tekstiäsi.
Normaali mies toteaisi että ottaa oman hytin, eikä sleittelisi tätä millään parisuhteella, koska jos selittelisi, niin se antaisi kuvan että mies ei pystyisi näitä naisia muuten vastustamaan, tai että kotona istuu pirttihirmu jolta saa kuulla reissun jälkeen kunniansa. Aina, korostan AINA kunnioitetaan sitä omaa puolisoa, koska mitään pahaa ei tapahdu kun niin tekee, mutta voi tapahtua pahaa jos niin ei tee.
Pakkaa miehelle kondomit laukkuun kun ei kuitenkaan itse hoksaa niitä ottaa mukaan 🤔
Päästäisin koska luotan häneen ja osaan ottaa vastuun omista mustasukkaisuuden tunteistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Normaali mies toteaisi että ottaa oman hytin, eikä sleittelisi tätä millään parisuhteella, koska jos selittelisi, niin se antaisi kuvan että mies ei pystyisi näitä naisia muuten vastustamaan, tai että kotona istuu pirttihirmu jolta saa kuulla reissun jälkeen kunniansa. Aina, korostan AINA kunnioitetaan sitä omaa puolisoa, koska mitään pahaa ei tapahdu kun niin tekee, mutta voi tapahtua pahaa jos niin ei tee.
Niinpä. Viisas mies tai nainen ottaisi ihan automaattisesti oman hytin sen enempää asiaa edes selittelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko miten kivaa sinulla oli kúllíkarusèllissa? Miksi et suo miehellesi samoja ihania kokemuksia?
Mikä ero loppujen lopuksi? Siis sillä että harrastaa irtosuhteita joilla ei ole merkitystä ennen vai jälkeen avioliiton, jos kuitenkin palaa kotiin.
Eri asia sitten kun tunteet tulevat mukaan.
Nut jos otetaan jotain uskonnollista "apin aamenesta" niin he eivät taida tulea esiaviollista seksiäkään?
Tulemme kaikki palamaan helvetin liekeissä ;)
Ilman muuta päästäisin menemään. Jos mies nyt on tuollaista "Me tytöt ja tyttöjen jutut" -tyyppiä, niin ajattelisin, että hyvä, kun on poissa jaloista tuonkin aikaa. Älkää viitsikö kysyä, miksi me ollaan parisuhteessa.
Miten niin päästäisitkö? Minä en kysyisi lupaa vaan lähtisin. Jos luotto on noin huonoissa kantimissa, niin miksi olette yhdessä? Tarvitaanko pettämiseen risteily? Luulisi se muutenkin onnistuvan, jos haluja on.
Tämä mies on neiti. Ihan tosi, ei kai mikään "sonni" lähde tyttöjen reissuun. Provo luultavasti, jossei niin ap on naimisissa neidin kanssa.
Minä en oikeasti ymmärrä ajatusta. Miksei me kaikki voida vaan olla kavereita keskenämme sukupuolesta riippumatta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikeasti ymmärrä ajatusta. Miksei me kaikki voida vaan olla kavereita keskenämme sukupuolesta riippumatta?
Koska naisilla on pakonomainen tarve sekaantua naimisissa oleviin miehiin?
Kelpaa yhdelle, kelpaa myös toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Niinpä. Viisas mies tai nainen ottaisi ihan automaattisesti oman hytin sen enempää asiaa edes selittelemättä.
Näin. Jos minua tullaan iskemään, niin en koskaan sano ett muuten kyllä, mutta seurustelen. Tai että en voi lähteä mukaasi koska naisystäväni suuttuisi siitä. Ei ole mitään syytä tuottaa tuntemattomalle ihmiselle mieluummin kiva olo antamalla hänen luulla että lähtisin kyllä mukaan jos ei olisi naista jo, vaan kyllä se mukava olo pitää antaa sille omalle vaimolle sanomalla iskijälle että kiitos mutta ei kiitos, ilman sen kummempia selittelyjä.
No varattu mies on houkutteleva saalis koska kun on kelvannut yhdelle niin... miksei... ainakin koeajo pitää saada tehtyä