Okei olenko hirveä pirttihirmu, kun en halua että mies lähtee harrasteporukan kanssa risteilylle? Pelkkiä naisia
Mies aloitti syksyllä uuden harrastuksen, joka on huomattavan naisvaltainen, eli mieheni on tällä hetkellä porukan ainut mies. Nyt tulee kesätauko ja ovat suunnitelleet yhteistä risteilyä... He ottaisivat x määrän hyttejä ja naisille sopii, että mies yöpyy samassa hytissä heidän kanssaan.
Sanoin miehelle, etten halua lähtevän sille risteilylle tai ainakin ottaa minut mukaan. Tiedän yhden niistä naisista ja on viinapäissään aika päällekäyvä ja muutenkin jatkuvasti flirttailemassa miehelleni. Laittaa m. Fbseen kommentteja ;) hymiöllä. Muutenkin ajatus, että mies yöpyy naisten kanssa samassa hytissä on.. No tosi outo. En muutenkaan kunnolla tunne ketään tästä porukasta.
Päästäisittekö te miehenne risteilylle?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkkäisin itseni jonkun tutun miesporukan mukaan samalle viikonlopulle. En halua olla ainoa miettimässä että mitähän siellä nyt tapahtuu. Ei se luottaminen mitään auta jos mies on kännissä pienessä hytissä naisten kanssa kansainvälisillä vesillä, enkä halua tauteja.
Miten tämä nyt auttaisi sinua jotenkin?
Sitten, etten ole nöyryytettävänä kotona kun mies kuksii jotain flirttiberttaa.
Olisit siis jossain toisella reissulla nöyryytettävänä, todella hieno apu olisikin.
No en tarkoittanut mitään orgioita : D En siis tokikaan niiden miesten kanssa tekisi mitään, mutta oma mies saisi reissunsa aikana miettiä, että teenkö vai enkö.
Mistä sinä tuohon hätään löytäisit miesporukan, jonka mukaan voisit ängetä?
Voi se olla myös keksitty miesporukka.
Mahtavaa.
Mulla on harrastus, jossa on miehiä ja naisia. Välillä lähdetään porukalla harrastusreissuun ja olisi kurjaa jos oma mies ei päästäisi lähtemään kun on miehiäkin mukana. Jäisin paljon harrastuksessa paitsi. Miestä itseään ei tämä laji kiinnosta.
Selvin päin aina ollaan ja harrastetaan koko ajan, ei ole ryyppyreissu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on harrastus, jossa on miehiä ja naisia. Välillä lähdetään porukalla harrastusreissuun ja olisi kurjaa jos oma mies ei päästäisi lähtemään kun on miehiäkin mukana. Jäisin paljon harrastuksessa paitsi. Miestä itseään ei tämä laji kiinnosta.
Selvin päin aina ollaan ja harrastetaan koko ajan, ei ole ryyppyreissu.
Päästäisikö hän myös risteilylle niin että olisit ainoa nainen ja yöpyisit miesten hytissä? (päästää= pahoittaisiko kovasti mielensä, vaikkei patteriin kahlitsisikaan)
No kyllä mä vaatisin päästä mukaan jos sielä on vain naisia... en ymmärrä mitem mies jaksaisi edes sellaisen akkalauman kanssa, ellei ole joku muukin mielessä. Olen sit ehkä psykoämmä ja mustasukkainen pirttihirmu mut en tuollasessa tilanteessa kyllä mieheen jaksaisi luottaa jos en ollenkaan tuntis niitä naisia ja/tai ainoa jonks tiedän olisi tuollainen jolta humalassa häviää kaikki estot ja rajat. EN jaksa uskoa että sielä hytissä vaan nukutaan jos samassa olisi + alkoholi yms. Eri asia jos tuntisin nämä naiset myös ka tietäisin et ovat asiallisia ja kunnioittaa et mies on varattu. Tottakai se on miehen valinta mut kyllä jos tommonen tilanne eteen oikein tarjoillaan ja pettää nii saa itteä syyttää. lisäks mua vaivais kamalasti olla sen reissun ajan muualla kun miettisin vain miestä naislaumassa... ei kiitos.
Naisten syytähän se ei ole jos miehesi pettää.
Tokkopa on suurta huolta, jos ukko viihtyy naislaumassa ja jos naiset ovat ottanee hänet osaksi ryhmäänsä. Huolehtisin enemmän jos hän joku päivä lähteekin miesporukan kanssa johonkin.
Jos ymmärrät mitä tarkoitan...
Vierailija kirjoitti:
Voi olla jos nainen viettelee tarkoituksella.
Miehet eivät pysty vastustamaan naisia.
Tutkimuksissahan on selvinnyt, että naisen näkeminen vaikuttaa miehen aivoissa huumausaineiden tavoin. Onhan sekin moraalisesti arveluttavaa jos yllytät jotain kamapäissään olevaa tekemään jotakin tyhmää. Vaikka periaatteessa se kamapää toki vastaa omista tekemisistään, vaikka aineissa onkin.
En edes lähtisi jos olisin mies. Parempi oman parisuhderauhan takia ja harrastuksen naisetkin saisivat örveltää vapaammin nais asioita, kun ei olisi ketään miestä estämässä miehistä puhumista.
Antaisin lähteä ilman muuta, jos kerran haluaa lähteä. Ei ole minun asiani lupaa antaa tai kieltää. Eri asia sitten, haluanko itse elää parisuhteessa miehen kanssa, joka haluaa tuollaiselle risteilylle, jonkun nypläyskerhon kanssa. En usko, että olisi minun tyyppiä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla jos nainen viettelee tarkoituksella.
Miehet eivät pysty vastustamaan naisia.
Tutkimuksissahan on selvinnyt, että naisen näkeminen vaikuttaa miehen aivoissa huumausaineiden tavoin. Onhan sekin moraalisesti arveluttavaa jos yllytät jotain kamapäissään olevaa tekemään jotakin tyhmää. Vaikka periaatteessa se kamapää toki vastaa omista tekemisistään, vaikka aineissa onkin.
Tämä alentaa miehet käytännössä apinoiksi. Miehet ovat sukupuolensa lisäksi myös ihmisiä, joilla on vastuu omista tekemisistään. Millä vaan tekosyyllä voi puolustella ja perustella mitä vaan mutta kyllä vastuu omista tekemisistä on aina yksilöllä.
Mä en kieltäisi (kyse kuitenkin aikuisesta ihmisestä). Mutta en usko, että mies lähtisi, koska ei haluaisi mun lähtevän, jos olisi toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sovittu, ettei örvellysristeilyille tarvitse lähteä, voidaan nähdä kavereita muissakin merkeissä.
Siis sä olet määrännyt vai
Kuka mies haluaa lähteä naisten kanssa risteilylle?
Antaisin miehen mennä ja antaisin myös lukkojen mennä vaihtoon. En katsele toisten naisten perässä juokselijaa. Tuo, että haikailee risteilylle naislauman kanssa olisi jo ihan tarpeeksi minulle.
Keksi nyt äkkiä, AP, mikä se harrastus on. Itse en millään osaa arvata, mikä harrastus edellyttää risteilylle lähtöä. Onko kirjapiiri ja sitten ne lukee toisilleen valittuja tekstejä siellä yökerhossa? Meneekö ne pelaamaan jonkun ystävyysottelun sählyä vaikka Tukholmaan, vai mitä se on? Naisjoukkueen ainoa mies? Ei, en osaa edes kuvitella.
Ei ihmekkään et miehet on onnettomia ja pettää menemääm kun kattoo minkälaisten naisten kanssa on lyöty hynttyyt yhteen..
Vierailija kirjoitti:
Hetero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetero?
Ei hetero halua, homomies voi haluta ihan hyvinkin. He samaistuvat naisiin aika voimakkaasti.
Mies ei tässä universumissa täytä naisen ihannetta uskollisuudesta. Hänen silmänsä ovat niin visuaalisia, että hän nauttii heti niillä. Aivot toimivat vasta sitten jos ollenkaan. Minusta olisi outoa, että mies lähtisi niin suureen joukkoon pelkkien naisten kanssa. EI.
Vahva tietämykseni vuosikymmenten varrelta.
Voi se olla myös keksitty miesporukka.