Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okei olenko hirveä pirttihirmu, kun en halua että mies lähtee harrasteporukan kanssa risteilylle? Pelkkiä naisia

Vierailija
18.05.2019 |

Mies aloitti syksyllä uuden harrastuksen, joka on huomattavan naisvaltainen, eli mieheni on tällä hetkellä porukan ainut mies. Nyt tulee kesätauko ja ovat suunnitelleet yhteistä risteilyä... He ottaisivat x määrän hyttejä ja naisille sopii, että mies yöpyy samassa hytissä heidän kanssaan.

Sanoin miehelle, etten halua lähtevän sille risteilylle tai ainakin ottaa minut mukaan. Tiedän yhden niistä naisista ja on viinapäissään aika päällekäyvä ja muutenkin jatkuvasti flirttailemassa miehelleni. Laittaa m. Fbseen kommentteja ;) hymiöllä. Muutenkin ajatus, että mies yöpyy naisten kanssa samassa hytissä on.. No tosi outo. En muutenkaan kunnolla tunne ketään tästä porukasta.

Päästäisittekö te miehenne risteilylle?

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi olet niin itsekäs? Miksi et päästäsisi miestäsi seksiristeilylle?

Vierailija
62/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän miehet, heidän hormonit ja biologia tiedetään.

Yksi hidalgo lähtee haaremin kanssa laivalle aerobic-risteilylle dokaileen ja joraileen.

Ja ihan vilpittömin mielin. Jep.

Miehet on evoluutiossa sen verran naisia jäljessä että ukko on ihan apinana siellä loppuillasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, ei kyllä olisi parisuhteessa olevan miehen ok olla kolmen vieraan naisen kanssa minihytissä. Eihän siellä ole yhtään tilaa ja vaatteet vaihdetaan siinä toisten silmien alla. Oma hytti ok, tietenkin.

Vierailija
64/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko porvoolainen harrastusryhmä? Kaikki ryhmän naiset ovat hyvännäköisiä kiimaisia sinkkuja, eikö olekin näin? Kyllä minä sinuna miehesi päästäisin, hänhän voisi vaihtaa hittiä keskellä yötä naisten hytistä toiseen.

Vierailija
65/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koko kysymys on älytön. Ei me täällä omisteta toisia ihmisiä, ja voida kieltää/olla päästämättä heitä minne he haluavat mennä. Jos tollaisista joutuu parisuhteessa edes keskustelemaan, taitaa olla jo menetetty peli puolin ja toisin.

Vierailija
66/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen rakastaa miestä, hän ei päästä miestä tällaiseen.

Ja päinvastoin jos mies rakastaa naista hänkään ei päästä naista tyttöjen risteilyille.

Tai voisiko ajatella niin, että jos mies tai nainen rakastaa puolisoaan, niin hän ei toimisi tavalla joka aiheuttaa tälle epävarmuutta ja mustasukkaisuutta? Kyllähän se varmasti ainakin rivien välistä on miehen luettavissa, että ajatus hänen reissustaan ei ap:tä miellytä.

Vierailija
67/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies haluaa lähteä naisten kanssa risteilylle?

Sellainen, joka on valmis pettämään eikä välitä kumppaninsa tunteista.

Vierailija
68/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa oikein hymiöitä?

Itse olen mies ja toimin ohjaajana aikuisten uimahyppykursseilla ja harrasteryhmissä. Naiset ovat enemmistö mutta kyllä muutama mieskin on eksynyt porukkaan. Minulle naiset jopa juttelevat ja hymyilevät, livenä.

Ymmärtääköhän vaimoni että olemme lähes alasti, lähellä toisiamme, ryhmässä... Toivottavasti ei, siinä menisi 10v avioliitto viemäristä alas jos jokin mustasukkaisuusdraama iskisi.

Vierailija
69/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä AP:tä yhtään.

Olen itse miesvaltaisella alalla ja suurin osa työkavereista on miehiä. Harrastussakissa samoin. Itse puuhaan, reissaan ja harrastan miesten keskellä. Ne on mun kavereita.

Mieskin saattaa lähteä naispuolisen alaisen kanssa reissuun.

En näe mitään ongelmaa.

Vierailija
70/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi nyt äkkiä, AP, mikä se harrastus on. Itse en millään osaa arvata, mikä harrastus edellyttää risteilylle lähtöä. Onko kirjapiiri ja sitten ne lukee toisilleen valittuja tekstejä siellä yökerhossa? Meneekö ne pelaamaan jonkun ystävyysottelun sählyä vaikka Tukholmaan, vai mitä se on? Naisjoukkueen ainoa mies? Ei, en osaa edes kuvitella.

Olisko valmentaja?

Vierailija
71/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa oikein hymiöitä?

Itse olen mies ja toimin ohjaajana aikuisten uimahyppykursseilla ja harrasteryhmissä. Naiset ovat enemmistö mutta kyllä muutama mieskin on eksynyt porukkaan. Minulle naiset jopa juttelevat ja hymyilevät, livenä.

Ymmärtääköhän vaimoni että olemme lähes alasti, lähellä toisiamme, ryhmässä... Toivottavasti ei, siinä menisi 10v avioliitto viemäristä alas jos jokin mustasukkaisuusdraama iskisi.

Olette vissiin kuitenkin yleensä selvinpäin siellä hyppelemässä, ettekä yövy samassa huoneessa.

Vierailija
72/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä vastaan, että jos olisin miehesi tuossa tilanteessa, niin en lähtisi reissuun. Viisas ihminen myös miettii, miltä asia näyttää eikä vaan sitä miten asia on. Vaikka olisin uskollinen reissulla, se antaisi kuitenkin sen vaikutelman, että en ole uskollinen. Lisäksi olen varma, että reissussa naisilla on niin naisten omat jutut, etten edes miehenä mukana viihtyisi.

Vierailija
73/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tyylisissä provoissa on aloittajilla aina vaikeuksia kertoa mikä se naisvaltainen harrastus on missä oma mies on ainoa mies. "Mies aloitti syksyllä uuden harrastuksen, joka on huomattavan naisvaltainen, eli mieheni on tällä hetkellä porukan ainut mies."

Miksi sen muuten täytyy olla uusi harrastus, voisihan nyt tulla vaan reissu? Ja mikä harrastus se voisi olla, olisiko keski-ikäisten cheerleading? Aerobic tuskin kun yhdellä miehellä ei pärjää. Taitoluistelu? Agilityssä olisi koirakin mainittu. On muuten vaikea keksiä provon tarina jos joku kysyykin tarkemmin.

Ottamatta kantaa siihen, onko kyseessä provo vai ei, niin kannattaa tsekata esim. helsingin (ainakin keskustan) crossfit-salien sukupuolijakauma. Useammassa ryhmässä 20-1 naisia, joten mielestäni varsin uskottavaa. Oma mieheni harrasti crossfitiä ryhmässä, jossa oli kolme miestä ja 18 naista, ja tällainen tilanne olisi varsin hyvin voinut tulla eteen.

Vierailija
74/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko porvoolainen harrastusryhmä? Kaikki ryhmän naiset ovat hyvännäköisiä kiimaisia sinkkuja, eikö olekin näin? Kyllä minä sinuna miehesi päästäisin, hänhän voisi vaihtaa hittiä keskellä yötä naisten hytistä toiseen.

Ap siis oikeasti kuvittelee, että se oma ukko olisi oikeasti kiinnostava niille naisille ; D

Vierailija
75/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän tyylisissä provoissa on aloittajilla aina vaikeuksia kertoa mikä se naisvaltainen harrastus on missä oma mies on ainoa mies. "Mies aloitti syksyllä uuden harrastuksen, joka on huomattavan naisvaltainen, eli mieheni on tällä hetkellä porukan ainut mies."

Miksi sen muuten täytyy olla uusi harrastus, voisihan nyt tulla vaan reissu? Ja mikä harrastus se voisi olla, olisiko keski-ikäisten cheerleading? Aerobic tuskin kun yhdellä miehellä ei pärjää. Taitoluistelu? Agilityssä olisi koirakin mainittu. On muuten vaikea keksiä provon tarina jos joku kysyykin tarkemmin.

Ottamatta kantaa siihen, onko kyseessä provo vai ei, niin kannattaa tsekata esim. helsingin (ainakin keskustan) crossfit-salien sukupuolijakauma. Useammassa ryhmässä 20-1 naisia, joten mielestäni varsin uskottavaa. Oma mieheni harrasti crossfitiä ryhmässä, jossa oli kolme miestä ja 18 naista, ja tällainen tilanne olisi varsin hyvin voinut tulla eteen.

Kuinka usein joku jumpparyhmä kokonaisuudessaan päättää lähteä yhdessä risteilylle?

Vierailija
76/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaa oikein hymiöitä?

Olette vissiin kuitenkin yleensä selvinpäin siellä hyppelemässä, ettekä yövy samassa huoneessa.

Toki. Ja pidämme pikkujoulut, kevätjuhlat, olemme käyneet leireillä (ulkomaillakin), muutama on innostunut masters-kisatiimistä joten heidän kanssa vietetään erikseen aikaa.

Mistäpä vaimoni tietäisi kenen huoneessa yövyn esimerkiksi kisamatkalla.

Hän voi kuitenkin luottaa siihen että osaan käyttäytyä, myös parin viinilasin jälkeen reissussa. Ikävää ettei ap voi luottaa omaansa samalla tavalla. Ehdottaisin pariterapiaa kun olette vielä jossain väleissä. Luottamuspula kannattaa hoitaa ajoissa kuntoon.

Vierailija
77/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä vastaan, että jos olisin miehesi tuossa tilanteessa, niin en lähtisi reissuun. Viisas ihminen myös miettii, miltä asia näyttää eikä vaan sitä miten asia on. Vaikka olisin uskollinen reissulla, se antaisi kuitenkin sen vaikutelman, että en ole uskollinen. Lisäksi olen varma, että reissussa naisilla on niin naisten omat jutut, etten edes miehenä mukana viihtyisi.

Juuri näin. Ja jos lähtisikin, tottakai ottaisi edes oman hytin.

Vierailija
78/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi siitin saattaa vahingossa lipsahtaa väärään vuonoon. Myös ryhmäorgia mahdollinen.

Vierailija
79/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi aivan yhtä hyvin pettää ja sutaista vaikka autossa nopeasti treenien jälkeen yhtä näistä naisista. Enpä usko, että kukaan ehdoin tahdoin siihen tarvitsee mitään järjestettyä laivareissua ja vieläpä ilmiselvää niin, että kaikki nukkuvat samassa hytissä.

Vierailija
80/164 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein joku jumpparyhmä kokonaisuudessaan päättää lähteä yhdessä risteilylle?

Nuo piirit on vähän eri asia kuin naisten salien jumpat. Vai onko teillä jumppakisoja? Tavoitteellista treenausta?

Yhteisöllisyyttä ja yhteishenkeä? Aivan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän