Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muisti taas miksi en käy baareissa. Oli taas todella nöyryyttävä kokemus :(

Vierailija
18.05.2019 |

Päätettiin kaverin kanssa lähteä terassille kauniin ilman kunniaksi. Laittauduin huolella ja mielestäni näytin ihan nätiltä. Koska oli kivaa, päätettiin jatkaa baariin.

Baarissa kaveriani alettiin heti iskemään. Minä jäin täysin syrjään. Loppuillasta kaveri lähti tanssimaan jonkun miehen kanssa ja minä istuin yksin pöydässä. Yritin kierrellä pitkinä baaria, ottaa muihin katsekontaktia ja hymyillä. Lopulta lähdin yksin kotiin. Kaveri laittaa perään viestiä, että miksi lähdin ja että suutuinko.

Kommentit (247)

Vierailija
201/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri sanoo, että mennääkö baariin ottamaan muutamat, kuuntelemaan musiikkia ja juttelemaan, niin eikö se sitten tarkoita sitä, että siellä vietetään aikaa yhdessä? Olisihan kaveri voinut sanoa heti alkuun, että haluaa kaveristaan seuraa vain siihen asti, kunnes löytää parempaa. Jälkimmäisessä tapauksessa ap olisi heti alkuun tiennyt, mistä on kyse..

Mutta aloittajalle oli kova paikka kun miehet eivät antaneetkaan huomiota ja tuleet vessaan nuolemaan pimperoa. Miksi nainen lähtee kaverin kanssa baariin jos miesten huomio on mielessä?

Vierailija
202/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri sanoo, että mennääkö baariin ottamaan muutamat, kuuntelemaan musiikkia ja juttelemaan, niin eikö se sitten tarkoita sitä, että siellä vietetään aikaa yhdessä? Olisihan kaveri voinut sanoa heti alkuun, että haluaa kaveristaan seuraa vain siihen asti, kunnes löytää parempaa. Jälkimmäisessä tapauksessa ap olisi heti alkuun tiennyt, mistä on kyse..

Mutta aloittajalle oli kova paikka kun miehet eivät antaneetkaan huomiota ja tuleet vessaan nuolemaan pimperoa. Miksi nainen lähtee kaverin kanssa baariin jos miesten huomio on mielessä?

Ei nyt nuolemaan tarvitse ruveta, mutta miten olisi ollut ihan tavallinen juttelu ilman taka-ajatuksia? Onko sinulle mahdoton ajatus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt nuolemaan tarvitse ruveta, mutta miten olisi ollut ihan tavallinen juttelu ilman taka-ajatuksia? Onko sinulle mahdoton ajatus?

No ei minullla ole naisille erityisesti mitään asiaa. Miksi pitäisi jutella? Siksikö, että se kohottaisi itsetuntoasi?

Vierailija
204/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minullla ole naisille erityisesti mitään asiaa. Miksi pitäisi jutella? Siksikö, että se kohottaisi itsetuntoasi?

Älä sitten juttele. Ei ole kenellekään menetys se.

Vierailija
205/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten juttele. Ei ole kenellekään menetys se.

Selitä miksi miehen pitäisi jutella sinulle ilman mitään taka-ajatuksia? Miksi se juttelija ei voi olla nainen, ehkä se ystäväsi? Miksi kerjäät huomiota mieheltä, kuitenkin väittämällä, että seksuaalisuudella ei ole merkitystä?

Vierailija
206/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt oli ongelma?

Etkö oikeasti yhtään ymmärrä?

Minä myöskään en ymmärrä. Voisko ap avata mikä oli ongelma? Loukkaantui kaverin käytöksestä vai siitä, ettei saanut itse huomiota? Minä olisin kiertellyt ja käynyt iskemässä miehiä. Ei sitä pelkästään katseilla mitään saa, pitää flirttailla ja jutella. Miksi tyytyä vain odottamaan, että joku tulis tekemään aloitteen.

Vierailija
207/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinpa ollut samassa baarissa, niin et olis jäänyt yksin. Itse käyn baareissa vain yksin ja yritän aina katsella sopivaa naishenkilöä jota lähestyä, mutta eihän niitä ikinä ole, kun kaikki on siellä kavereidensa kanssa, enkä halua tunkea väliin. Yksin istuvia naisia ei näy koskaan!

Vierailija
208/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on miehille suuri este - ei ulkomaalaisille.

Vierailija
209/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samalla on hyvä muistaa, että ulkomaiselle miehelle myöskään "ei" ei ole este.

Vierailija
210/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Tajusin vasta pari vuotta sitten, että taitaa johtua silmälaseista. Vaikka ne on aina valittu siten, että varmasti sopivat kasvonpiirteilleni ja mielestäni näytän lasit päässäkin ihan hyvältä. Ja mistä tämän tajusin? Ensimmäistä kertaa mua yritettiin iskeä, kun kaverit jäi vielä tanssimaan ja itse menin pöytään huilaamaan. Lyhyen keskustelun jälkeen jätkä pyysi, että näyttäisin miltä näytän ilman laseja? Mitä ihmettä. Ilmeisesti baareissa silmälasit on jotenkin turn-off ihmisille?

Ei auta ainakaan omassa tapauksessa,vaikka on rillit ja kaikki muut suojautumiskeinot käytössä kun en halua että lähestytään,aina siinä joku roikkuu jotain sössöttämässä. Olen varattu

Vierailija
211/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Muuten ei ole mahdollista. Tai jos näytät ihan helvetin vihaiselta kokoajan niin sitten ehkä.

On mahdollista vaikka on ylipainoa. En tarkoita 90kg+. Tiedän omasta kokemuksesta. Olen huomannut että muutkin ylipainoiset saavat seuraa.

Ylipaino ei ole koskaan ollu este kyllä. Itse olen 90+ ja silti miehiä riittäisi. Luulen että asenne ratkaisee tässä paljon. Jos olet hymyilevä ja itsevarma niin saat enemmän huomiota kun mököttämällä nurkassa vihaisena, painosta riippumatta.

Edes nurkassa vihaisena istuminen ei auta oman kokemuksen mukaan jos haluaa niiden jättävän rauhaan.

Vierailija
212/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ihmisen asenteella on paljon merkitystä, olen sitten ollut laiha tai pyöreämpi, niin aina on vientiä ollut. Yökerhoihin olen lähtenyt pitämään hauskaa ja se näkyy, en niinkään iskemään miehiä ja silti miehiä on ympärillä pörrännyt, niin itsellä kuin ystävillä. Joku aikaisemmin tuolla kirjoittikin, että voihan sitä antaa numeronsa, jos joku kiinnostaa enemmän, eikä jättää ystäväänsä yksin.

Ja miehille vastaisin, että ei meillä naisilla ole yksi yhteinen maku, mikä minun mielestä on komea, ei ystäväni mielestä ole ja hyvä niin. Jokaiselle löytyy oman silmään miellyttävä ihminen ja ennen kaikkea omaa sydäntä.

Vierailija
213/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain hyvän jutun. Oli huippu ori, yksi parhaista. Lyhyesti, sille tuotiin tammoja, rotunsa valtioita. Siitoshommat alkoi, piti hyödyntää orin mahd geenit. Homma alkoi, mutta aina kun eteen tuli tamma se käänsi turpansa pois. Sitten joku neropatti keksi, että sotketaan kuralla ja paskalla yksi tamma. Heti sen jälkeen ori hyppäsi päälle ja alkoi kunnon hevosnainti. Todettiin että joillakin ihmisillä on sama systeemi, kuin sillä orilla Oletteko muuten nähneet kun hevosta astutetaan. Runkataan orin siitin pano kuntoon, tuodaan tamma. Näin skidinä, musta se oli pelottavaa.

Vierailija
214/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelu on hyvää ajankulua ja on kiva tutustua ihmisiin. Joidenkin kanssa saa hyvät keskustelut aiheesta kun aiheesta. Mikäli sinä et osaa jutella naisille, niin tietenkään sinun ei tarvitse jutella minulle tai muille. Minun itsetuntoa ei kohota tuntemattoman miehen läähätys ja "hyvä p*rse" kommentit, ne vaan ällöttää.

Vierailija
215/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku aikaisemmin tuolla kirjoittikin, että voihan sitä antaa numeronsa, jos joku kiinnostaa enemmän, eikä jättää ystäväänsä yksin.

.

Tää olis hyvä. 

Teini-iässä miehet juoksivat yhden kaverin perässä. Minne ikinä menikin, niin jatkuvia ehdotteluja sateli. Monesti sitten kävikin niin, että vaikka tämä tyyppi ei varsinaisesti lähtenyt niiden miesten matkaan, niin ei kyllä kaverilleen enää oikeastaan jutellut tai huomioinut. Siinä olisi saanut roikkua ikäänkuin esiliinana hamaan tappiin, ellei olisi häippässyt pois jossain vaiheessa. 

Fiksumpaa olisi tosiaankin pyytää puhelinnumero, eikä värvätä yleisöä miesteniskemisreissuilleen. Ironista muuten on, että tämä samainen tyyppi myöhemmin tykkäsi häpäistä julkisesti muita naisia levitellen tarinoita että nämä käyvät baarissa vain iskemässä miehiä - toisin kuin hän itse kuulemma.

Vierailija
216/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä foorumilla olen lukenut että mies joka panee kaikkea on turn off. Näköjään se sääntö ei päde jos on ulkkarimies kyseessä.

Olen kyllä muutenkin huomannut että suomalaisilla naisilla on paljon löysemmät vaatimukset ulkkarimiehille monessa asiassa.

Vierailija
217/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Ei kukaan ehdotellut asiattomia, nipistellyt, huudellut perään jne. I feel you.

Vierailija
218/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä foorumilla olen lukenut että mies joka panee kaikkea on turn off. Näköjään se sääntö ei päde jos on ulkkarimies kyseessä.

Olen kyllä muutenkin huomannut että suomalaisilla naisilla on paljon löysemmät vaatimukset ulkkarimiehille monessa asiassa.

Totta kai on, ulkomaalaiset miehet kehuvat pullukatkin maasta taivaisiin saadakseen pillua. 

Ja suomalaiset naiset menee tähän lankaan.

Vierailija
219/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on, ulkomaalaiset miehet kehuvat pullukatkin maasta taivaisiin saadakseen pillua. 

Ja suomalaiset naiset menee tähän lankaan.

Höpö höpö, tyhmät ihmiset menevät lankaan. Ja yleistäjät, jotka yleistävät jonkun wt-touhun koskemaan kaikkia naisia.

Mitäpä se keneltäkään on pois, jos sellaiset obeesit naiset joille ei löydy asiallista seuraa muuten, ottavatkin ulkomaalaisen. Joka sekin ryhmä sisältää paljon muitakin ihmisiä kuin tur-vapaikanhakijat.

Ja juu, mulla on ulkomaalainen mies. Ruotsalainen, ihan alkuperäinen vihersilmäinen blondi.

Vierailija
220/247 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Muuten ei ole mahdollista. Tai jos näytät ihan helvetin vihaiselta kokoajan niin sitten ehkä.

En ole ap. Nyt olen +80 kg enkä oleta kenenkään lähestyvän, mutta eipä lähestynyt 60-kilossakaan. Ja joo, silmälasit on.

Mä olen +90kg, 180cm pitkä rillipäinen nainen. Kyllä mua ainakin lähestytään baareissa ja muuallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä