Okei olenko hirveä pirttihirmu, kun en halua että mies lähtee harrasteporukan kanssa risteilylle? Pelkkiä naisia
Mies aloitti syksyllä uuden harrastuksen, joka on huomattavan naisvaltainen, eli mieheni on tällä hetkellä porukan ainut mies. Nyt tulee kesätauko ja ovat suunnitelleet yhteistä risteilyä... He ottaisivat x määrän hyttejä ja naisille sopii, että mies yöpyy samassa hytissä heidän kanssaan.
Sanoin miehelle, etten halua lähtevän sille risteilylle tai ainakin ottaa minut mukaan. Tiedän yhden niistä naisista ja on viinapäissään aika päällekäyvä ja muutenkin jatkuvasti flirttailemassa miehelleni. Laittaa m. Fbseen kommentteja ;) hymiöllä. Muutenkin ajatus, että mies yöpyy naisten kanssa samassa hytissä on.. No tosi outo. En muutenkaan kunnolla tunne ketään tästä porukasta.
Päästäisittekö te miehenne risteilylle?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies haluaa lähteä naisten kanssa risteilylle?
Hetero?
Tykkäätkö katsella naisia humalassa ja sitä draamaa?
Oisko crossfit? Sitä ymmärrän koska ne naiset on kuumia ja halukkaita
Tuohan on hyvä, että yöpyy samassa hytissä kavereiden kanssa. Omaan hyttiin voisi tuoda kenet tahansa naipoteltavaksi. Ne tytsyt pitää kurissa.
Hyvässä suhteessa luotto toiseen pelaa, ja hyvä kumppani on toisen luottamuksen arvoinen.
Ymmärrän ettei tuollainen mukavalta tunnu! Mut lähtökohtaisesti luottaisin, ja vähän rohkaisisinkin tyyliin, et nyt näytät muille naisille, kuinka luotettava ja hyvämoraalinen mies olet.
Jos mies pelkää itse, et joku vokottelee tai tulee ehkä alkoholin vaikutuksen alaisena pettämään, voisi tehdä johtopätökset ja jäädä pois. Mutta pettämästä et voi toista koko loppuelämän estää. Mies on itse vastuussa teoistaan.
En olisi tuollaisen miehen kanssa. Oikeat kaverit on sitten erikseen, jos niiden kanssa menee, mutta meillä ei olekaan sellaisia kavereita että puolisot eivät ole tervetulleita mukaan. Tai onhan miehellä äijäjuoppokavereita jotka tykkäävät vetää viikon kaljaa mökillä pikkuporukalla päineen, mutta siihen ei kuulu naisia, eikä niitä otettaisikaan mukaan. Jotenkin mieheni on mennyt tuollaisen vaiheen yli jo, eikä lähtisi moiseen mukaan vaikka ei olisi parisuhteessakaan. Mihinkään laivalle sitä ei saisi lähtemään ilman minua millään kirveellä :D :D
Mä voin itse valita parisuhteeni, ja valitsen ja valitsinkin sellaisen miehen kenen kanssa ei tule tällaisista asioista mitään sanomista, kun molemmat ovat jo tahoillaan täsmälleen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
No ethän sinä sitä voi aikuiselta mieheltä kieltääkään mutta tiedät kyllä mitä siellä tehdään ja kannattaa sitten suhtautua siihen sen mukaan.
Tämä on just tämä perus ajatus mitä kylvetään. Ihan kuin aikuiselta ei voisi kieltää. Todellakin molemmat aikuiset jotka yhdessä elämäänsä haluaa viettää on molemmat oikeutettuja sanomaan mitä sietää ja mitä ei.
Itse en tuollaista omalta puolisoltani missään nimessä hyväksyisi, eikä onnekseni miehenikään katsoisi että tuollainen on soveliasta.
En missään nimessä tykkäisi että mieheni lähtisi risteilylle naislauman kanssa. Harrastaa saa mutta mikä pakko se on risteilylle lähteä? En tajua. Mikseivät mene vaikka yhtenä iltana porukalla syömään tmS mutta tuommonen reissu on outoa, kun täytyy yöpyäkin. Mielestäni tuollaiset reissut tehdään oikeiden ustävien/ perheen/ puolison kera.
Olisin vihainen jos lähtisi.
Mitä mies vastasi, ap, kun ilmaisit että et tykkää ajatuksesta? Ymmärtääkö mies sinua yhtään tässä?
Kyllä minä oman mieheni "päästäisin", mutta saattaisin toivoa, että nukkuisi omassa hytissään. Muuten en kuitenkaan jaksa pelätä, että vieraalle jalalle lähtisi.
Se on uskomushoitoihin perehtynyt harrastuspiiri. Enkeliterapiaa ja yksisarvishoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ap tämä miehesi harrastus ? Mäkin haluan mukaan tuollaiseen harrastukseen ja risteilylle.
Parinvaihto
Olisin mustis ja kärsisin siitä salaa. Päästäisin silti, koska mikä minä olisin/olen aikuista miestä kaitsemaan.
Menisin itse risteilyiltana baariin ja laittautuisin nätiksi.
En tykkäisi että lähtee, mutta jokainen elää täällä itseään varten kuitenkin. En ole mikään estämään miestä lähtemästä. Asiallisesti voin toki mielipiteeni ilmaista, mutta toinen päättää mitä tekee.
Sitä paitsi, mitä enemmän antaa toiselle tilaa, sitä paremmin parisuhde voi.
Mä olen siinä mielessä ehkä vanhanaikainen, että en koe olevani sellaisessa asemassa, että voisin kieltää mieheltäni mitään. Hän on aikuinen ihminen ja minä kunnioitan sitä, että hän tekee omalta osaltaan parhaat päätökset. Joten oma vastaukseni aplle: älä sekaannu miehen reissusuunnitelmiin. Jos hän haluaa pettää sinua, niin käy ennemmin tai myöhemmin, ellei ole jo käynyt. Jos toisaalta teillä on hyvä suhde, se kestää risteilyt.
Sinä tunnet kyllä naiset - risteilyllä ovat ensimmäisenä sanomassa, että vaimo ei taida riittävästi piitata kun heidän kanssaan päästää ja vielä hyttiinkin joten vapaata riistaa.
Olen useamman kerran todistanut tällaista opastusta läheltä työpaikkareissuilla. En ole katsonut menevätkö miehet mihin hyttiin jatkoille, mutta sääli on ollut miesten puolesta kun syöjättäriä suuri määrä ja melu vain nousee ja arvostelukyky laskee promillien myötä. Jos mies on vähääkään miellyttäjä-persoona, niin ei henno suoraan lätkiä perskärpäsiä pois ja siinä voi vähintäänkin väärinkäsitysten vaara olla suuri.
Pitäisin lähtökohtaisesti naisia jotka tyrkkäisivät itseään mieheni kanssa samaan huoneeseen hutsahtavina. Tätä käsitystä terottaisin miehellekin riittävän neutraaliin äänensävyyn. Tekisi omat johtopäätöksensä kannattaako lähteä. Jos lähtisi, minä tekisin omat johtopäätökseni miehestä ja hänen huomionkipeydestään.
En estäisi, mutta en kokisi olevani mikään pirttihirmukaan jos vähän valistan miestä siitä mitä naistenkin mielessä pyörii kun hyttiinsä kutsuu.
Ei kaikki miehet petä, vaikka oisivat millaisessa porukassa risteilemässä. Meilläkin työn kautta suuri naisporukka, jossa miehet on ihan yhden käden sormilla laskettavissa ja yhdelläkään risteilyllä ei yksikään näistä miehistä ole touhunnut mitään luvatonta kenenkään kanssa. Siis ovat olleet meidän porukassa, on syöty, juotu, tanssittu, pidetty hauskaa, mutta mitään edes flirttiä ei ikinä ole näiden miesten puolelta ollut. Sitä en tiedä onko joku yrittänyt heitä iskeä, varmaankin, mutta miehet on kyllä käyttäytyneet erittäin fiksusti ja asiallisesti joka hetki. Ihan uskollisia ovat olleet kotiin jääneille vaimoilleen.
Että ei se siitä porukasta kiinni ole, pettääkö vai ei. Se on tasan siitä miehestä kiinni. Jotkut miehet pettää, mutta ei jokainen. Sun pitää vaan tietää kumpaan ryhmään sun miehes kuuluu ja elää sen asian kanssa.
Menevää pitää työntää. Et pysty väkisin pitämään miestä kotona...
Päästäisin mutta alkaisin miettiä suhteen jatkon järkevyyttä. Tuohan olisi loukkaus minua kohtaan. En kyllä tosiaankaan lähtisi itse jonkun äijäporukan mukaan laivalle ainoana naisena ja oma mies olisi kotona. Mutta ilmeisesti osa ajattelee vain itseään.
No en viitsinyt tänne koko totuutta kertoa, ettei tunnistettaisi, mutta pointti että mieheni ainut miespuolinen ko risteilyllä ja yksi naisista on suht m*n*nkipeä ja on aika aggressiivinen, jos jonkun miehen haluaa. Saisi taas yhden sulan hattuun, jos mieheni onnistuisi kaatamaan.
Joo en luota siihen, että jos yön pikkutunneilla tämä akka änkisi mieheni viereen nukkumaan, niin mitään ei kävisi. Erehtyväisiä ihmisiä tässä kuitenkin ollaan.
Sanoin miehelle, etten pidä ajatuksesta. Mies oli että asia ok ja miettii asiaa uudelleen. Ihan rauhallisesti otti. Ei sekään tykkäis että menisin risteilylle ja sammuisin kolmen sille tuntemattoman miehen kanssa samaan hyttin.
T. Ap
Tämän tyylisissä provoissa on aloittajilla aina vaikeuksia kertoa mikä se naisvaltainen harrastus on missä oma mies on ainoa mies. "Mies aloitti syksyllä uuden harrastuksen, joka on huomattavan naisvaltainen, eli mieheni on tällä hetkellä porukan ainut mies."
Miksi sen muuten täytyy olla uusi harrastus, voisihan nyt tulla vaan reissu? Ja mikä harrastus se voisi olla, olisiko keski-ikäisten cheerleading? Aerobic tuskin kun yhdellä miehellä ei pärjää. Taitoluistelu? Agilityssä olisi koirakin mainittu. On muuten vaikea keksiä provon tarina jos joku kysyykin tarkemmin.
Mulla oli vähän samankaltanen tilanne. Tosin en ollu ainoo mies, mutta naisenemmistö oli jne. Vaimo sano, että saat mennä jne. Näin ilmeestä että vatsassa kouristeli. Luottaa muhun ja olen luottamuksen arvoinen. Silti jätin menemättä vaimon takia. En halua, että ajattelee turhia eikä se ollu mulle paha juttu jäädä kotiin. Ei haitannu yhtään. Vaimo sanoi, että mene vaan en halua estää.. En mennyt silti-